muns61 написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Чуденка относно шарнир/шенкел
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Чак сега успявам и аз да се включа пак. Точно така е. Набиването на каквото и да било там води до бели. Виждал съм скъсани шенкели. Разбира се колегите не прекаляват с набиването на отверки и внимават. Аз лично също го правя, но съм си направил конусен водач с много малък ъгъл. Реално, ъгъла е толкова малък, че разширява части от милиметъра. Не е нужно повече. Виждал съм обаче забити ударни отверки, докато се работи по такива места и се хващам за главата. После стягат като хамали, защото трябва да съберат обратно шенкела. Освен това болта не е конус винаги. На пандата например си е чист цилиндър. Миналата седмица смених на моите шарнири маншоните. Обработих болтовете с П-------н PL и после свалянето е приказка.nsn написа:точно набиване на отверка.секач или каквото и да е в прореза е голяма грешка раздува се и после не винаги може да се стегне и се получава износване на шенкелапрореза е направен с единствената цел СТЯГАНЕ а не разширяване да ни е по-лесноPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Повдигам темата да питам относно този проблем:nikolce написа:Ново 20 . Като карам по павета, вдигна ли над 40, от дясно нещо влиза в резонанс, и почва едно ръмжене, мелене, дззззззз. Мисля че е тази ламарината около спирачния диск, или таза евентуално. Само ме е страх да не е от лагера на "новият" шенкел, че ще си #@$@#%$# . Като карам по павета, вдигна ли над 40, от дясно нещо влиза в резонанс, и почва едно ръмжене, мелене, дззззззз. Мисля че е тази ламарината около спирачния диск, или таза евентуално. Само ме е страх да не е от лагера на "новият" шенкел, че ще си #@$@#%$# .Пробвах съвета на Оги (не на максимална скорост, до 30км/ч пробвах), свирене и шумове няма, освен търкането на диска в накладките. Обаче, като си слагах летните гуми, забелязах че като заклатя спирачния диск има луфт, малък, няма и милиметър, ама има. Това също идва от лагера нали? Питам за да знам как да процедирам.Ако е лагер опциите са ми две: Или да пробвам с натягане на гайката, или да сменя лагера. В Тех-Ко, за SKF ми искат 93 лева за лагер без ABS. По принцип толкова ли струва? Предполагам че е хубав?Благодаря.ogi28b написа:За да провериш дали е от лагера - вдигни колата на крик, застопори я хубаво да не падне, запали, вдигни максимална скорост на пета предавка и изгаси двигателя. Много хубаво и ясно се чува къде какво стърже. .Пробвах съвета на Оги (не на максимална скорост, до 30км/ч пробвах), свирене и шумове няма, освен търкането на диска в накладките. Обаче, като си слагах летните гуми, забелязах че като заклатя спирачния диск има луфт, малък, няма и милиметър, ама има. Това също идва от лагера нали? Питам за да знам как да процедирам.Ако е лагер опциите са ми две: Или да пробвам с натягане на гайката, или да сменя лагера. В Тех-Ко, за SKF ми искат 93 лева за лагер без ABS. По принцип толкова ли струва? Предполагам че е хубав?Благодаря.ogi28b написа:За да провериш дали е от лагера - вдигни колата на крик, застопори я хубаво да не падне, запали, вдигни максимална скорост на пета предавка и изгаси двигателя. Много хубаво и ясно се чува къде какво стърже. 
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Предполагам говориш за главина, не за лагер, само лагера е 50-55лв. но не си струва, моя го смунах преди 4 месеца, голяма борба беше, излезе само на 40 тонна преса, после беше проблем с влизането на шлиците, от преата обикновенно се замазват и се почва търкане с пилата. Но понеже каза че имаш радиален луфт провери си вътрешния накрайник да не е тръгнал и да е направил луфт на ябълката.nikolce написа:Тогава кажете друга марка, също да са добри, че гледам има някакви и за по 20-30 лева. Въобще SKF предлагат ли лагер без ABS? Защото гледам в сайта на AXM цената на SKF е същата като за лагер с ABS.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Това е лагера ОТ шенкела, той струва 55 лв. / моя струваше толкова/ SNR , но съвета ми е вземи си цял шенкел втора употреба, писал съм главина но съм се объркал с шенкела, цялата простотия с вадене и набиване на преса не си струва разходите, а и новия лагер ще замине за 4-5 месеца. Просто няма смисъл.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Toй си го има вече втора употреба, за какво му е още един! :D Демонтаж и монтаж на лагер е елементарна работа за човек с умения, а и цената за операцията не е висока. А ако купиш лагерите от специализиран магазин, а не от такъв за авточасти, цената е доста приятна.Отваряне за смазване е безпредметно, особено ваденето на главинката - почти сигугно прецакване на външната капсуловка поради разглобяването на лагера. Цели се вадеха на Ауди 80 В3 и В4.А новите лагери задължително се проверяват за смазка.S_BANKOV написа:но съвета ми е вземи си цял шенкел втора употреба, цялата простотия с вадене и набиване на преса не си струва разходите, а и новия лагер ще замине за 4-5 месеца. Просто няма смисъл.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да, ама ако е със стария АБС. А на колегата колата е 2000 г., т.е. новия лагер с магнитния семеринг. За моята Мареа беше 83 лв преди 2 г. марка SNR или нещо подобнотоS_BANKOV написа:.. само лагера е 50-55лв. ....Stop giving directions, just say "Follow me."
 Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
 Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	



 
							
						
Коментар