Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луфт във вътрешния накрайник на предно дясно колело

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Луфт във вътрешния накрайник на предно дясно колело

    Имам 1 мм луфт във вътрешния накрайник на предното дясно колело на Брава 1.9 JTD. Как може да се убере този луфт,че гумата започна да се износва ?
    Petar

    #2
    Re: Луфт във вътрешния накрайник на предно дясно колело

    petar55 написа:
    Имам 1 мм луфт във вътрешния накрайник на предното дясно колело на Брава 1.9 JTD. Как може да се убере този луфт,че гумата започна да се износва ?
    С нов! :D
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #3
      Колега betuk не може ли да се завърти някоя гайка или да се подложи нещо? Не съм виждал какво представлява този вътрешен накрайник. Външният накрайник беше много разбит и го смених с нов.
      Petar

      Коментар


        #4
        petar55 написа:
        Колега betuk не може ли да се завърти някоя гайка или да се подложи нещо? Не съм виждал какво представлява този вътрешен накрайник. Външният накрайник беше много разбит и го смених с нов.
        Не може Колега!-сменя целия прът с ябълковидния шарнир, а това е свързано с сваляне на кормилната рейка. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...Ctz84r79AarJls--ако от дясната се сменя часта до резбата както се вижда снимката, ако е левия целия прът с ябълковидния шарнир.ПО-ПРИНЦИП са много здрави и трудно се разбиват, но явно му е дошло вече времето,лошото че е свързано с много работа докат се свали....Но в сервиза става за един ден,самичак недей се опитва да го правиш щото си е трудоемко и е свързано с качване на подемник... :mrgreenhttp://www.elinexltd.eu/product.php?ProductID=226това представлява вътрешния накрайник, както се вижда няма гайчечи и прочие да се подлага или натяга, само с нов.P.S-май не се налагаше сваляне на рейката, но не съм много сигурен, но при всички положения в сервиз,на полеви условия е абсурд!
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #5
          Благодаря колега за бързата помощ! Ще търся един вътрешен накрайник и ще го сменям. В http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=4&show=1 го намерих за 19 лв на производител FRAP . Дали ще свърщи работа?
          Petar

          Коментар


            #6
            Върши работа в сервиз ще го напрявят за 1 час, стига да имат скоба за вадене. После задължително реглаж
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Обичам сам да се справям с ремонтите. Мисля че няма да има нужда да се сваля цялата рейка.Може би вътрешния накрайник се развива с някакъв ключ след като се откачи от външния накрайник. Помагайте !
              Petar

              Коментар


                #8
                Рейката няма нужда да се сваля.Необходим ти е някакъв подходящ инструмент за развиването/навиването на накрайника от/към рейката.Виж тези клипчета за инфо :http://www.youtube.com/watch?v=fT83g...?v=JAmv1vHoi4s

                Коментар


                  #9
                  Аз мисля,че не е философия,аз си ги смених сам на браво жтд с тръбен ключ,без канал или подемник.Просто въртиш волана,за да ти е удобно развиването.

                  Коментар

                  Working...
                  X