sugarboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мек педал на спирачката
Collapse
X
-
Проблема ти е че не сте обезвъздушили правилно. Още в книгите на руските коли си е описана процедурата - слага се мъркуче на пробката и се потапя в съд със стара спирачна течност, развиваш леко, някой започва да помпи ти гледаш. Следите и казанчето и доливате. Като спрат да излизат мехури в съда където е потопен мъркуча правите още няколко напомпвания за всеки случай след което този който помпи задържа педала НАТИСНАТ до долу, а ти завиваш пробката.Обезвъздушават се на кръст като почваш със задно колело и след това по диагонал предното - задно дясно с предно ляво и задно ляво с предно дясно. Това са двата кръга. Прави се на загасен мотор.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
-
Мисля че няма да е проблем и ако го направи, задно дясно - задно ляво - предно дясно - предно ляво. Доста коли се обезвъздушават по този начин и си нямат проблеми.ilko-gd написа:Обезвъздушават се на кръст като почваш със задно колело и след това по диагонал предното - задно дясно с предно ляво и задно ляво с предно дясно. Това са двата кръга. Прави се на загасен мотор.
Коментар
-
Така правиш същото нещо, но първо обезвъздушаваш само половината от всеки от двата кръга.nelegalniq написа:Мисля че няма да е проблем и ако го направи, задно дясно - задно ляво - предно дясно - предно ляво. Доста коли се обезвъздушават по този начин и си нямат проблеми.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Това правил ли си го, или сега ти дойде на акъл?nelegalniq написа:Е да де , няма значение по кой метод ще правиш обезвъздушаването, а да го направиш качествено. Ако колегата има гараж и канал, да пуска на самотек всички колела за една нощ и на сутринта стяга, и проверява как е, а ако е необходимо още малко изпуска въздуха и е готов
.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Колега, за тя процедура ще му трябва цяла цистерна спирачна течност, и още една под колата, да събира излишната. Точно така е оисано обезвъздушаването, но става за доста по-кратко време. И това е най добрият ачин за смяна на спирачната течност.nelegalniq написа:Е да де , няма значение по кой метод ще правиш обезвъздушаването, а да го направиш качествено. Ако колегата има гараж и канал, да пуска на самотек всички колела за една нощ и на сутринта стяга, и проверява как е, а ако е необходимо още малко изпуска въздуха и е готов
.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Правил съм го но не на спирачна система, на съединителя на москвичаmuns61 написа:Това правил ли си го, или сега ти дойде на акъл?
. Бях го оставил за едно нощ и на сутринта напомпах два три пъти и изпуснах каквото е останало и готово. А иначе този метод със самотека на спирачната система мой близък човек го е правил успешно. Но не казвам че това е правилния начин
.
Коментар
-
Така... Да раздвижа малко темата, като споделя какво направихме. С шурея източихме старата спирачна течност и сложихме нова. Изненадващо, но както казаха колегите и по-нагоре, старата се оказа изключителна боза, дори изглеждаше, че има и вода в нея. Наистина учудващо за не толкова стара спирачна течност. Излязоха и доста боклуци при източването. Сега в казанчето се вижда и дъното - всичко си е бистро и чисто, а спирачките коват.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар