S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на задни спирачки и други въпроси.
Collapse
X
-
Мда заповядай когато имаш свободно време, виждам че живеем близо ще ти покажа как моето браво е с венец, нищо че е след заветната дата която посочваш. И сме форум за да си даваме съвети, никъде не са ни искали при регистрация диплом за завършено инжинерно образование. А ако си говорим за компетентни мнение си прочети твойте особенно тези за климатика на Илиан. А ако нещо лично те дразня, това е друга бира която можеш да пиинеш на друго място.ivancho написа:airfan да има мнения човечеца бре, кво ти пука, да има там, пък дали помага или вреди на колегата, боли го...... то в некомпетентноста си, ако поне малко се беше запознал, щеше да знае, че всичи автомобили след 10.1998 са с магнитната гривна, както е и неговото браво
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
значи е преправяно, щом е с венец, сменяна е централата барабар с предни,задни главини и датчици, и особено пък ако колата ти е и със пластмасов колектор, което е неизбежно щом е от 1999год
какво да си чета мненията бе колега, дай ми на лично кое ми е некомпетентното мнение да видим
... да не почвам да вадя твоите мнения само... относно климатика - за 300 лева ако си го правиш сам колата е с климатик, друг въпрос е дали си заслужава играчката, познавам хора, които са го правили...
Коментар
-
Аз мисля, Банков, че на тоя колега някой модератор или администратор, трябва малко да му обясни някои неща. :D Да това е форум за споделяне на мнения, консултации по различни въпроси и търсене на съвети от колеги, като на всички им е ясно, че за да поставиш точна диагноза, трябва да е пред теб колата. Повечето колеги не могат, и не са длъжни да могат, да си зададат првилно въпроса, и да опишат подробности за да им посочиш проблема от раз. Обаче колегата много разбира (евала) но само се перчи, без да помага. Знам ли, може пък и да не е толкова вещ в занаята :DS_BANKOV написа:Мда заповядай когато имаш свободно време, виждам че живеем близо ще ти покажа как моето браво е с венец, нищо че е след заветната дата която посочваш. И сме форум за да си даваме съвети, никъде не са ни искали при регистрация диплом за завършено инжинерно образование. А ако си говорим за компетентни мнение си прочети твойте особенно тези за климатика на Илиан. А ако нещо лично те дразня, това е друга бира която можеш да пиинеш на друго място.ivancho написа:airfan да има мнения човечеца бре, кво ти пука, да има там, пък дали помага или вреди на колегата, боли го...... то в некомпетентноста си, ако поне малко се беше запознал, щеше да знае, че всичи автомобили след 10.1998 са с магнитната гривна, както е и неговото браво
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
От електроника вдяваш ли нещо, че правиш такива предположения ? Знаеш ли какъв е принципа на работа на електрониката на ABS ?ivancho написа:значи е преправяно, щом е с венец, сменяна е централата барабар с предни,задни главини и датчици, и особено пък ако колата ти е и със пластмасов колектор, което е неизбежно щом е от 1999год
какво да си чета мненията бе колега, дай ми на лично кое ми е некомпетентното мнение да видим
... да не почвам да вадя твоите мнения само...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
специално за тези модели, са ми повече от ясниDido_Lyubenov написа:От електроника вдяваш ли нещо, че правиш такива предположения ? Знаеш ли какъв е принципа на работа на електрониката на ABS ?ivancho написа:значи е преправяно, щом е с венец, сменяна е централата барабар с предни,задни главини и датчици, и особено пък ако колата ти е и със пластмасов колектор, което е неизбежно щом е от 1999год
какво да си чета мненията бе колега, дай ми на лично кое ми е некомпетентното мнение да видим
... да не почвам да вадя твоите мнения само...
и платки съм отварял, и релета съм сменявал и т.н, да каже колегата банков с метални или пластмасови колектори ли му е мотора, ама ако наистина е произведен 1999год няма как да е с метални
Коментар
-
Виж сега, дали ще е с назъбен венец или с магнитна гривна на главините,принципа на засичане на стойностите е един и същ. И в двата варианта се генерират импулси които електрониката следи. Важно е глвавините да са еднакви - или всички с назъбени венци, или всички с магнитни гривни. Датчика е еди магнит с нвита бубинка около него. Ако му въздешстваш с магнитоптоводим елемент, в бубинката се идуцира напрежение. Ако му въздействаш с друг магнит, пак се индуцира напрежение в бубинката. И с датчик на Хол да е, пак ще работи и в двата варианта. Така че отпада необходимоста, да с сменят централи, датчици и кабели.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
колега виж сега, датчиците са различни след 10.1998 иначе това с приемането на сигнала е така, ама се опитвам да ви кажа, че преди 10.1998 абс датчиците са различни, взимат сигнал от гривна, след 10.1998 датчиците са друг "чешит" и вземат датчик от магнитна лента(гривна) съотвено и самата централа е различна, ей това се опитвам да разберете; датчици и главини за преди и след 10.1998 не са взаймнозаменяеми, заради това колегата банков да каже, колата му производство 99та с пластмасовия колектор ли е, или е по старао производство, но първа регистрация 99та, защото ако е произведена 99та - някой е преправял по абс-а, ама лошо няма - нали работиDido_Lyubenov написа:Виж сега, дали ще е с назъбен венец или с магнитна гривна на главините,принципа на засичане на стойностите е един и същ. И в двата варианта се генерират импулси които електрониката следи. Важно е глвавините да са еднакви - или всички с назъбени венци, или всички с магнитни гривни. Датчика е еди магнит с нвита бубинка около него. Ако му въздешстваш с магнитоптоводим елемент, в бубинката се идуцира напрежение. Ако му въздействаш с друг магнит, пак се индуцира напрежение в бубинката. И с датчик на Хол да е, пак ще работи и в двата варианта. Така че отпада необходимоста, да с сменят централи, датчици и кабели.
Коментар
-
Младеж, първо съм много любопетен да видя браво 1.8 с пластмасови колектори и второ като си толкова на ти с годините ичастите за вграждане вземи се поинтесувай каква марка АБС се вгражда на колите след 99-год.
и специално на Марея 1.6 и после на Браво.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Айде обясни ми какъв "чишит" са, ще те разбера, че поне за електрониката мнооого трудно ще ме вържеш. Искаш да кажеш, че новте датчици не могат да засекат зъбите на гривната ? Или старите няма да хвнат въртенето на магнитната гривна ?ivancho написа:колега виж сега, датчиците са различни след 10.1998 иначе това с приемането на сигнала е така, ама се опитвам да ви кажа, че преди 10.1998 абс датчиците са различни, взимат сигнал от гривна, след 10.1998 датчиците са друг "чешит" и вземат датчик от магнитна лента(гривна) съотвено и самата централа е различна, ей това се опитвам да разберете; датчици и главини за преди и след 10.1998 не са взаймнозаменяеми, заради това колегата банков да каже, колата му производство 99та с пластмасовия колектор ли е, или е по старао производство, но първа регистрация 99та, защото ако е произведена 99та - някой е преправял по абс-а, ама лошо няма - нали работиDido_Lyubenov написа:Виж сега, дали ще е с назъбен венец или с магнитна гривна на главините,принципа на засичане на стойностите е един и същ. И в двата варианта се генерират импулси които електрониката следи. Важно е глвавините да са еднакви - или всички с назъбени венци, или всички с магнитни гривни. Датчика е еди магнит с нвита бубинка около него. Ако му въздешстваш с магнитоптоводим елемент, в бубинката се идуцира напрежение. Ако му въздействаш с друг магнит, пак се индуцира напрежение в бубинката. И с датчик на Хол да е, пак ще работи и в двата варианта. Така че отпада необходимоста, да с сменят централи, датчици и кабели.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
За "новите" няма да споря, но старите ше си хванат магнитната гривна без никакъв проблем. В старите "се клатаи" магнитно поле, така че дали ще го "клатят" зъбите на гривната или други магнити в гривната, не е от значение.п.п. Съгласих се за "новите" датчици, че няма да хванат старите назъбени гривни. Намерих принципна схема на датчика.Хайде да се успокоим уважаеми колеги!!!2 страници изписани с вашите спорове!Модераторски екип на fiat-bg.orgОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар