Става въпрос за предни спирачки от HGT на Bravo 1.6.Четох 2-3 подобни теми , но успях да разбера дали някой в крайна сметка е правил конверсията или всичко е останало само като идея
От всичкото изчетено разбрах , че болтовете на супорта при мен са с глава 17 а на HGT-19
Въпроса е как да стане номера да го присадя тия спирачки . Ако взема шенкел от HGT няма ли да трябва да сменям и карето , понеже си мисля , че са различни.Другия вариант е с шенкел от JTD което е за 257х20 диск , защото при него болтовете също са 19-ки.Просто ми трябва мнение от хора , които са го осъществили това нещо
П.П. За това , че по-малко от 15-ка джанта не влиза - знам го това :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спирачки от HGT на 1.6
Collapse
X
-
Аз съм с дискове и апарати от ЖТД105 2001г вентилирани са дисковете и джанта 14 влиза и пасва идеално! Би трябвало и от ХГТ да станат и не се сменят шенкели и такива простутии... Има един държач който се лови за шенкела и към него апарата... този държач е по различен от към апарата но не и от към шенкела такаче измери разтоянието на болтовете при шенкела и виж ако е същото при ХГТ не се замисляй
успех дано да съм ти помогнал!
АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
-
Да де ,ама тънката разлика е ,че на JTD са 257мм дисковете, а на ХГТ са 284мм.FireBlade написа:Аз съм с дискове и апарати от ЖТД105 2001г вентилирани са дисковете и джанта 14 влиза и пасва идеално! Би трябвало и от ХГТ да станат и не се сменят шенкели и такива простутии... Има един държач който се лови за шенкела и към него апарата... този държач е по различен от към апарата но не и от към шенкела такаче измери разтоянието на болтовете при шенкела и виж ако е същото при ХГТ не се замисляй
успех дано да съм ти помогнал!Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Re: Спирачки от HGT на 1.6
Със сигурност ще сменяш и каре, както и лагера в шенкела - по-голям е. Новото каре може да е с различен брой шлици спрямо полуоската, та може да сменяш и нея. Тя пък ако е за HGT - може би е по-дълга, защото носачът е по-дълъг. Съответно трябва да се смени и носачът.... Аз така само си разсъждавам на глас, не ме слушай много много. Може и да не е така. Струва ми се, че оптималният вариант е да си намериш спирачни апарати от JTD, нови дискове и накладки и готово.idkedikov написа:Ако взема шенкел от HGT няма ли да трябва да сменям и карето , понеже си мисля , че са различни.Другия вариант е с шенкел от JTD което е за 257х20 диск , защото при него болтовете също са 19-ки.Просто ми трябва мнение от хора , които са го осъществили това нещо
Коментар
-
В случая горните съвети за спирачки от JTD , TD100, 1.8 е хубаво да се уточни че диаметъра на дисковете съвпада с тънките 12мм-ови стандартни за 1.6 , НО накладката е с 15-20% по-голяма площ сравнени с накладките на 1.6. Точно от там идва и по-доброто спиране.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
В случая от ХГТ ги оставихме настрана, разискваме защо от JTD не стават при него, а при мене (явно и при тебе) стават без преправяне.eh4ev07 написа:Колеги бъркате апарати от HGT и JTD първите НЕ стават а вторите стават без приспособяване.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар