Колега извинявай че ти пиша в темата но, и при мен след смяна на предни накладки пропадна педала на спирачките,опитахме да обезвъздушим но не става пак си пропада и държат само задните колела. Някой да каже АБС трябва ли да се обезвъздуши.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След смяна на предните дискове, педала на спирачката омекна
Collapse
X
-
просто не са легнали още ,покарай 100км грацко с по ранни спирания да не направиш беля и си готов !!BiZoNa написа:Колега извинявай че ти пиша в темата но, и при мен след смяна на предни накладки пропадна педала на спирачките,опитахме да обезвъздушим но не става пак си пропада и държат само задните колела. Някой да каже АБС трябва ли да се обезвъздуши.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Умишлено пиша, след като смених накладките, обезвъздуших системата и минах скромните 1000км за 10 дни.Педала се вдигна с много малко. Накладките легнаха на дисковете и при рязко спиране държат. Ако обаче се спускам дълго (1-1.5 км) и леко натискам спирачката (да поддържам ограничението от 50км за града) педала си пропада, пропада и ако натисна до долу - предните пак не държат, за задните е малко съмнително. Ако веднага пусна спирачката и пак я натисна си хващат четирите от първия път. На техническия преглед нямаше никакви отклонения и при четирите колела. Или дебелината на предните дискове ебава нещата, или проблемът е другаде. Като имам възможност ще замеря с шублер, дебелината на дисковете (когато смених накладките, установих, че няма почти никакво износване и на двата диска, но пък откакто съм ги сменил съм минал не повече от 10-13 хиляди)
Коментар
-
A дано след още 1000 км узрееш за идята, че спирачната ти помпа е за смяна. Гумичките са се избасали и при лек натиск не се разпъват, а течността минава покрай тях. Много характерен симтом.Дано до тогава не те предаде помпата и в неподходящ момент да изгубиш съвсем спирачки...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Бах ти глупостите.Имаш гумичка или клапан,която не позволява спирачната теччност да се връща обратно в казанчето.Там е проблема.Другия вариант е да не е объзвъздушена добре системата.muns61 написа:A дано след още 1000 км узрееш за идята, че спирачната ти помпа е за смяна. Гумичките са се избасали и при лек натиск не се разпъват, а течността минава покрай тях. Много характерен симтом.Дано до тогава не те предаде помпата и в неподходящ момент да изгубиш съвсем спирачки...Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Спирачна помпа отварял ли си? Точно гумичките, или още маншетите, бутат спирачната течност към спирчките, като не позволяват на тази течност да минава покрай тях и да отива зад буталото. Демек, към казанчето, ама не вдига нивото. Като натиснеш рязко, маншета се разтваря от налягането и уплътнява, а при лек натиск пропуска и педала пропада.Ако си виждал помпа със специален такъв клапам, дай и аз да видя.Съжалявам, по-просто не мога да го обясня за неспециалисти, но не ми се рисуват схеми.FGRC написа:Бах ти глупостите.Имаш гумичка или клапан,която не позволява спирачната теччност да се връща обратно в казанчето.Там е проблема.Другия вариант е да не е объзвъздушена добре системата.muns61 написа:A дано след още 1000 км узрееш за идята, че спирачната ти помпа е за смяна. Гумичките са се избасали и при лек натиск не се разпъват, а течността минава покрай тях. Много характерен симтом.Дано до тогава не те предаде помпата и в неподходящ момент да изгубиш съвсем спирачки...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
е точно за този клапан питах и аз-просто няма такъв.иначе на повечето съвременни коли помпите много рядко се скапват,а вповечето случаи когато се скапат ефект е както при колегата и по-рядко пускат отзад течноста.това лесно се проверява-като се помпи педала ако излизат мехури в казанчето за течноста,то работата е ясна.
Коментар
-
.Колега извинявай за написаното.Синчето докато съм бил в гаража е решило да показва знания и явно не е бил в този час.Това не е моя стил на писане.muns61 написа:Спирачна помпа отварял ли си? Точно гумичките, или още маншетите, бутат спирачната течност към спирчките, като не позволяват на тази течност да минава покрай тях и да отива зад буталото. Демек, към казанчето, ама не вдига нивото. Като натиснеш рязко, маншета се разтваря от налягането и уплътнява, а при лек натиск пропуска и педала пропада.Ако си виждал помпа със специален такъв клапам, дай и аз да видя.Съжалявам, по-просто не мога да го обясня за неспециалисти, но не ми се рисуват схеми.FGRC написа:Бах ти глупостите.Имаш гумичка или клапан,която не позволява спирачната теччност да се връща обратно в казанчето.Там е проблема.Другия вариант е да не е объзвъздушена добре системата.muns61 написа:A дано след още 1000 км узрееш за идята, че спирачната ти помпа е за смяна. Гумичките са се избасали и при лек натиск не се разпъват, а течността минава покрай тях. Много характерен симтом.Дано до тогава не те предаде помпата и в неподходящ момент да изгубиш съвсем спирачки...Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Помпа да рециклираш не е работа.замазваш полужението за малко.Ти казваш,че като се движиш по наклон и натискаш спирачката да спазваш ограничнието и тогава не ти даржат.Съмнявам се да има кола (по нашия ценови диапазон),която да изкаржи 1-2 км. на постоянно натиснати спирачки(дори и леко) и после да хващат.Спирачките прегряват колеги и така се случват нещата,Това не е един ли 2-пати доказано.Вкючваш на по ниска предавка да подържаш ограничението и така.Ma®tin написа:Май ще трябва да мисля за смяна на помпата... Но преди да се впусна в това приключение, искам да попитам, дали има опция - ремонт, рециклиране на спирачната помпа, или само нова ?
Коментар
-
Одавна трябваше да си подменил спирачната помпа. Колегите са ти казали. За рециклирането - самото рециклиране е подмяна на гумичките, пружината и ........................Има ремонтни комплекти. Само че трябва да се оцени и помпата отвътре. Ако е чугунена отливка, по-добре не рециклирай. Поставянето на дискове с 2мм по-тънки е абсолютно НЕДОПУСТИМО. Доста често допустимото износване е 1.8мм, въпреки че в случая не става въпрос за това. За дисковете опасност няма, но спирачната ти система крие рискове. ПРедстави си комбинацията от износени накладки и износените ти вече по-тънки дискове. В каква позиция са водачите на апаратите и самите бутала на апаратите! Вообще риска който си поел е крайно неразумен. Събери средства и си оправи колата, за да не се пребиеш някъде за 100-200лв. Успех.Ma®tin написа:Май ще трябва да мисля за смяна на помпата... Но преди да се впусна в това приключение, искам да попитам, дали има опция - ремонт, рециклиране на спирачната помпа, или само нова ?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар