Здравейте колеги,колата ми е КУПЕ 1,8-97г.от няколко дни се появи следния проблемкогато се натисне педала на съединителя малко преди да отдели на съответната предавкасе чува тракане,което като се пусне педала изчезванякой ако е запознат или му се е случвало това да сподели или дайте някаквои съветиБлагодаря-Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител Проблем
Collapse
X
-
той си е на място,просто при самото натискане докрай за да вкараш на скорост се чува като изпукванеи вече присамото отделяне някъде на средата се чува шум като тракане, 1 колега каза че може да е лагерано и днес говорих с моя майстор и ми казаS_BANKOV написа:Къде ти стой педала на съединителя?
,ще трабва май цялостна смяна на съединителя-комплектлагер,феродов,претискателен диск и там каквото има ощеако имаш някакви идеи колега сподели
Коментар
-
Не е лагера, той не прави така, ако е тръгнал ще ромоли постоянно. И при натискане шума ще изчезва.Колега пробвай да натегнеш жилото с един два оборота, провери си тампона на скоростната кутия да не е откъснал някой болт, и ако не е от това си за притискател, най вероятно е станал на слънце и се е лъснал.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Грешиш, лагерът на съединителя се движи и респективно шуми при натискане на съединителя, а при ненатиснат педал на съединителя ако имаш шумове това са лагери на основния вал на скоростната кутия.S_BANKOV написа:Не е лагера, той не прави така, ако е тръгнал ще ромоли постоянно. И при натискане шума ще изчезва.Колега пробвай да натегнеш жилото с един два оборота, провери си тампона на скоростната кутия да не е откъснал някой болт, и ако не е от това си за притискател, най вероятно е станал на слънце и се е лъснал.
Коментар
-
Airfan написа:Грешиш, лагерът на съединителя се движи и респективно шуми при натискане на съединителя, а при ненатиснат педал на съединителя ако имаш шумове това са лагери на основния вал на скоростната кутия.S_BANKOV написа:Не е лагера, той не прави така, ако е тръгнал ще ромоли постоянно. И при натискане шума ще изчезва.Колега пробвай да натегнеш жилото с един два оборота, провери си тампона на скоростната кутия да не е откъснал някой болт, и ако не е от това си за притискател, най вероятно е станал на слънце и се е лъснал.
Коментар
-
При 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0 аксиалния лагер работи при натиснат педал на съединителя и тогава точно може да шуми/вие/трака ако е износен. При отпускане на педала не трябва да има шумове, освен ако лагера не се е вкопал в притискателя, тогава всичко е възможно, но тогава ще има и доста други симптоми - като различен ход на педала на съединителя, щракане в педала, недобро отделяне, оставане на педала в средата на работния ход. Ето и принципна схема на работата на съединителя на гореизброените мотори - на 50-а секунда:http://www.youtube.com/watch?v=6BaECAbapRgS_BANKOV написа:Айде пак се почна кога шуми и кога не шуми. Любенов да се включва на помощ
Това при кой вид на съединителя го прави?
Коментар
-
Може и да си прав, аз съдя от личния си опит със съединител на 1.8. при мен проблема беше лагера и който се раздроби на парчета, понеже е пластмасов от вън.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар