ivailo rachev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на шарнири и амортисьори
Collapse
X
-
Не му е тука мястото в тая тема да не я цапаме, ама MOOG нямат заводи за производство на окачване ( това от доверен източник ) Те са просто марка и днес могат да са с едно качество утре с друго ..... предполагам я знаеш серията с P отзад примерно....Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
-
Съгласен съм, не съм се изразил правилно. Да кажем че имат примерно 0,5-1см. по-меко преместване, но не и свободен ход, както е при отишли амортисьори понякога. Затова хем возят хубаво хем държат яко. На моята кола сложих Токико и там меката возия малко липсва, а иначе са добри и доста стабилно се държат. Като се наложи да сменям пак бих избрал каябата. И по руските сайтове предпочитат каяба пред токико.nsn написа:колега мах-2 амортисьора не знае с каква скорост се движиш та да стане по-твърд или по-мек
Коментар
-
Аз също съм с каяба но само от зад и имам много добри впечатления. Като цяло не вози много твърдо но е много стъбилна но за отпред съм с Globo Италиански и като цена от 65лв. на бройка (за браво става въпрос) много твърдо возят, съсипват окачването но 3 години не са мръднали.А и за това с газ и масло и маргарин в амортесьорчетата аз знам че има масло вътре а газта е нарочно там зада не се разпенва маслото в амортесьора (в следствие като се разпени се одървя по неравности - павета) - демек просълзи ли амото значи и газта е избегала в поредната винетна дупка
Лично мое мнение, ако искаш конфорт Монро а ако искаш да настъпваш педала по наще улици KYB - каяба
успех
АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар