колеги питам един ама найстина ламерски въпрос някой сменявал ли си е реиката на Пунто МК2 бях тругнал да я свалям за да видя дали може да се подменя втулката която обира хлабината м/у червякаи греда отвивам болтовете отдолу които я държат към моста откачам я от главините развивам болчето което е към кормилния прът и дотам мърда се по малко ама кенц немога да разбера има една пласмаса която е вътре в купето (около оста и) как се сваляи още нещо какво аджеба е №2 на снимката че не ми е ясно №3 и №4 са съотвенто плсмаската от към рейката и другото е от към купето аиде някои по вещ от мен да си изкаже мнението си ПС: и има ли варянт за ремнт на тази обикновенна механична реика ще съм доволен от всякъкви отговори
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на Рейка на Пунто МК2
Collapse
X
-
Сваляне на Рейка на Пунто МК2
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue BirdЕтикети: –
-
Re: Сваляне на Рейка на Пунто МК2
Направи снимки на рейката в свалено състояние, моля те, че и при мен тропа нещо в кормилното управление и към рейката съм се насочил на този етап.todorshalev написа:колеги питам един ама найстина ламерски въпрос някой сменявал ли си е реиката на Пунто МК2 бях тругнал да я свалям за да видя дали може да се подменя втулката която обира хлабината м/у червякаи греда отвивам болтовете отдолу които я държат към моста откачам я от главините развивам болчето което е към кормилния прът и дотам мърда се по малко ама кенц немога да разбера има една пласмаса която е вътре в купето (около оста и) как се сваляи още нещо какво аджеба е №2 на снимката че не ми е ясно №3 и №4 са съотвенто плсмаската от към рейката и другото е от към купето аиде някои по вещ от мен да си изкаже мнението си ПС: и има ли варянт за ремнт на тази обикновенна механична реика ще съм доволен от всякъкви отговори
Коментар
-
Първо развии кормилното каре и го откачи, после моста долу и си работи на воля
Правят се тефлонови втулки. Ако рейката е механична внимавайъ само да не огътеш шангите на скоростния лост докато я сваляш, внимавай за водните съединения де не разбуташ. сигурно ще се наложи да свалиш и тампон на двигателя ако пречи. генерацията също долу. С две думи АД Е, моята рейка я сменяхме 2 дена, ако ползваш старите накрайници си намери скоба за вадене.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
А не се ли продават ремонтни комплекти с готови втулки по размер от тефлон? Също така горе пиньона трябва да може да се сменя и да го има като отделна резервна част.S_BANKOV написа:Първо развии кормилното каре и го откачи, после моста долу и си работи на воля
Правят се тефлонови втулки. Ако рейката е механична внимавайъ само да не огътеш шангите на скоростния лост докато я сваляш, внимавай за водните съединения де не разбуташ. сигурно ще се наложи да свалиш и тампон на двигателя ако пречи. генерацията също долу. С две думи АД Е, моята рейка я сменяхме 2 дена, ако ползваш старите накрайници си намери скоба за вадене.
Коментар
-
Сигурно се продават, ама винаги съм знаел че се правят на стругар. За пиньона не съм сигурен май в сайта на АХМ съм виждал да пише пиньон ама не съм го гледал къв точно е.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Сваляне на Рейка на Пунто МК2
Това което тропа като караш по паваж и тн. и се чува вътре в купето някъде из под волана е втулката която свързва ел. мотора с кормилния прът. Сваляш мотора изкарваш втулката и я слагаш на обратно. Събираш и се радваш на тишина ( или ако се чува е нищожно)И аз 2 години се чудя от къде идват тези шумове бях се насочил също към рейката и кардана на кормилния прът.Airfan написа:Направи снимки на рейката в свалено състояние, моля те, че и при мен тропа нещо в кормилното управление и към рейката съм се насочил на този етап.todorshalev написа:колеги питам един ама найстина ламерски въпрос някой сменявал ли си е реиката на Пунто МК2 бях тругнал да я свалям за да видя дали може да се подменя втулката която обира хлабината м/у червякаи греда отвивам болтовете отдолу които я държат към моста откачам я от главините развивам болчето което е към кормилния прът и дотам мърда се по малко ама кенц немога да разбера има една пласмаса която е вътре в купето (около оста и) как се сваляи още нещо какво аджеба е №2 на снимката че не ми е ясно №3 и №4 са съотвенто плсмаската от към рейката и другото е от към купето аиде някои по вещ от мен да си изкаже мнението си ПС: и има ли варянт за ремнт на тази обикновенна механична реика ще съм доволен от всякъкви отговориFiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth
Коментар
-
Re: Сваляне на Рейка на Пунто МК2
При мен има изпукване в кормилната система ако потеглям с пълен ляв или пълен десен и не вярвам да е от това, което казваш.Filcov написа:Това което тропа като караш по паваж и тн. и се чува вътре в купето някъде из под волана е втулката която свързва ел. мотора с кормилния прът. Сваляш мотора изкарваш втулката и я слагаш на обратно. Събираш и се радваш на тишина ( или ако се чува е нищожно)И аз 2 години се чудя от къде идват тези шумове бях се насочил също към рейката и кардана на кормилния прът.Airfan написа:Направи снимки на рейката в свалено състояние, моля те, че и при мен тропа нещо в кормилното управление и към рейката съм се насочил на този етап.todorshalev написа:колеги питам един ама найстина ламерски въпрос някой сменявал ли си е реиката на Пунто МК2 бях тругнал да я свалям за да видя дали може да се подменя втулката която обира хлабината м/у червякаи греда отвивам болтовете отдолу които я държат към моста откачам я от главините развивам болчето което е към кормилния прът и дотам мърда се по малко ама кенц немога да разбера има една пласмаса която е вътре в купето (около оста и) как се сваляи още нещо какво аджеба е №2 на снимката че не ми е ясно №3 и №4 са съотвенто плсмаската от към рейката и другото е от към купето аиде някои по вещ от мен да си изкаже мнението си ПС: и има ли варянт за ремнт на тази обикновенна механична реика ще съм доволен от всякъкви отговори
Коментар
-
така тропането го чувам и вътре и отвън т.е. като хвана накрайника и го дръпна/бутна усещам луфт (не голям ама го има)Карето беше свалено Моста що го свалям имам достатъчно място да си работя щанги на скоростите нямам (с жила съм) съединения също няма в този учстък тампона не пречи и генерацията за накраайниците нз все още знам че се правят втулки въпроса ми беше дали някой случайно не е свалял щото както казах се държеше според мен де на нещо около кормилния прът (неква пласмаса) щото има място около рейката мърда на страни по малко ама не излиза а пък не посмях да напъвам многоS_BANKOV написа:Първо развии кормилното каре и го откачи, после моста долу и си работи на воля
Правят се тефлонови втулки. Ако рейката е механична внимавайъ само да не огътеш шангите на скоростния лост докато я сваляш, внимавай за водните съединения де не разбуташ. сигурно ще се наложи да свалиш и тампон на двигателя ако пречи. генерацията също долу. С две думи АД Е, моята рейка я сменяхме 2 дена, ако ползваш старите накрайници си намери скоба за вадене.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
и до тук нямаме отговор от човек свалял точно на МК2а беше хубавоШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Това, което аз разбрах междувременно е, че трябва да се бележи мястото на сглобката между рейката и кормилния прът и да се монтира точно по същия начин, тъй като електроусилвателя се шашкал ако не се монтира по същия начин рейката, което шашкане може би се оправя с някаква калибровка, но не ми стана съвсем ясно от обясненията.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар