Здравейте колеги. Карах колата на преглед и ми казаха, че на ръчна спирачка едното колело изобщо не държи (Крачната спирачка задържа еднакво и на двете колела). Освен механизма за регулиране от зад при колелата има ли друго място от което се натяга ръчната спирачка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 2 - Ръчната не държи.
Collapse
X
-
Re: Фиат Пунто 2 - Ръчната не държи.
Да има болт за регулиране на ръчната, който се намира се отзад точно под пепелника.Марто написа:Освен механизма за регулиране от зад при колелата има ли друго място от което се натяга ръчната спирачка?Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
-
Колеги проблема е идвал блокирало цилиндърче заради въздух в системата. След обезвъздушаването всичко стана като по учебник.Задната наклада бе застанала в някакво положение в което съвсем леко допираше до барабана и загряваше.Всичко по задните спирачки е ново на 5 000км. Смених всички барабани, цилиндърчета, накладки и жила преди време заради спукано цилиндърче, но явно майстора не е успял да обезвъздуши с-мата хубаво.Благодаря на всички за бързите отговори.МартоFiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Аз пък имам друг проблем преди ми ловеше много добре ручната и беше мека.Сега смених задни накладки и отпуснахме ръчната така,че да могат да се сложат барабаните и сега нямам никаква ръчна почти натягах я от горе но само лоста става твърд и пак не спира някакви идеи от друго място натяга ли се ръчната ???
Коментар
-
За да са както трябва спирачките и ръчната трябва да отвиеш 3/4 резбички.Погледнато от едната страна се броят 3 от др-та 4. Голяма мизерия правят пружинките на челюстите. Също така цилиндърчето ти е било по разпънао заради по износените накладки, него тряба да го събереш и барабана си влиза като дупе в гащи.moniii написа:и как се наглася нагласихме ги така,че да влиза с лек натиск барабана т.е. навихме ги докраи и ги развихме до толкова , че да влизат трудно барабанитеeh4ev07 написа:Не сте нагласили саморегулирането на челюстите както трябва.
Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
демек без сваляне няма да се оправи. И за какво са саморегулиращи кат нищо несе регулират явноМарто написа:За да са както трябва спирачките и ръчната трябва да отвиеш 3/4 резбички.Погледнато от едната страна се броят 3 от др-та 4. Голяма мизерия правят пружинките на челюстите. Също така цилиндърчето ти е било по разпънао заради по износените накладки, него тряба да го събереш и барабана си влиза като дупе в гащи.moniii написа:и как се наглася нагласихме ги така,че да влиза с лек натиск барабана т.е. навихме ги докраи и ги развихме до толкова , че да влизат трудно барабанитеeh4ev07 написа:Не сте нагласили саморегулирането на челюстите както трябва.
Коментар
-
Не е така. Саморегулиращи се означава, че когато накладката се износва лостчето се разширява самичко. Нали се сещаш че както го настроиш така ще държи и ще се разширява според износването на накладките?moniii написа:демек без сваляне няма да се оправи. И за какво са саморегулиращи кат нищо несе регулират явноМарто написа:За да са както трябва спирачките и ръчната трябва да отвиеш 3/4 резбички.Погледнато от едната страна се броят 3 от др-та 4. Голяма мизерия правят пружинките на челюстите. Също така цилиндърчето ти е било по разпънао заради по износените накладки, него тряба да го събереш и барабана си влиза като дупе в гащи.moniii написа:и как се наглася нагласихме ги така,че да влиза с лек натиск барабана т.е. навихме ги докраи и ги развихме до толкова , че да влизат трудно барабанитеeh4ev07 написа:Не сте нагласили саморегулирането на челюстите както трябва.
Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар