Ewing написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на задни спирачки и други въпроси.
Collapse
X
-
Тука грешиш.Dido_Lyubenov написа:ABS -а ти, рита ли като се задейства, или ти потъва педала ? На Лукас, педала потъва, и в един момент, ако натискаш упорито слиза до долу и остава само ABS -a да контролира спирането. БОШ рита като бесен кон :D Все си мисля, че ABS -a ти си действа на 4 -те колела, а ти с ръчната, неможе да го задейсваш по някаква друга причина. Нищо чудно бутона ръчната да праща инфо и към ABS -a, и за това да не се активира. Ако решиш да си правиш експерименти, много внимавай да не скапеш някой датчик или кабела му, че ще си заформиш голямо приключение !
Коментар
-
И къде по-точно, щото съм с Лукас и знам какво става като натисна педала и се задейства АБС -а... Я кажи за БОШ, че не ми се е случвало да задействам такъв АБС, но всеки казва че педала го рита демек връща му крака обратно :Dп.п. "Тука грешиш" - това не е отговор ! Или кажи какво греша, или не се обаждай ! Много е лесно да кашеш "Тука грешиш" ! Поясни !Airfan написа:Тука грешиш.Dido_Lyubenov написа:ABS -а ти, рита ли като се задейства, или ти потъва педала ? На Лукас, педала потъва, и в един момент, ако натискаш упорито слиза до долу и остава само ABS -a да контролира спирането. БОШ рита като бесен кон :D Все си мисля, че ABS -a ти си действа на 4 -те колела, а ти с ръчната, неможе да го задейсваш по някаква друга причина. Нищо чудно бутона ръчната да праща инфо и към ABS -a, и за това да не се активира. Ако решиш да си правиш експерименти, много внимавай да не скапеш някой датчик или кабела му, че ще си заформиш голямо приключение !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
На моята е Лукас 430 и определено не пропада педала, а рита зверски.Dido_Lyubenov написа:И къде по-точно, щото съм с Лукас и знам какво става като натисна педала и се задейства АБС -а... Я кажи за БОШ, че не ми се е случвало да задействам такъв АБС, но всеки казва че педала го рита демек връща му крака обратно :Dп.п. "Тука грешиш" - това не е отговор ! Или кажи какво греша, или не се обаждай ! Много е лесно да кашеш "Тука грешиш" ! Поясни !Airfan написа:Тука грешиш.Dido_Lyubenov написа:ABS -а ти, рита ли като се задейства, или ти потъва педала ? На Лукас, педала потъва, и в един момент, ако натискаш упорито слиза до долу и остава само ABS -a да контролира спирането. БОШ рита като бесен кон :D Все си мисля, че ABS -a ти си действа на 4 -те колела, а ти с ръчната, неможе да го задейсваш по някаква друга причина. Нищо чудно бутона ръчната да праща инфо и към ABS -a, и за това да не се активира. Ако решиш да си правиш експерименти, много внимавай да не скапеш някой датчик или кабела му, че ще си заформиш голямо приключение !
Коментар
-
Е, не съм гледал точния модел на моя АБС, но първия път като сработи, хем го очаквах и нарочно го задействах, малко ми се изправи косата, защото педала потъна малко и аз веднага го пуснах
После като видях че педала се върна пак до нормална позиция, схванах какво сатава. :D Зимата по ледовете съм го пробвал, като задейства, ако не пусна спирачката, педала пада до ограничитела и не мърда повече, баче АБС-а си спира колата без никакъв проблем. И други колеги са споделяли за същия ефект.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ще е хубаво и eh4ev07 да се обоснове
, не че споря просто ми е интересно какъв може да е другия фактор за да се задейства АБСа и който ако липсва няма. Старал съм се да пресъздам възможно нах-реално ситуацията ан губене на сцепление на задно колело. И аз си мислех същото като Дидо че може бутона за ръчната освен за лампичката ан таблото да праща данни и някъде другаде.Иначе определено моя педал не потъва, не мога да кажа и че рита кой знае колко силно но не потъва в никакъв случай (освен онзи ден след като вкарах въздух в системата щото съм голям майстор
)Иначе експерименти не мисля да правя кой знае какви е така от любопитство ми е интересно и за това и не задълбавам в някви екстремни тестове с разкачаници на кабели, датчици, еумилатори и т.н.Твърдо се водя от твърдението кето излиза от една много обикновена случка. Моят шеф беше на конференция на Informix преди време и лектора им говорил как в светове мащаб над 85% от проблемите с тези сървъри и софтуер се получава от това, че някой е пипнал някъде където не е трябвало та так и аз
не мисля да пипам кой знае колко.п.с.иначе да четах описанието, но както говорихме с момчето в магазина, това дали има АБС или не се има предвид като някаква отправна точка за модела на апаратурата и частите. Спирачните цилиндърчета ги подменях 2 пъти докато се уцели моя модел хем визуално го помех какво е
да не говорим че на по старите модели на мареа саморегулиращото се механизъмче е друго. Но за удобство ги пишат С и БЕЗ АБС.Иначе трябваше за някои части да пише с АБС на 2 колела и АБС на 4
Поне така си мисля де
не претендирам за професионално мнение!
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Има значение каква е главината, защото като имаш АБС а сложиш за без АБС, той няма да работи и ще тисветва чека при всяко тръгване. А тоя в магазина се е опитвал да те върже нещо .. май, защото тея дето са за коли без АБС са обикновено по-евтини, и ти да не вземеш да търсиш от тях ... :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
тоя те е взел за балък - на тия фиати има две системи отзаде бендикс и делфи(локхийд) това е за цилиндарчетата и регулиращите механизми. а дали има абс има значение, главината за абс коли също е 2 типа - на по-стария модел с назъбена гривна, на по новия модел с магнитна гривна. АБС на 2 колела и АБС на 4 колела, е такова животно НЯМА ПС : да не си стигнал до умозаключение, че имаш абс само на предните колелаEwing написа:п.с.иначе да четах описанието, но както говорихме с момчето в магазина, това дали има АБС или не се има предвид като някаква отправна точка за модела на апаратурата и частите. Спирачните цилиндърчета ги подменях 2 пъти докато се уцели моя модел хем визуално го помех какво е
да не говорим че на по старите модели на мареа саморегулиращото се механизъмче е друго. Но за удобство ги пишат С и БЕЗ АБС.Иначе трябваше за някои части да пише с АБС на 2 колела и АБС на 4
Поне така си мисля де
не претендирам за професионално мнение!
Коментар
-
Ще се опитам..... 1.Новия АБС наистина има връзка до бутончето на ръчната.2. АБС а деиства на принципа на понижаване на налягането в тръбичката на блокиралото колело. Ти си го блокирал посредством жилото на ръчната - въобще как смяташ че АБС а ще го освободи - ще те удари по ръката да пуснеш ръчната ли?Ewing написа:Ще е хубаво и eh4ev07 да се обоснове
,.....
Коментар
-
ivancho:Не, че има датчици които следят състоянието само на предните колела. А това дали са вързани на помпата за АБСа е ясно, че става или на всичките или на нито едно. За информация има фабии от по старите които имат дачици само на предните колела. eh4ev07:То е ясно, че няма да го освободи ама поне да има наченки на работа на помпата. Същото все едно да удариш в дупка. Там нали пак пада налягането и помпата проработва за някакви секунди. Разчитах нещо подобно да се случи. Ама явно не. Иначе явно моите отзад са от новите с магнит. На едното колело имаше нещо гумирано, което успях да надера сериозно при опит за почистване с отверката. подведе ме това че на другото колело беше толкова вдървено и приличаше на бакелит и си го почистих съвсем спокойно.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
е аз концептуално знам какво би трябвало да светне
по-важно е кое ще работи ако го махна
иначе много хубава доскусия стана
а и научих нещо полезно
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Лампата за ръчната ще светне само ако не работи помпата или е изгорял силовия бушон. Ако някой от датчиците се прави на проблемен ще свети само лампата на АБС-а. Няма пряка връзка между АБС-а и Ръчната. Просто лампите им ползват общ плюс.пп И между другото ако става дума за мареята от подписа на колегата е с АБС на 4 те колела но е с венец а не с магнити.ivancho написа:ще ти светне АБС и лампичката на ръчната(която в същото време е и за ниско ниво на спирачната течност и за EBD)Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
приятелче прочети малко в темата, а не пиши празни коментариS_BANKOV написа:Лампата за ръчната ще светне само ако не работи помпата или е изгорял силовия бушон. Ако някой от датчиците се прави на проблемен ще свети само лампата на АБС-а. Няма пряка връзка между АБС-а и Ръчната. Просто лампите им ползват общ плюс.пп И между другото ако става дума за мареята от подписа на колегата е с АБС на 4 те колела но е с венец а не с магнити.ivancho написа:ще ти светне АБС и лампичката на ръчната(която в същото време е и за ниско ниво на спирачната течност и за EBD)
с магнити му е гривната, недей ме учи какво ще станело ако се махнел бушона, тия коли са с АБС И ЕБД, махни бушона и ще ти светне и АБС и лампичката за ръчната... ако не работела помпата тогава щяла да светне ръчната, ей аман от некомпетенти хора из тия форуми, поне като незнаете не пишете глупости бе хора
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар