Здравейте, интересува ме дали ако си махна спирачните апарати (за да разбера от къде точно трака) след това мога да използвам същите болтове или са "специални" и трябва да си търся нови?Благодаря предварително!П.С. Колата е Типо 1.6 90г. ("двувалката")
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
болтове на спирачен апарат
Collapse
X
-
Re: болтове на спирачен апарат
Болтовете са еднакви,нищо специално няма и се еднакви за типо,пунто....Krasio написа:Здравейте, интересува ме дали ако си махна спирачните апарати (за да разбера от къде точно трака) след това мога да използвам същите болтове или са "специални" и трябва да си търся нови?Благодаря предварително!П.С. Колата е Типо 1.6 90г. ("двувалката")_______________________________________
0885261834
-
Re: болтове на спирачен апарат
За болтовете които държат целия спирачен апарат,няма нищо особено,но за болтовете,които държат водещите щифтове/от тях се получава тракането/след монтаж се законтрят с анаеробен херметик-Loctite,Wurth,Bison или аналог...Това го пише и в сервизните ръководства,особено за апарати система Lucas-за тях проблема се решава /ако отворите не са много износени и елиптични/ със смяна на водещите щтифтове с по-дебели/ремонтен размер/-същите са като на Шкода Фаворит/Фелиция и струват комплекта-/2 бр.щифтове,болтове с нанесен херметик,гумени маншони и синтетична грес/-10-12 лв.-продават ги по магазините за Шкода...Успех !Krasio написа:Здравейте, интересува ме дали ако си махна спирачните апарати (за да разбера от къде точно трака) след това мога да използвам същите болтове или са "специални" и трябва да си търся нови?Благодаря предварително!П.С. Колата е Типо 1.6 90г. ("двувалката")
Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Ами колега и аз така съм чувал, но като реших да сваля предната част на апарата и се оказаха най-обикновени болтове. Най-вероятно тракането ще да е от износени накладки (ама МНОГО износени). Сега съм си купил нови, но незнам това бутало (което прилича на голяма тръба) дали се връща с натиск или с въртене?Борислав написа:напротив болтовете са "специални" те са самозатягащи се и веднъж като се отвият трябва да се поставят нови или да се подсигурят против развиване с "локтайт"това е за твоя сигурност колега, това съм го чел в "хайнес ръководството"!
Твърдо съм решен сам да ги сменя! Ако някой ми даде акъл ще съм му признателен
149 C2 046
Коментар
-
с натиск!Krasio написа:Ами колега и аз така съм чувал, но като реших да сваля предната част на апарата и се оказаха най-обикновени болтове. Най-вероятно тракането ще да е от износени накладки (ама МНОГО износени). Сега съм си купил нови, но незнам това бутало (което прилича на голяма тръба) дали се връща с натиск или с въртене?Борислав написа:напротив болтовете са "специални" те са самозатягащи се и веднъж като се отвият трябва да се поставят нови или да се подсигурят против развиване с "локтайт"това е за твоя сигурност колега, това съм го чел в "хайнес ръководството"!
Твърдо съм решен сам да ги сменя! Ако някой ми даде акъл ще съм му признателен
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Между другото и на мен ми тракат спирачните апарати и много ме дразнят.Като ги оправиш пиши защо е било тракането!
П.П.-Буталото се прибира с натиск.Най лесно пробвай със щанга.По принцип аз винаги така съм си ги връщал в първоначално положение.
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Благодаря за съветите! След смяната на предните накладки с нови тракането изчезна.Слав написа:Между другото и на мен ми тракат спирачните апарати и много ме дразнят.Като ги оправиш пиши защо е било тракането!
П.П.-Буталото се прибира с натиск.Най лесно пробвай със щанга.По принцип аз винаги така съм си ги връщал в първоначално положение.
149 C2 046
Коментар
-
Бой с чука и това е!!! :D :D :D Шегувам се - сваляш цилиндъра, разглобяваш и почистваш с фина шкурка, сменаш семерингите и си готов.А - да и добре обезвъздушаваш след това...dany boy написа:Буталата на спирачния апарат на Uno-то са яко клеясали
едни казват ремонтен комплект ,други WD спрей .А Вие
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар