Възможно е особено като видят клиент,който не разбира нищо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Носачи - нови, рециклиране...?
Collapse
X
-
lithrone
В случай че и тампоните са ти загинали не следва смяна на целия носач, а смяна и на тампоните. Качествени такива са по 14.50 за малкия и 17лв за големия(без отстъпки)lyubokg написа:Става с рециклиране на шарнира, много е вероятно и тампоните на носача да са за смяна.В такъв случай по-добре смени целия носач(продава се заедно с тампоните).За марка ти препоръчвам Технород, турски са, но са много здрави. За Марея са около 60лв.На Либрата такъв го търкалям вече 50хил.Друга марка носач ти препоръчвам FRAP. Цената е почти същата.Не приемаш рециклирането, но е факт, че рециклираните държат повече от повечето марки нови носачи. Всъщност като се замисля, не съм чувал за нов носач издържал колкото рециклиран. Все пак всеки си зане за себеси .... това, че аз не съм чувал не означава, че не е възможноFGRC написа:Абе научете се да четете постовете,аз му давам пример точно за марка като цена/качество а ти си седнал да ми разправяш за 80%.Не приемам тезата за рециклаж.Единствено когато няма друга възможност.
Аз препоръчвам шарнирите(на носачи, накрайници и биалети при мареа) да се рециклират, а тампоните да се подменят. Нови носачи съм купувал веднъж и не смятам да го правя отново. Понеже колите, които потдържам се карат доста, а времето все не стига, често слагам и втора употреба оригинални( сменени маншончета,добре почистени и смазани сглобки). Пробегът в повечето случаи е повече от задоволителен.
Коментар
-
Колега сложил съм Фаст носач на Стилото и жена ми минава всеки ден по 70км. до Нови Искър.Вече 3 година не е мръднал а тя не заобикаля дупките и нема втори като нея шофьор.Струва 80лв.Не рециклирам части по окачването и не го препоръчвам на никой.Каквото уцелиш и скъпи и евтини все тая,но рециклирани аз не слагам.При рециклирането е същото един път стане,друг път не става.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
[quote="lithrone"]В случай че и тампоните са ти загинали не следва смяна на целия носач, а смяна и на тампоните. Качествени такива са по 14.50 за малкия и 17лв за големия(без отстъпки)Ами сметни цената на двата тампона и прибави сумата за рециклиране на шарнира = нов носач 60 лв.Само дето хамалогията за рязането и набиването на тампоните си я спестяваш.Капиш!!!!lyubokg написа:Става с рециклиране на шарнира, много е вероятно и тампоните на носача да са за смяна.В такъв случай по-добре смени целия носач(продава се заедно с тампоните).За марка ти препоръчвам Технород, турски са, но са много здрави. За Марея са около 60лв.На Либрата такъв го търкалям вече 50хил.Друга марка носач ти препоръчвам FRAP. Цената е почти същата.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
lithrone
Не искам да споря. Всеки сам решава. Споделям как стоят нещата при моите коли. Нали за това е форума - за да споделяме опит.Рециклираните носачи (за моята кола на брой - 67.50лв) издържат в пъти повече от купените за 60-80-100лв. В крайна сметка ако всички мислят като мен, нямаше да се продават носачи, а само тампони и хората, които рециклират щяха да са по-заможни.
Коментар
-
lithrone
Реклама
Collapse



Коментар