Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След 170 тресе

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    За момент си помислих, че съм във форум на ферари .Не, сериозно колега, остави ги тези скорости. Аз само и единствено един път вдигнах 195 по километраж, и някаде на около 170, при върната газ леко натиснах спирачките, все едно, почти нищо не съм натиснал. Освен това са и стари коли.130-140 е твоята скорост.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #32
      Riki888 написа:
      Колега къде ги вдигаш тия 170. Не че ми пука много, само да не е срещу мен в насрещното....
      Това е най-точното мнение по темата. Споделям всичко, написанов този пост. А заради грапавия асфалт (пр. участъци по магистрала Тракия), лично аз щях да си видя номера за една бройка. Сещам се за едва няколко що годе читави участъци в БГ пътната мрежа, където може да се вдигне по висока скорост. И да не гледаме лудите с автомобили за по 100к евро, които летят с 220км/ч. Тези автомобили имат системи, за които не сме и чували, въпреки което и там риска е огромен.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #33
        pecata написа:
        Synthy написа:
        anton4490 написа:
        Вчера я гледах и забелязах че единият амортисиьор мазен.Изглежда е отьрвал.Сигурно е от него.Ще трябва да прежаля около 200лв.
        Що 200? за 100 кинта взимаш задни амортисьори комплект. Смяната си я правиш сам, където ти е удобно
        Колегата май имаше впредвид,че 200лв ще идат за предни аморт. не за задни.Или поне аз така разбрах.
        Да за предните става вапрос.

        Коментар


          #34
          ОК. Приеми извиненията ми
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #35
            itan75 написа:
            Dido_Lyubenov написа:
            Не трябва да тресе! Мареата със 180 на разбитата магистрала Русе - Варна залепва за пътя и дори не се усещат неравностите. Провери амортисьорите и стабилизиращата щанга. Има малка вероятност да е недобре балансирана гума, но тя ще се усети по-осезаемо при движение със скорост около 90 км/ч. Тогава влиза в резонанс.
            Аз я разкарах стабилизиращата щанга.Не усещам разлика преди/след отстраняванането и нито в завой нито при 220км/ч,нито с резки движения на волана ляво/дясно ей така за експеримента.Но колата сега вози толкова меко и тихо,че не мога вече след 6 месеца да и се нарадвам.Единствения недостатък,който констатирам е ако са паркирал на тротоар и той е по-висок като слязат предните колела се чува едно по-силно издумкване от предния Мак-ферсон,което пък от своя страна ми говори,за още по-добър контакт на вече независимите колела с пътя.Разбирам стабилищираща щанга,но лично мое мнение е че точно в Мареа,Браво/брава меко желязо на 18мм което почти се огъва на ръка е поставено повече за украшение и вреда отколкото да бъде полезно.Разпънката в двигателния отсек е с милион пъти по-добри функции и няма движещи се части пораждащи грозни чукащи удари.Но каквото и да е кола не може да тресе от стабилизираща щанга,ако ще тя да няма никакви останали тампони и напълно разбити биалети.А относно максималната скорост с колко мислите,че карал макаронаджията това същото Браво по тяхната магистрала? Със 70км/ч?
            Колега, явно нямаш грам представа за какво служи стабилизиращата щанга. Преди месец сменях биалети и ми се наложи да се придвижа на известно разстояние с една биалета и ако щеш вярвай, почуства се колко нестабилна става предницата в завой, и като слизах от паркинга пред блока имах чувството че едното колело се качи върху калника докато другото вече беше слязло от тротоара. Адски много се заблуждаваш че си направил нещо велико. Ако искаш да си чупиш главата, не навивай и другите да го правят.P.S. : На задния мост също има стабилизираща щанга. Вземи че я махни, може и по-лесно да се омятваш по завоите.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #36
              Dido_Lyubenov написа:
              itan75 написа:
              Dido_Lyubenov написа:
              Не трябва да тресе! Мареата със 180 на разбитата магистрала Русе - Варна залепва за пътя и дори не се усещат неравностите. Провери амортисьорите и стабилизиращата щанга. Има малка вероятност да е недобре балансирана гума, но тя ще се усети по-осезаемо при движение със скорост около 90 км/ч. Тогава влиза в резонанс.
              Аз я разкарах стабилизиращата щанга.Не усещам разлика преди/след отстраняванането и нито в завой нито при 220км/ч,нито с резки движения на волана ляво/дясно ей така за експеримента.Но колата сега вози толкова меко и тихо,че не мога вече след 6 месеца да и се нарадвам.Единствения недостатък,който констатирам е ако са паркирал на тротоар и той е по-висок като слязат предните колела се чува едно по-силно издумкване от предния Мак-ферсон,което пък от своя страна ми говори,за още по-добър контакт на вече независимите колела с пътя.Разбирам стабилищираща щанга,но лично мое мнение е че точно в Мареа,Браво/брава меко желязо на 18мм което почти се огъва на ръка е поставено повече за украшение и вреда отколкото да бъде полезно.Разпънката в двигателния отсек е с милион пъти по-добри функции и няма движещи се части пораждащи грозни чукащи удари.Но каквото и да е кола не може да тресе от стабилизираща щанга,ако ще тя да няма никакви останали тампони и напълно разбити биалети.А относно максималната скорост с колко мислите,че карал макаронаджията това същото Браво по тяхната магистрала? Със 70км/ч?
              Колега, явно нямаш грам представа за какво служи стабилизиращата щанга. Преди месец сменях биалети и ми се наложи да се придвижа на известно разстояние с една биалета и ако щеш вярвай, почуства се колко нестабилна става предницата в завой, и като слизах от паркинга пред блока имах чувството че едното колело се качи върху калника докато другото вече беше слязло от тротоара. Адски много се заблуждаваш че си направил нещо велико. Ако искаш да си чупиш главата, не навивай и другите да го правят.P.S. : На задния мост също има стабилизираща щанга. Вземи че я махни, може и по-лесно да се омятваш по завоите.
              Ако коша ти е пълен дроб разбирай разбити/омаслени/ омекнали тампони на носачите с разбити шарнири,разбити къси и дълги кормилни накрайници,разбити тампони на МакФерсона и особенно омекнали предни пружини със изтървали или тръгнали да изтърват маслени амортесьори куча марка-тогава да.Твоята е в такова състояние абсолютно съм сигурен,щом чувстваш така осезаемо разликата.Името на това Джелязо също е сгрешено.Тази щанга държи носач/носач и прави донякъде предното окачване зависимо.При мене лично няма разлика в стабилността.Има изписано много по темата,но да не стане като при теб с обзелата те масова психоза,че съм ЕГР-а по-малко ти пушела.по-малко горяла и все по,по най.Още един път те приканвам,ако искаш и по Еконт ще ти изпратя моя ЕГР пълен комплкет със всичко до Русе.щЕ ти изпратя и щангата с разбитите тампони и биелетките.Така ще бъдеш съвършен в отношение пушиляк и стабилност на пътя.И аз много се колебах,но след много прочетени теми реших да пробвам като никой не карам да пробва незнам,защо си останал с това впечатление.Ако един ден реша,ще сложа Алфова по-дебела поне,ако е гарга да е рошава,но засега не чувствам нищо освен повишен комфорт,никакви от рода на.."Сега кой модел биелетки,да купя Колко км,ще изкарат преди да чуе оня звук в дупка все едно с канго къртиш бетон .Тампоните на стабилизиращата щанга и те какъв модел да са -Бърт,че по евтинко,Феби-Билщайн ли да са,Лемфьордер ли че те пък по скъпи,ама уж по-качествени или да минем на полиуретан.Когато двата ми амортесьора изтърват като твоите мога да се замисля пак казвам дали да я върна или да купя два газови Монро.Квалификацията ти,че грам представа си нямам за какво служи,че се направя,че не съм я прочел изобщо,но само ще ти кажа,че още докато си пускал задкрилките на Москвича точно в това Русе съм се обръщал със състезателна Лада с две стабилизиращи щанги,разпънки на коша,усилени пружини,амортесьори и каквото се сетиш още,но дали ще се сетиш изобщо подготвена специално за писта.Неизчислена добре твърдост на стабилизиращите щанги и айдее на завоя под моста-в моста .Утре точно в Русе са тренировките,а в неделя състезанието.Питай,завърти се около пилотите или механиците и разпитай малко,ако ти обърнат внимание за тази щанга и после без да лъжеш пиши тук точно какво са ти казали.Или прочети малко и тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F9%E0%ED%E3%E0
              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

              Коментар


                #37
                Колега, стига се излага. Стабилизиращата щанга не е тъпо джилязу. Това е "пружинна" стомана, която понася торсионни натоварвания - тоест усукване. Зависимост от модела, тя може да свързва двата носача или двата амортисьора. При ФИАТ се използват и двата варианта според модела и натоварването на предницата. На Мареа торсинната щанга е между двата амортисьора отпред а задната е между двата носача, докато при Брава е между носачите. Не ти го пожелавам, но ако ти изхвърчи някоя балансираща тежес от предна гума докато се движиш 80-90 км/ч , ще разбереш колко е важно да имаш стабилизираща щанга. А не дай боже да спукаш предна гума. Айде успех !
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #38
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Колега, стига се излага. Стабилизиращата щанга не е тъпо джилязу. Това е "пружинна" стомана, която понася торсионни натоварвания - тоест усукване. Зависимост от модела, тя може да свързва двата носача или двата амортисьора. При ФИАТ се използват и двата варианта според модела и натоварването на предницата. На Мареа торсинната щанга е между двата амортисьора отпред а задната е между двата носача, докато при Брава е между носачите. Не ти го пожелавам, но ако ти изхвърчи някоя балансираща тежес от предна гума докато се движиш 80-90 км/ч , ще разбереш колко е важно да имаш стабилизираща щанга. А не дай боже да спукаш предна гума. Айде успех !
                  Последно мнение и повече няма да споря,защото с теб не се излиза на глава-ти си т.п и упорит.Дали свързва щангата носач/носач-Браво/Брава или в случая амортисьор/амортисьор-Мареа няма никакво значение за нейната функционалност.Носача предава неравност на амортисьора.Взе тука да ме учиш къде била на Мареа щангата,аз цялото магаре откачих за да я сваля и да пробвам и от личен опит ти казвам,че е по-добре.Пак ти казвам моята е агресивен ремап и си върви до 220км/ч без грижи ти ми говориш за някакви смешни 80-90км/ч щяла да хвръкне балансираща тежест .Пак ти повтарям,ако предницата ти е ок няма да забележиш липсата и.Но явно твоята предница е била като на Москвича ти предницата и затова се люлееш като "Тих бял Дунав се вълнува..весело шуми"
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #39
                    Темата не е за стабилизиращата щанга ,но да дам мнение по въпроса. Преди 2-3 седмици откачих едната биалета на Мареата,че беше разбита и 2 дни брат ми я кара така без да знае за това. След първото каране ми каза,че колата се клатела и накланяла насам-натам да видиме какво и е. Така,че ако ти си внушаваш ,че като не ти друса вози много стабилно не подтиквай хората да си махат разни възли от колата, ако не се лъжа ти и кантара за спирачките беше махнал щото бил излишен...
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #40
                      pi4_s_bravo написа:
                      Темата не е за стабилизиращата щанга ,но да дам мнение по въпроса. Преди 2-3 седмици откачих едната биалета на Мареата,че беше разбита и 2 дни брат ми я кара така без да знае за това. След първото каране ми каза,че колата се клатела и накланяла насам-натам да видиме какво и е. Така,че ако ти си внушаваш ,че като не ти друса вози много стабилно не подтиквай хората да си махат разни възли от колата, ако не се лъжа ти и кантара за спирачките беше махнал щото бил излишен...
                      Колега, не спори снего. Той скоро ще си махне и гумите, че много се износват
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #41
                        Незнам как ти е приятно да караш с тази скорост.1.Шума в купето2.това тресене3.колата сигурно е на 15 години.Карай си с нормална скорост 120-130 км/ч. и всичко ще е ток и жици.
                        Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas

                        Коментар


                          #42
                          Вижте сега, колкото и да опявате за скороста, човека като го влече пак ще си кара бързо. По-добре дайте съвет как да отстрани проблрма за да не се омята следващия път като ги вдигне тия километри. Другото е гимнастика на пръстите.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #43
                            Аз имах Браво със същия двигател. А тресенето е феномен описан отдавна, още при първите опити за преминаване на звуковата бариера. Тресе точно при граничната скорост, но преминеш ли скоростта на звука няма проблем, тресенето спира.А сега сериозно, давам съвет как да ги спре - следващия път като иска да кара със 170, нека да развие "само" 169 за да не тресе и да поддържа скоростта докато срещне бяла Астра с едни такива сини светлинки. Те ще се погрижат да не му тресе колата известно време.
                            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                            Коментар


                              #44
                              Абе Вие май му завиждате на човека че му върви колата Я си представете да карате със 150 и да ви изпревари черен ГОУФ с пернишка регистрация Е няма ли да подкарате Фичо и да му скъсате шушоните на ГОУФ-о а
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #45
                                Ключ на темата. Стана като спам тема.

                                Коментар

                                Working...
                                X