Привет! Да попитам някой ползвал ли е такъв силиконhttp://didi94.bg/cyclo/products/lepi...&category_id=8 или подобен, с качества да е еластачен ,да държи на масло и на вече да лепи.целта ми е да намажа маншона целия от вънка тънък слой,защото се е напукал от годините , пък лагера който на полуоската за сега държи,смисъл няма теч на масло.Ще ми се да мина тънко ,поради това че наскоро сменях левия маншон, и дадох 55лв за частта и труда, и скоро ми предстои да вадя пара за гражданска и преглед.А ако става тоя силикон да подсиля маншона до есента,ще прежаля 3-4лв за една малка тубичка.Вътрешните маншони не се въртят, има само разтягане по оста на полуоската, и както нагоре и надолу спрямо оста.Мисля че би трябвало да стане, затова се обръщам към форума, ако някой е ползвал от тоя род силокони да даде мнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно маншон на вътрешно каре
Collapse
X
-
Ако, само се е напукал и няма теч, няма смисъл да го мажеш с каквото и да е. Тея майстори са ти отрязали главата... На канал се сменя за по-малко от час, а маншончето струва около 4лв., остават 50 лв. за труд???
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
-
Знам само , че за труда ми взеха 25лв,щото сваля цялата полуоска за да смени и лагера,беше и той опуснал пък като гледам без менгеме няма как да стане ако се сменя и лагера.Вмомента десния лагер държи ,само маншона е напукан,и мисля ако намажа с тънък слой целия маншон би тябвало да помомогне.Незнам доколко е еластичен, и силата на лепене.С тия технологий и избор на лепила човек трудно преценява кое най-добро за дадения случай, :D а що се отнася до маншона ми, нов струва 25-30лв зависимост от марката, като цената е заедно лагера.gamma написа:Ако, само се е напукал и няма теч, няма смисъл да го мажеш с каквото и да е. Тея майстори са ти отрязали главата... На канал се сменя за по-малко от час, а маншончето струва около 4лв., остават 50 лв. за труд???
Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар