Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Заминал преден десен лагер на Fiat Tipo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Заминал преден десен лагер на Fiat Tipo

    Здравейте колеги, наскоро разбрах че предна дясна гума се клати и има луфт, след като я дигнах на крик и махнах джантата видях че ето от това идва луфтадоколкото разбрах лагера му е там зад него и се вади с преса или незнам какво, въпроса ми е, дали ще мога да го извадя цялото това и да си го сменя сам с налични материали и с малко опит или да отида на майстор?Преди време сменях носачи и десен маншон и се опитаха да го извадят от тези шлици там и се отказаха и го махнаха цялото заедно с амортисьора и чак от скоростната кутия.

    #2
    Re: Заминал преден десен лагер на Fiat Tipo

    super_angel28 написа:
    Здравейте колеги, наскоро разбрах че предна дясна гума се клати и има луфт, след като я дигнах на крик и махнах джантата видях че ето от това идва луфтадоколкото разбрах лагера му е там зад него и се вади с преса или незнам какво, въпроса ми е, дали ще мога да го извадя цялото това и да си го сменя сам с налични материали и с малко опит или да отида на майстор?Преди време сменях носачи и десен маншон и се опитаха да го извадят от тези шлици там и се отказаха и го махнаха цялото заедно с амортисьора и чак от скоростната кутия.
    Колега, на добре е в сервиз да отидеш, повече от 20лв не трябва да струва труда.На полеви условия става да свалиш шенкела с главината,защото да избиеш лагера , трябва преса,няма значение каква е,но без преса не можеш да избиеш лагера от шенкела.И при монтажа на новия лагер е направо си е заължително,да се ползва преса,защото ако ползваш чук ,може да увредиш новия лагер.Успех
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #3
      Провери си първо накрайниците и по основно вътрешния и тогава пипай лагера, ако се е разбил от него нама да се клати гумата, а за да разбереш най лесно дали е разбит просто вдигни колата, запали и се заслушай в гумата ако е разбит ще се чуе отчетливо, като перка на излитащ самолет.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Лагер който е заминал се чува в купето ... ОТЧЕТЛИВО! :D
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Благодаря ви за помоща, ще отида на един майстор да си каже думата! В купето чувам по скоро някакво тропане, даже не мога да го опиша като тропане, се едно джантата ми е крива, така го усещам аз. може и няква джанта наистина да е крива незнам.

          Коментар


            #6
            Лагера не винаги вие когато е за смяна! Моя не виеше. Имах същото потропване, само по павета обаче. Иначе на сервиз. Сваля се шенкела, избива се старият лагер, с преса се набива новият. В София струваше 40 лева смяната. Лагер си купих SNR, около 50 лева.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              nikolce написа:
              Лагера не винаги вие когато е за смяна! Моя не виеше. Имах същото потропване, само по павета обаче. Иначе на сервиз. Сваля се шенкела, избива се старият лагер, с преса се набива новият. В София струваше 40 лева смяната. Лагер си купих SNR, около 50 лева.
              Mайкоо, пък в нашия загубен град (Свиленград) сигурно ще ме изтръскат с може би 60 лв. най малко :D :Dда, и на мен по някога спира и после пак потропва.По евтин лагер няма ли?

              Коментар


                #8
                Има и по евтини, даже ги продават в комплект по два, че да не се разхождаш два пъти до магазина
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Хахахах шегобиец. Като се сменя лагер се сменят и от 2те страни.Има лагери по 20 и по 30 лв. Има и по евтини но вече трябва да пазаруваш с отстъпки.
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    xctr написа:
                    Хахахах шегобиец. Като се сменя лагер се сменят и от 2те страни.Има лагери по 20 и по 30 лв. Има и по евтини но вече трябва да пазаруваш с отстъпки.
                    Пък аз мислех да мина тънко само с един :D :D :DP.S. Знаех си че трябва да се сменят и на двете страни, тоя ед чайна го каза по дискавъри и още някъде съм го чувал пък и е логично.

                    Коментар


                      #11
                      Сваляш размера и отиваш в магазин за лагери-не авточасти-вземаш го и цената може да те учуди,слагаш внимателно и си свиркаш.Практикувам го двадесетина години и до сега не е имало,,издънка,,на сума ти мои и около мен коли :D :D :D И сменяш само повредения а не,,за всеки,, случай и двата
                      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                      Коментар


                        #12
                        кроко61 написа:
                        Сваляш размера и отиваш в магазин за лагери-не авточасти-вземаш го и цената може да те учуди,слагаш внимателно и си свиркаш.Практикувам го двадесетина години и до сега не е имало,,издънка,,на сума ти мои и около мен коли :D :D :D И сменяш само повредения а не,,за всеки,, случай и двата
                        Подкрепям!
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          кроко61 написа:
                          Сваляш размера и отиваш в магазин за лагери-не авточасти-вземаш го и цената може да те учуди,слагаш внимателно и си свиркаш.Практикувам го двадесетина години и до сега не е имало,,издънка,,на сума ти мои и около мен коли :D :D :D И сменяш само повредения а не,,за всеки,, случай и двата
                          Той и аз мисля така, но как да го сваля като нямам преса, аз го гледах като изтребител ударих два чука и си го сглобих, бях махнал тая гайка там, аз като гледам нямам шанс да го сваля така, иначе съм навит, аз така мислех да го направя.Как го изкарваш това чудо?

                          Коментар


                            #14
                            Сваляш шенкела и го разглобяваш докато на шлицевата част остане половинката от вътрешната гривна на лагера.Зарязваш с шлайфа под ъгъл почти до долу-не се бой лесно е и за начинаещи-удряш със секач в прореза гривната се чупи и после обратно но вече без чук-аз ползвам преса правена от хидравличен крик.Лагера винаги го донапълвам с хубава грес и повече там не пипам дори и след 200 000 -за повече нямам наблюдение но и псувни. :D :D :D Действай смело и пиши как се получи .Външната гривна-махаш зегерката и с подходяща подложка навън.Ако си хващал някога гаечен ключ а не само химикалка ще ти е достатъчен и този ,,телеграфен,,стил на обяснение
                            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                            Коментар


                              #15
                              кроко61 написа:
                              Сваляш шенкела и го разглобяваш докато на шлицевата част остане половинката от вътрешната гривна на лагера.Зарязваш с шлайфа под ъгъл почти до долу-не се бой лесно е и за начинаещи-удряш със секач в прореза гривната се чупи и после обратно но вече без чук-аз ползвам преса правена от хидравличен крик.Лагера винаги го донапълвам с хубава грес и повече там не пипам дори и след 200 000 -за повече нямам наблюдение но и псувни. :D :D :D Действай смело и пиши как се получи .Външната гривна-махаш зегерката и с подходяща подложка навън.Ако си хващал някога гаечен ключ а не само химикалка ще ти е достатъчен и този ,,телеграфен,,стил на обяснение
                              Махнах тая гайка колега и стърчи оста, искаш да кажеш да го сваля това цялото ли? дето е хванато на амортисьора, дето е на снимката това нали?Хващал съм гаечен клуч, но не им знам найменованията на тези чаркуляци и затова седя и гледам написано ти като изтребител, се едно ми пишеш на китайски :DМожеш ли да го напишеш по просто, че и аз да се сетя.Видях в гугъл шенкел какво е, значи свалям го...после ако трябва ще снимам и ще питам пак P.S. Няма ли да изпадат някви чаркуляци като го сваля това, плюс това нали е тая ос набутана там, как да я искарам, като го искарвам ще излезне или?Имаш ли скъпе или жижацом номер, имам мин. да те питам с говор че с писане няма да можем да се разберем, ако искаш пиши на лично за да те намеря.Благодаря ти за отделеното време!

                              Коментар

                              Working...
                              X