Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

страничен шум при движение. датчик за накладките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    страничен шум при движение. датчик за накладките

    здравейте колеги, при движение с над 90 км/ч ми се появи един шум (или високочестотна вибрация), който звучи точно като това, което се чува в самолет при полет. чува се една идея над шума от двигателя и е в унисон с оборотите му, но го има и при изгасен двигател. някой да има идея от какво може да е, щото при движение с 90+ няма как да разбера откъде точно идва? и искам да попитам това датчик за накладките ли е и що го имам само на лявото предно колело?кабелът е скъсан и нищо не свети по таблото
    браво 1,6/90 - 09 г.

    #2
    Да датчик за накладките е, ако е скъсан няма да светне нищо никога, принципа на работа е че когато ти свършат накладките, кабела замасява и светва лампа на таблото, червена, подобна на тая за ръчната но без "Р" вътре. има го само на ляво колело но защото там най бързо се износва накладката/на теория/ можеш да го провериш дали работи като дадеш колата на контакт и го дадеш на маса, на таблото трябва да светне лампичката. но ако е скъсан можеш само да го отрежеш да не се оплете допълнително, при следващите накладки ще вържеш новия кабел. обикновенно се вади от самата накладка.За ритмичния шу провери дали го има когато си на климатик и дали се появява тогава. Другата причина може да е разхлабена скоба на тръбите на климатика/тънката след дехидрататора/ или заминаваща си рейка. /огледай за теч и скъсан маншон/
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      има го при изгасен двигател и натиснат съединител т.е., мисля, че проблема може да е и в скоростната кутия. довечера ще покарам да видя дали има значение предавката.течове от рейката няма, но не съм сменял хидравличното масло, щото цветът му си е червен.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        забрави за СК, не е в нея проблема щом шума го има при натиснат съединител и на изключен двигател.Вдигни малко колата от двете страни и запали, дай на скорст и завърти гумите, провери да не е лагер на главината., крива джанта или гума/ но това щеше да ти произвежда вибрации във волана. Провери тампоните на двитагеля те също може да са причина за вибрациите. Това на изгасен двигател как точно да го разбираме?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Това на изгасен двигател как точно да го разбираме?
          засилвам колата с 90 по цариградско, натискам съединителя и гася. бръмченето се чува, вибрации няма осезаеми. СК продължава да се върти при натиснат съединител, затова я подозирам, щото е типичен проблем, а подобен шум издават зъбни предавки без масло. след малко ще отида да покарам и може и да я елиминирам.значи по принцип и спирачните дискове са ми леко криви (усещат се при спиране с над 120), но не ми се вярва да е от тях, щото досега трябваше да са се изпилили накладките, а не след една година да започнат да опират.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #6
            Предполагам знаеш че нямаш спирачки и волана се заключва веднага?!!???провери балансьора на полуоската маже да е патнал.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              това с балансьора нищо не ми говори, но щом е на полуоската няма ли да бие по волана? волана си е без силни вибрации до 160. нагоре не съм пробвал.тъй, пробвах. шумът си го има на всяка предавка и на свободна без промяна, тъй че най вероятно не е оттам. чува се някъде отпред. от климатика се чува едно свирене, като е зацепен, като е отцепен свиренето го няма и значи и от него не е. ще я вдигна тия дни да видим кво ще покаже. дали не може да е от тасовете?
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар


                #8
                проблемът се оказа десен лагер на главина. при завой наляво шумът се усилваше. за съжаление ромоленето откъм скоростната кутия остана, мисля, че е от диференциала щото си ромоли и на свободна. някой, дето врачува на боб, може ли да предположи колко ще изкара?
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  slonikon написа:
                  проблемът се оказа десен лагер на главина. при завой наляво шумът се усилваше. за съжаление ромоленето откъм скоростната кутия остана, мисля, че е от диференциала щото си ромоли и на свободна. някой, дето врачува на боб, може ли да предположи колко ще изкара?
                  от един ден до 5-6 години - ПРИМЕРНО
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    устройва ме, благодаря!
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар

                    Working...
                    X