Здравейте колеги.Потърсих из другите теми, но не видях подобна та реших да ви попитам за мнение.Почти всички знаем ползата от предна разпънка(strut bar) на макферсоните със спортни пружини.В момента си правя сам такава предна понеже не е много трудно.Обаче се чудя дали ще има смисъл да се направи и задна разпънка?Понеже усещам че задницата ми не е много стабилна!Ако има някои които си е правил или има такава да сподели къде точно се захваща и дали има подобрение в стабилността.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задна разпънка (strut bar) за Фиат Браво?
Collapse
X
-
Утре ще погледна къде беше закъчена моята но беше на високо по спомен.Но моите ги свалих и двете и така си стоят в мазата на нашите. Няма особен смисъл от тях освен ако купето ити не е усуканоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не се радвай това е само начин да си покривиш колата безмислено е на тоя мотор, ако искаш стабилност просто си сложи спртно окачване, след като махнах разпънките, разлика не усетих, а обичам да си покарвам с голяма скорст.Tenix написа:Очаквам с нетърпениеS_BANKOV написа:Утре ще погледна къде беше закъчена моята но беше на високо по спомен.Но моите ги свалих и двете и така си стоят в мазата на нашите. Няма особен смисъл от тях освен ако купето ити не е усукано
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
На стоковото окачване разпънките били предни или задни разлика няма да оказват тъйкато нестабилността идва от пружини и амортисъори.Аз съм с жълти конита амортисъори и ейбах пружини,разликата в поведението на колата е огромна.Возията е много стегната,колата е стабилна по завоите и няма проблем с недозавиването.Почти като картинг е
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Абсолютно правилно, остават само двата проблема картера и бъбрецитеRacer GT написа:Аз съм с жълти конита амортисъори и ейбах пружини,разликата в поведението на колата е огромна.Возията е много стегната,колата е стабилна по завоите и няма проблем с недозавиването.Почти като картинг е
Но най хубаво е като караш по магистралата и нейните бабуни, направо подскача и се приземява
Иначе да на стоковото акачване разпънката само ще усуче купето.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз съм със спортни пружини Eibach и червени амортисъори KONI затова си слагам разпънка отпред защото търся стегнатост а пък и това недозавиване......Но както и да е аз питам дали може да се сложи отзад разпънка и има ли смисъл?Под двете имаш предвид че си имал и и отзад разпънка?S_BANKOV написа:Но моите ги свалих и двете и така си стоят в мазата на нашите.
Коментар
-
Какво ще рече стегнатост?Разпънката фиксира двете бомбета и не им позволява да се усукват под действието на спортното окачване,с нея стегнатост няма да постигнеш.Ако не смяташ да караш на писта,наличието на разпънка няма да подобри поведението на колата кой знае колко.Хубаво обаче е да я има.Писал си че си правиш разпънка,знаеш предполагам че хубавите разпънки при удар се чупят.При ноум мейд такава и лек удар на колата,усукването на купето ти е неизбежно.Tenix написа:Аз съм със спортни пружини Eibach и червени амортисъори KONI затова си слагам разпънка отпред защото търся стегнатост а пък и това недозавиване......Но както и да е аз питам дали може да се сложи отзад разпънка и има ли смисъл?Под двете имаш предвид че си имал и и отзад разпънка?S_BANKOV написа:Но моите ги свалих и двете и така си стоят в мазата на нашите.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Абсолютно.Иначе да имах две отпред и отзад и просто няма смисъл от тях при условия чеимаш спортно окачване, а червено кони не съм виждал я кажи какви са му параметрите.Но от мен да знаеш жълтото е гадно, след всяко трескане от долу и гледаш да не си резнал пробката на картераRacer GT написа:Писал си че си правиш разпънка,знаеш предполагам че хубавите разпънки при удар се чупят.При ноум мейд такава и лек удар на колата,усукването на купето ти е неизбежно.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
абе къде я хващате тая задна разпънка нали на задните амортисьори горната им част е в магарето, а на нея целта е двете бомбета по принцип както е отпред.Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
Като разперушиниш кечето в багажника и се намира място за нея, моята е била закачена на около 10см от подана багажника, тая сутрин преди работа погледнах и видях мястотокъдето е била закъчена, възниква въпроса обаче каква точно цел е имала
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар