pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След 170 тресе
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Виждам,че колегите го удариха на майтап,аз обаче ще ти препоръчам да не караш с тази скорост,първо защото не е безопасно и второ защото колата която караш при тази скорост е доста нестабилна.Нямаме пътища за такива скорости.Сиг. доста хора ще ме оборят,но това ми е личното мнение и наблюдения и никой не е длъжен да се съобразява с тях.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Не е майтап,а повод колегата да се замисли за тези скорости.Напълно съм съгласен с написаното от тебе.Без значение е дали караш трабант или последен модел джип-нашите пътища не стават за скорости над 100-120 километра.Високите скорости са джигитство в най-лошият му вариант.pecata написа:Виждам,че колегите го удариха на майтап,аз обаче ще ти препоръчам да не караш с тази скорост,първо защото не е безопасно и второ защото колата която караш при тази скорост е доста нестабилна.Нямаме пътища за такива скорости.Сиг. доста хора ще ме оборят,но това ми е личното мнение и наблюдения и никой не е длъжен да се съобразява с тях.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Не трябва да тресе! Мареата със 180 на разбитата магистрала Русе - Варна залепва за пътя и дори не се усещат неравностите. Провери амортисьорите и стабилизиращата щанга. Има малка вероятност да е недобре балансирана гума, но тя ще се усети по-осезаемо при движение със скорост около 90 км/ч. Тогава влиза в резонанс.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Напротив, аз съм напълно съгласен с твоето мнение. Нито автомобилите, нито пътищата, нито самите ние ставаме за такива скорости. Вибрациите при максимални обороти, респ. скорости са страхотни. И много други неща са на ръба на възможностите си.. Карайте разумно.pecata написа:Виждам,че колегите го удариха на майтап,аз обаче ще ти препоръчам да не караш с тази скорост,първо защото не е безопасно и второ защото колата която караш при тази скорост е доста нестабилна.Нямаме пътища за такива скорости.Сиг. доста хора ще ме оборят,но това ми е личното мнение и наблюдения и никой не е длъжен да се съобразява с тях.
Коментар
-
Що 200? за 100 кинта взимаш задни амортисьори комплект. Смяната си я правиш сам, където ти е удобноanton4490 написа:Вчера я гледах и забелязах че единият амортисиьор мазен.Изглежда е отьрвал.Сигурно е от него.Ще трябва да прежаля около 200лв.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Колегата май имаше впредвид,че 200лв ще идат за предни аморт. не за задни.Или поне аз така разбрах.Synthy написа:Що 200? за 100 кинта взимаш задни амортисьори комплект. Смяната си я правиш сам, където ти е удобноanton4490 написа:Вчера я гледах и забелязах че единият амортисиьор мазен.Изглежда е отьрвал.Сигурно е от него.Ще трябва да прежаля около 200лв.
Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
За предни става въпрос, но е добре да се сменят и двата. Лагерите с тампоните ако са оригиналн и здрави по-добре да оставиш старите, защото новите от магазина са на късмет. Мой колега си върна старите лагери, защото новите се разтропаха за 150 км.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз я разкарах стабилизиращата щанга.Не усещам разлика преди/след отстраняванането и нито в завой нито при 220км/ч,нито с резки движения на волана ляво/дясно ей така за експеримента.Но колата сега вози толкова меко и тихо,че не мога вече след 6 месеца да и се нарадвам.Единствения недостатък,който констатирам е ако са паркирал на тротоар и той е по-висок като слязат предните колела се чува едно по-силно издумкване от предния Мак-ферсон,което пък от своя страна ми говори,за още по-добър контакт на вече независимите колела с пътя.Разбирам стабилищираща щанга,но лично мое мнение е че точно в Мареа,Браво/брава меко желязо на 18мм което почти се огъва на ръка е поставено повече за украшение и вреда отколкото да бъде полезно.Разпънката в двигателния отсек е с милион пъти по-добри функции и няма движещи се части пораждащи грозни чукащи удари.Но каквото и да е кола не може да тресе от стабилизираща щанга,ако ще тя да няма никакви останали тампони и напълно разбити биалети.А относно максималната скорост с колко мислите,че карал макаронаджията това същото Браво по тяхната магистрала? Със 70км/ч?Dido_Lyubenov написа:Не трябва да тресе! Мареата със 180 на разбитата магистрала Русе - Варна залепва за пътя и дори не се усещат неравностите. Провери амортисьорите и стабилизиращата щанга. Има малка вероятност да е недобре балансирана гума, но тя ще се усети по-осезаемо при движение със скорост около 90 км/ч. Тогава влиза в резонанс.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега къде ги вдигаш тия 170. Не че ми пука много, само да не е срещу мен в насрещното.Важно е каква е настилката. Има настилки които са проектирани за скорост 170 ама такава в България не ми е известна.Проектирането и изпълнението се състои в допустимите неравности на платното, завои, наклони и др. Ако караш по грапава настилка възможно е да се получи резонанс в комбинация с еластичността на окачването. Това е много опасно защото усилията стават многократно по-големи и може да превишат усилието което е проектиран да понесе например носачът.Можеш да чувстваш някаква сигурност до към 80% от максимума на скоростомера. От там нагоре вече рискът се увеличава значително. В крайна сметка рискуваш си главата.Пишеш "По окачването всичко ми е здраво". Въобще не се заблуждавай. Едно е да гледаш на канала как изглеждат тампоните и амортисьорите и съвсем друго е да разчиташ на тях при скорост 170. На канала въобще не можеш да си представиш какво ще е поведението на окачването при такава висока скорост.Ако сложиш 2-3 скоростни видеокамери да снимат поведението на окачването при висока скорост най-вероятно ще се уплашиш от гледката и няма да помислиш повече за такива експерименти. Такива експерименти се правят само в изпитателните центрове на производителите (които могат да си го позволят).Казваш че преди смяна на гумите не си имал такова тресене. Може да има разлика в качеството на гумите - разпределението на плътността на материала по периферията на самата гума, еластичността на гумата може да не е еднаква навсякъде по радиуса. Гумите ти по каталог и маркировка отговарят ли за скорост 170 км/ч.Ако наистина държиш да си правиш такива експерименти - радиоуправляем компютърен управляващ модул в колата и задължително на писта. Ти стоиш отстрани с дистанционното и си пробваш фиата на каква скорост ще започне да се разпада.А пък ако все пак си мислиш че си много голям пилот, ами пробвай се на Формула Едно.Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар