Здравейте колеги, искам да попитам предимно тези с Браво/Брава, които са рязали пружини, колко навивки сте отрязали и с колко сантиметра е паднала колата?Питам понеже търсачката не ми помогна. Умности съм чел много, така че тук са излишни, благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос към колегите с рязани пружини - Браво/Брава
Collapse
X
-
Бях помолил без умности, а до тук прочетох само това, не съм казал че ще режа пружини, а попитах с колко пада колата след рязането на определен брой навивки! Пък дори теоритично да режа нещо съм информиран, колко съм прост от умнотиите из целия форум... Все пак питам има ли някой, неблагоразумен човек който е рязал пружини във форума да ми отговори на въпроса? п.п. С извинения за тона...Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16V /// Lancia Delta 2 LE 1.6 16V /// Renault 21 GTS 1.7mpi
Коментар
-
Сега ще ме караш да ти качвам снимки във форума ли на макферсони заедно с пружини, да видиш че изобщо не съм в грешка ? За да се направи това се правят едни приспособления на макферсона, които образуват нещо като "леген" и крепят пружината при евентуално разместване, например колата ако мине през бабуна на пътя и ти отскочи и пружината се размести отдолу и не легне където трябва знаеш ли какво ще стане ? Също вероятността от счупване на пружината е голямо, защото пружината става като спирала и там където и е била изравнителанта навивка не ляга с цялата си площ... Може да се направи и мога да му кажа на колегата как да го направи ако все пак реши да ги реже, но просто за мен това не е вариант и да си прецени сам дали иска или неpecata написа:ValiosportНещо си в грешка.По темата: едни спортни пружини са 60-80 лева.Не се занимавай с глупости.
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Аз съм рязал пружини и с колко точно пада зависи от самата пружина, аз съм рязал спортна пружина с 2 навивки и една четвърт и колата падна надолу с около 30 милиметра колата. Пружина ако тръгнеш да режеш се реже по малко, например махаш една навивка сглобяваш, после да кажем още половин, после четвърт и така докато ти харесаCeCko2 написа:Бях помолил без умности, а до тук прочетох само това, не съм казал че ще режа пружини, а попитах с колко пада колата след рязането на определен брой навивки! Пък дори теоритично да режа нещо съм информиран, колко съм прост от умнотиите из целия форум... Все пак питам има ли някой, неблагоразумен човек който е рязал пружини във форума да ми отговори на въпроса? п.п. С извинения за тона...
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Пружини не се режат, освен ако не ти е писнал живота. Иначе с рулетката като я отрежеш ще измериш и ще разбереш. Търси си спортни пружини, хем да ти е стабилна колата хем ще ляга като хората при висока скорост. Сменя си и амортисьора, ако не искаш някой ден да видиш как излита пружината докато караш с 120км/ч. А ако аз карам зад теб съвсем не искам да го виждам това. Проблема не е в това че ще намалиш с една две навивки пружината а в това че по късите навивките на спортните пружини и в това всъщност се крие стабилноста на спортната пружина.Пък ти си решавай глупости ли ти плямпам.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Благодаря на Валиоспорт за второто мнение, пружините са нормални, просто при различните коли падат с различни милиметри и исках да разбера с колко при различнен брой отрязани навивки на стандартни пружини. Иначе мерси за инфото?Относно другите, благодаря за загриженоста към мен и към вскичи рязали пружините си, виждам как сте направили хилядите си мнения във форума,Можете да триете темата, вероятно е по малко интересна от ,,Видях те ти ли беше?Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16V /// Lancia Delta 2 LE 1.6 16V /// Renault 21 GTS 1.7mpi
Коментар
-
Малко е относително колко ще слезе ако я отрежеш с две навивки, първата навивка като я отрежеш ще падне максимум с 10 милиметра щото тя е изравнителна, обаче ако махнеш още една ще падне с доста повече... Не е лошо да вземеш да завариш едни планки на макферсоните от арматура, даже бих казал е задължително, за да осигуриш пружините против излизане, не е шега работа специално с предните пружини, задните отгоре са с еднакви навивки и не е проблем да се махнат 2-3-4 навивки. Ако искаш ме намери в скайпа, да ти покажа със снимки какво да направиш на макферсоните, щом твърдо си решил да режеш пружините...Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
За да не съм голословен, когато си отрежеш пружините, и покараш малко обади се да покараш малко и моето браво, и ще разбереш за какво съм ти ги говорил тези неща. Виждам че си в Младост, дори преди да го направиш те каня да се повозиш при мен.CeCko2 написа:Благодаря на Валиоспорт за второто мнение, пружините са нормални, просто при различните коли падат с различни милиметри и исках да разбера с колко при различнен брой отрязани навивки на стандартни пружини. Иначе мерси за инфото?Относно другите, благодаря за загриженоста към мен и към вскичи рязали пружините си, виждам как сте направили хилядите си мнения във форума,Можете да триете темата, вероятно е по малко интересна от ,,Видях те ти ли беше?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар