Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тампони на стабилизираща щанга - Fiat Tipo.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тампони на стабилизираща щанга - Fiat Tipo.

    Здравейте, колеги. Не сменявал до сега тампони на стабилизираща щанга, обаче ми се налага да ги сменям, та въпроса ми е за Фиата(Tipo),някакъв чалъм, нещо тънко, нещо, от което да се пазя и то от мене де. Ще ги сменям пред блока - на полеви условия, на два крика мисля да я дигна.Ще стане ли номера или си трябва я канал, я подемник.Отделно гледам по интернет за моя модел Типо, има два варианта 22 и 23 мм, това ще рече, че трябва да ги сваля и с тях да ходя с магазина? или нещо да меря.Мерси за съветите предварително.Успех.
    Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

    Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

    #2
    Почти съм сигурен че на твойто са 22 мм. По-големите са при по-мощните модели 1-8 и нагоре.Трябва хубаво да я вдигнеш и от 2те страни и да я застопориш добре!! След като махнеш гумите трябва да откачиш биалетките.После се завираш отдолу за да развиеш по 2 болта от всяка страна, които държат горните черупки на тампоните. Последните няма да паднат ей така, а трябва да се подпъхва отвертка за да се отлепят. После се надяват новите и почваш обратно. Това е накратко.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Благодаря за бързата реакция и съвет. А пък си прав, че ще да са 22мм, 1.4 е малолитражка е. А има ли вариант без да свалям биалетите, защото не ми вдъхват много доверие, ако ги сваля дали ще трябва да слагам нови... Защото им гледам, че тези гумичките леко са напукани?
      Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

      Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

      Коментар


        #4
        Няма да те притеснява това. Ако се разпаднат значи е време за нови. Те са по лев-два всяка.Без да ги откачиш незнам как ще успееш да смениш тампоните. Аз поне не можах, защото се наложи да вдигна щангата нагоре за да отлепя черупката и да сложа новия тампон.
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Благодаря за информацията.Приятен и успешен ден.
          Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

          Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

          Коментар


            #6
            Колеги, проблем след проблем...Свалих болтовете, които държат щангата към биалетките. Обаче тези болтове и гайки, които държат тази "Л"-образна скоба към магарето доло(купето), нещо нямам идея как да ги сваля.Значи те отгоре са гайки, а отдолу имам 2 дупки в магарето да пъхна гидоре и да ги отвия. Едните гайки предните от към двигателя ще им държа контра - лесни са. Обаче тези отзад от към купето, няма какво да се пъхне, че да държи контра. Пуснал съм и две снимки да видите предните и задния, между болта е едва ли не под купето и няма как да се бръкне.Моля Ви се давайте идеи. Пък другото, което исках да питам е, щангата е дебела 22.5мм. Има 2 тампона - 22 и 23мм, кой да взема?Мерси, предварително.
            Прикачени файлове
            Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

            Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

            Коментар


              #7
              Тази гайка не е ли заварена, демек не ти трябва да държиш контра. Като тампоните на носачите.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #8
                Заварена е и не мисля ,че трябва да се върти но не се знае дали някой не е издевателствал преди теб върху тях.Другото което се досещам ,но не съм сигурен дали долната и горната черупка не бяха слепени с точкова заварка.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Мерси за консултациите, не се бях досетил чак пък болта да е заварен за планката, ама другата седмица ще пробвам с гедорето отдолу без да държа контра... А относно точковата заварка, кое имаш предвид нещо по тампона да е с някаква желязна като окръжност която да ляга точно по щангата и там да го хваща? или едната планка за другата планка?Ще ги пробвам другата седмица и ще се обадя.
                  Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

                  Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

                  Коментар


                    #10
                    Не се притеснявай, ако не имало няква груба намеса тея гайки са заварени върху самата черупка.Колегата казва че евентуално горната черупка е слепена с точкова заварка към долната. Мойте примерно не бяха.Относно тампоните мисля че трябва да вземеш по-тесните, т.е. 22, но все пак нека някой друг колега изкаже мнение.
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #11
                      Колега виж си личното съобщение и ще чакам за отговор. Пък ще се видим да спестим някой друг лев...
                      Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

                      Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

                      Коментар


                        #12
                        А каква е философията, след като съм развил двата болта от под магарето и "Л" образната планка остана заедно(заварена един вид, капната) с долната и се движи надлъжно по щангата, обаче не може да вземе този облия завой от под задния тампон на носача? Как да ги разединия, или как да я извадя от към носача?
                        Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

                        Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

                        Коментар


                          #13
                          За да се получи хубава "стегнатост" , ще вземеш тампони 22 . Ако планките не са отваряни до сега ? ще трябва да се сваля цялата щанга - разкапсуловане и после капсуловане Така е по книга.

                          Коментар


                            #14
                            Мажеш щангата с грес.Развиваш тампоните и ги приплъзваш напред.Няма нужда сваляш щангата.
                            Fiat Tipo
                            Corsa b комби !

                            Коментар


                              #15
                              Мерси за съветите, доста ми бяха полезни. Между другото, с доста биене с отвертка голяма, права и голямо чукче ги разпуках тия спойчици, утре ще ги слагам новите тампони 22ка е щангата, 22 са и тампоните.Утре ще се похваля, дано да успея, че вече я мотам 4-ти ден.....
                              Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

                              Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

                              Коментар

                              Working...
                              X