Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Заслужава ли си преминаването от 257 спирачен диск към 284

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Заслужава ли си преминаването от 257 спирачен диск към 284

    Здравейте колеги, имам нужда от съвет.Колата е браво ЖТД105, което в момента е около 170 конски сили и спирачните дискове са за смяна(единия е крив и си блъска), както и една от чельостите е крива и ще трябва да търся друга.Идеята е дали да не взема едни апарати от ХГТ и да взема нови дискове 284 и т.н. или да мина по-евтино и да си остана на 257. Необичам да давам пари на вятъра.Та до каква степен ще се усети разлика в спирането, като ще се сменят само предните и дали зи заслужава манипулацията? Колата няма АБС.
    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

    #2
    Това с минаването на 284мм дискове го мислиха други хора и нещо не се получаваше заради отворите за апаратите на шенкела. Общо взето това трябва да те притеснява- паснат ли отворите за апаратите, другото е лесно.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      pi4_s_bravo написа:
      Това с минаването на 284мм дискове го мислиха други хора и нещо не се получаваше заради отворите за апаратите на шенкела. Общо взето това трябва да те притеснява- паснат ли отворите за апаратите, другото е лесно.
      Мисля че на шенкела на ЖТД ще си паснат идеално. Иначе реших да остана на 257, някак ми е трудно да се разделя със зимния комплект 14-ски.
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #4
        Ами колегата Airfan е с JTD и на него не паснаха апаратите за 284мм диск, на Алфа 145/145 става ,ама там шенкела май е малко по-различен или както му викат "големия шенкел" .Най-лесно е да премериш разстоянието от център до център на отворите за апарата и да ги сравниш с размерите на отворите на апаратите за 284мм дискове, пък тогава го мисли кой вариант да избереш.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          На въпроса ти - оо, да ! Заслужава си !Минуса е загубата на 14ките, но не знам как караш мапнато жтд с 14ки, сигурно се свиква да даваш по-малко газ
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Не става, трябва да смениш шенкели, полуоски, накрайници, амортисьори, тампони.... или да правиш глупости с разпробиване на отворите или някакви преходни планки.

            Коментар


              #7
              Благодаря на отзовалите се Колегата Airfan изчерпа темата, сега видях и в епер, че шенкела на 2.4 е различен от на 1.9 Нямам намерение да подменям цялата предница, просто ще са неоправдани средства. Идеята е с не много средства да си направя ежедневка за кеф Емзо зимата нежно с газта и така
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар

              Working...
              X