Колеги колко градуса е допустимо да е наклона на предните колела? Днес бях на стенд и се оказа, че предна лява гума е +1.05 градуса (тоест долния край е по-навътре от горния), а дясната е +0.24 градуса. Колата ми дърпа леко наляво. Интересува ме този 1 градус много ли е, за да ми изяде гумата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Страничен наклон на предните колела
Collapse
X
-
Ами колега гледах я преди малко гумата, но разлика в износването между вътрешния и външния край поне на око не се забелязва. След смяната на амортисьорите съм минал около 1500км., а гумите са чисто нови. А имаш ли идея колко мм трябва да се разпробие, за да се пооправи наклона?S_BANKOV написа:-+0.35 по спомен беше допустимото отклонение.и да това 1.05 ще я изяде, ако не го е направило вече.НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
До 1.2 беше отклонението по мой спомен, но по-точен ще бъда по-късно като погледна в книгата. Според мен износването ще го усетиш след много много километри към края на живота на гумата.Валентино_88 написа:Ами колега гледах я преди малко гумата, но разлика в износването между вътрешния и външния край поне на око не се забелязва. След смяната на амортисьорите съм минал около 1500км., а гумите са чисто нови. А имаш ли идея колко мм трябва да се разпробие, за да се пооправи наклона?S_BANKOV написа:-+0.35 по спомен беше допустимото отклонение.и да това 1.05 ще я изяде, ако не го е направило вече.
Коментар
-
Вальо, а ти отиде ли там, където ти казах на стенд или не? Малко са тези стендаджии, които отхлабват шенкела от амортисьора, а там винаги може да се мръдне малко без да се разпробива нищо. Гумата няма да се износи от този наклон ако сходимостта е наред. лошото е, че като си само ти в колата наклона ще стане още по-голям. Аз не бих карал така. Защо не отвиеш шенкела и да видиш има ли как да мръдне малко долната част навън. Ако мръдне-бягай при Ванката, той ще я нагласи. Ако не, разшири малко, както ти е написал колегата по-долу, или горната дупка навътре и тогава иди. Последно беше 20лв.Валентино_88 написа:Те сходимоста я направиха, но този наклон при нашите коли не се регулира.iliyan написа:Като си ходил да ти мерят сходимоста на предницата,зашо не са я регулирали?
Коментар
-
Не отидох при този човек, за което много ме е яд. Ходих при един на приятелски начала, но си остави ръцете и претупа нещата за 10мин срещу 25лв.max-2 написа:Вальо, а ти отиде ли там, където ти казах на стенд или не? Малко са тези стендаджии, които отхлабват шенкела от амортисьора, а там винаги може да се мръдне малко без да се разпробива нищо. Гумата няма да се износи от този наклон ако сходимостта е наред. лошото е, че като си само ти в колата наклона ще стане още по-голям. Аз не бих карал така. Защо не отвиеш шенкела и да видиш има ли как да мръдне малко долната част навън. Ако мръдне-бягай при Ванката, той ще я нагласи. Ако не, разшири малко, както ти е написал колегата по-долу, или горната дупка навътре и тогава иди. Последно беше 20лв.Валентино_88 написа:Те сходимоста я направиха, но този наклон при нашите коли не се регулира.iliyan написа:Като си ходил да ти мерят сходимоста на предницата,зашо не са я регулирали?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Значи дясната гума е на мах граница на позитивен( +0.24"), а лявата е доста над допустимото (+1.05"). При първа възможност ще се заема да разширя малко дупката (горната малко навътре, че ще ми е по лесно), че сега дърпа мноого леко на ляво и адски ме дразниAirfan написа:до 37 минути негативен (разкрачена) и 23 минути позитивен (навътре)
НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Аз като свалях старите амортисьори видях голям зор с избиването на горния болт точно на същото колело. Болта беше станал на дъга, което ме навежда на мисълта, че или някой преди мен се е опитвал да го оправи този наклон или се е изкривил в следствие на удар, което е по-вероятно (тогава колата си вървеше в идеална права линия). Иначе болта е 10мм дебел. Аз мисля да грабна бормашината с 12мм боргия и да разширя горния отвор, което мисля, че ще е добре. После при стягането на болта натискаш шенкела в горния край да е мах на вътре и трябва да се пооправи наклона.krasisk написа:Ами ексцентрични болтове не могат ли да се намерят за да се избегне пробиването и какъв размер трябва да са понеже и аз имам същия проблем.НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Не! Не го прави с пробиване! Вземи една обла пиличка с подходящия диаметър и за 3 минути ще ще разшириш дупката накъдето трябва, ако има нужда, разбира се. Може като отхлабиш да мръдне (да обереш нагоре и да стане наклона). Имай впредвид, че 1мм. на шенкела е 3-4мм. на гумата.Валентино_88 написа:Аз като свалях старите амортисьори видях голям зор с избиването на горния болт точно на същото колело. Болта беше станал на дъга, което ме навежда на мисълта, че или някой преди мен се е опитвал да го оправи този наклон или се е изкривил в следствие на удар, което е по-вероятно (тогава колата си вървеше в идеална права линия). Иначе болта е 10мм дебел. Аз мисля да грабна бормашината с 12мм боргия и да разширя горния отвор, което мисля, че ще е добре. После при стягането на болта натискаш шенкела в горния край да е мах на вътре и трябва да се пооправи наклона.krasisk написа:Ами ексцентрични болтове не могат ли да се намерят за да се избегне пробиването и какъв размер трябва да са понеже и аз имам същия проблем.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар