не знам защо толкова сте се мъчили, очевидно не са ви достатъчно големи чуковете. 2 тампона смених на либрата, най-лесната част е набиването. Обаче равнината верно си е на късмет донякъде, не може съвсем да я нацелиш. Ама ако мислите, че на новите много я нацелват... на мен гайките на тампоните на чисто нови носачи са ми бягали и калъфите в EM KOMPLEKT 33 ми разпробили на елипса дупките на магарето. Правете сметка и развнината колко е правилна...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лесно ли се избиват/набиват тампоните на носача?
Collapse
X
-
ако е за 20 не си струва наистина, ама тук смяна на носач е 30 кинта- единия. Не знам за смяна тампони колко ше искат, ама няма им ги дамalvanovo написа:Аз пък моята я оставям в сервиза и за 20лв ми сменят и двата тампона и само си я вземам обратно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Значи правилно си мисля, че трябва да е под точно определен ъгъл. Не съм съгласен, че нов носач произведен в завод, е с крива равнина. Та това е едно от техническите изисквания, наред с точните размери и форма. При мен също се е случвало една от четирите гайки да е накриво, но проблемът не е в равнината, а в самата гайка - накриво заварена. То като са стегнати 3 от 4-те гайки на тампоните, носачът е застанал в нормална позиция, не може да е накриво.muns61 написа:Положението на планката на тампона спрямо носача е важно и за монтажа, и за живота му.
Коментар
-
nedialk00
понякога и при мен трудно намествам последният болт, но като напъна носача нагоре се прибира към дупката на магарето и се получава
Коментар
-
Точно така, ъгълът на поставяне на тампона е много важен. Когато колата е стъпила на земята, тампона трябва да е ненапрегнат, без посукване. Ако планката е под голям ъгъл спрямо носача, при ход на колелото нагоре, предварително посуканият тампон се суче още и си заминава бързо. Затова на тези коли, които са с така наречените "селенови" втулки, болтовете, или гайките на втулките се стягат като колата стъпи на земята.И аз съм попадал на криво заварени гайки, голямо псуване! Особено, ако е последната, която целиш...Затова вече проверка преди монтаж, че има и калпави резби.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Трябва, носачите никога не са еднакви.veskoo написа:Здравейте ! Вчера ми сменяха двата носача , биалетки и тампоните на стабилизиращата щанга. Деиствително маистора си поигра доста докато намести болтовете на носачите. Въпроса ми е дали трябва да се ходи на диагностика преден мост. Колата е мареа 1,9 тд-100-98г. Благодаря Ви !
Коментар
-
Как се "нацелва" този ъгъл?muns61 написа:Точно така, ъгълът на поставяне на тампона е много важен. Когато колата е стъпила на земята, тампона трябва да е ненапрегнат, без посукване.
Мери се постарият тампон или?
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Гледаш, ако старите тампони са добри. Пролетта смених носач, на който тампоните толко се бяха разбили, че си се въртяха най-спокойно.(ако някой не вярва имам и снимки)Иначе това, че последния болт влиза малко трудно заради гайките и аз го изпитахкроко61 написа:Просто гледаш положението на този който сваляш.Fiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Коментар
-
Може и без чук да се справиш,ама трябва малко акъл.Ако имаш хидравличен крик,опираш носача в нещо здраво, наглясяш тампона и с крика го набиваш.Така не блъскаш като хамалин и много правилно можеш да си подведеш тампона.Може и да му капнеш малко масло,за да се лизга
по-добре :D .Успех и да почерпиш
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар