AthlonXP написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си рециклираме носача сами?
Collapse
X
-
Полиуретан става само за тампоните, в шарнирите се пълни само с полиамид - и ако се сложи гресьорка е още по добре.......не карайте носачи на който шарнира е срязан по посоката си на опъване - никой не е толкова добър за да не греши, и ако се скъса оттам може да стане опасно - а скъсан от другата страна може да се разхлопа, може да лупка, но поне няма да ви отлети джантарата нанякъде.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
-
демек рязан отгоре, откъм шенкела? аз не знам такива "майстори" да имаФЕРАРИСТ написа:Полиуретан става само за тампоните, в шарнирите се пълни само с полиамид - и ако се сложи гресьорка е още по добре.......не карайте носачи на който шарнира е срязан по посоката си на опъване - никой не е толкова добър за да не греши, и ако се скъса оттам може да стане опасно - а скъсан от другата страна може да се разхлопа, може да лупка, но поне няма да ви отлети джантарата нанякъде.....AthlonXP написа:не съм фен на рециклираните неща, а това с гайката не мога да си го представя
ако ти се занимава за рециклиранев Стара Загора знам, че ги пълнят с полиуретан, и правят тампони от полиуретан (нещо като тампоните на powerflex )бих се доверил на полоуретана ако ще рециклирам, инча докато си купуваш носачи ITN Birt Flenor или от александър ауто такива без щампа - няма начин да изкараш повече от 10 хиляди. Виж ако ти се откъснат повече пари за фелфи и за муг... едва ли ще останеш недоволенLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Гледам дебатите са започнали и мисля да се включа.Ще дам малко обяснения ,защото съм рециклирал шарнир и съм виждал как става.Може би това със гресьорката е добро решение,защото греста,след известно време става като кал и мисля ,че оттам идва цялото износване.На снимката съм показал носач и със червената стрелка е отбелязана капачката ,която се маха и там ,в корпуса на носача се прави резба и се навива друга капачка с резба.Вътре се сменят пластмаските с нови и се гресира и затваря.Доколкото ми обясниха тогава използват някаква тефлонова сплав,но не знам дали отдолу имаше пружинка за да компенсира износването,което е добре.Ако нямате струг и инструменти под ръка ,мисля че няма да се получи нищо.На мен тогава ми взеха 15-20 лева за операцията като при повторна такава цената е 10.Мисля че за 10 лева не си заслужава губенето на време.Оги ще каже как е с гресьорката,но мисля и аз да го направя при следваща смяна и да видя как е с нея при моето интензивно каране.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
малко са изкарали до износване. често се четат км от сорта на 70-100 000. проблема е друг- износването отгоре, демек над ябълката, защото то хлоба от получения луфт межу горната и долната подложка и те като ти го рециклират 1 път и го стегнат и той не хлопа, обаче отгоре е изтънял материала на самия носач- това е и посоката на падане на ябълката, така дори да дава симптоми, че иска да паада /демек хлопане/ ти като го стягаш и обираш луфта не се чува нищо, ама той пак ще си падне безшумно. ей това е проблема, но той се проявява според мен минимум след 1 рециклиране.AthlonXP написа:добре, и колко време кара един рециклиран шарнир, някой да който е изкарал такъв до износване да каже.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Обикновено като ги рециклират сменят двете черупки, така че дори и да се износи в опредерена степен, на следващата смяна черупките пак са нови и всичко започва отначало. Какво означава - изтънял е материала на самия носач? Това не са ли черупките? Какво друго изтънява?pakumba написа:малко са изкарали до износване. често се четат км от сорта на 70-100 000. проблема е друг- износването отгоре, демек над ябълката, защото то хлоба от получения луфт межу горната и долната подложка и те като ти го рециклират 1 път и го стегнат и той не хлопа, обаче отгоре е изтънял материала на самия носач- това е и посоката на падане на ябълката, така дори да дава симптоми, че иска да паада /демек хлопане/ ти като го стягаш и обираш луфта не се чува нищо, ама той пак ще си падне безшумно. ей това е проблема, но той се проявява според мен минимум след 1 рециклиране.AthlonXP написа:добре, и колко време кара един рециклиран шарнир, някой да който е изкарал такъв до износване да каже.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Означава, че ако черупките (вложки, или както там им се казва) са толкова износени, че част от тях да липсват, ябълката започва да "яде" от металното легло на самият носач.alvanovo написа:Какво означава - изтънял е материала на самия носач? Това не са ли черупките? Какво друго изтънява?Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
lithrone
pakumba ти е отговорил, но и аз да си кажа :DЕдин рециклиран шарнир на носач, издържа поне два пъти повече от нов (какъвто и да е, купуван от БГ)Говоря за качествено рециклиране. Цената в Пловдив е 30 лв. за пъровначално и по 15 за всяко следващо рециклиране, понеже шарнирът е вече разглобяем.Аз до сега не съм повтарял носач. Колата ми е на 100К км. от както рециклирам и имам два комплекта носачи на които сменям тампони често, понеже карам в стил - леко офф роудAthlonXP написа:добре, и колко време кара един рециклиран шарнир, някой да който е изкарал такъв до износване да каже.
Купувал съм носачи 2-3 пъти, преди да открия топлата вода и няма да купя нов НИКОГА повече(както и каквато и да било др. част освен консумативи, разбира се)По темата: Аз не бих се занимавал с глупости при теизи цени на услугата.
Коментар
-
значи, че подложките, които се сменят, не държат ябълковидния болт на мястото му- те само уплътняват между ябълковидния болт и метала на носача. Представи си паднал шарнир- пада, защото подложката отгоре над ябълковидния болт е износена, хлопал е много време, не е сменен, после е почнал ябълковидния болт да яде от метала на носача над горната подложка, поизял е малко и като изтънее целия ябълковиден болт си остава закачен на шенкела, но носача пада, ябълковидния болт просто излиза от леглото. Не знам как да го обясня по-добре. А като си го пристягаш, той хлопа, изял е вече част от горната подложка, ти го стегнеш и той млъкне, и така 2-3 пъти и накрая отгоре янам подложка, а само леглото на носача, ама ти като стягаш и то не хлопа, а направо пада.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
До тук добре, както е казал оня дето падал от десетич етаж, когато стигнал петия, смяната на пластмасите не е пробле, но как се затваря носача с капачката отдолу, след като се разкапсулова?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
lithrone
Нова капачка с резба и с жлебове подобни на тези, които са на фланеца на ъглошлайфа. Ключето, също е подобно на това от комплекта на всеки флекс.NikMar написа:До тук добре, както е казал оня дето падал от десетич етаж, когато стигнал петия, смяната на пластмасите не е пробле, но как се затваря носача с капачката отдолу, след като се разкапсулова?
Коментар
-
Сега трябва да разберем, дали изобщо се продават такива капачки или трябва да се правят.За вложките, намерих едно място, където се продава тефлон на листи с различна дебелина. Трябва да ида и да видя какво точно ще ми кажат.Някой да даде съвет как се маха оригиналната капачка.Смятам първо да пробвам с една биалетка, защото имам излишна, но тя "технологията" за носача ще е същата.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
lithrone
Капачки, не се продават, а старите се махат на фреза или във вашия случай, с флекса (ако изобщо това което се реже, може да се нарече капачка)Само не ми идва на ум, как ще си изработите капачки и как/с какво ще си нарежете резбата на шарнира!Продължавам да се чудя защо се вкарвате в този филм?! 30лв. са, не са 300 или 3000.Плюс това, хората го правят така, че да не си търсите колелата из деретата, но в крайна сметка - всеки си знае. Дано съм бил полезен с оскъдното инфо.gamma написа:Сега трябва да разберем, дали изобщо се продават такива капачки или трябва да се правят.За вложките, намерих едно място, където се продава тефлон на листи с различна дебелина. Трябва да ида и да видя какво точно ще ми кажат.Някой да даде съвет как се маха оригиналната капачка.Смятам първо да пробвам с една биалетка, защото имам излишна, но тя "технологията" за носача ще е същата.
Коментар
-
В Казанлък при Минчо е 15лв рециклирането и било качествено доколкото чувам от колеги тука във форума.А тук в Бургас в ТПК Металик един Живко рециклирал и ми дадоха телефона му,но като се обадих да го питам за цената и като ми обади за Марейски носач между 45 и 48лв без маншона затворих телефона,като преди това само му споменах,че нов идва със тампоните на цена около 50лв и то без отстъпка :Dlithrone написа:Капачки, не се продават, а старите се махат на фреза или във вашия случай, с флекса (ако изобщо това което се реже, може да се нарече капачка)Само не ми идва на ум, как ще си изработите капачки и как/с какво ще си нарежете резбата на шарнира!Продължавам да се чудя защо се вкарвате в този филм?! 30лв. са, не са 300 или 3000.Плюс това, хората го правят така, че да не си търсите колелата из деретата, но в крайна сметка - всеки си знае. Дано съм бил полезен с оскъдното инфо.gamma написа:Сега трябва да разберем, дали изобщо се продават такива капачки или трябва да се правят.За вложките, намерих едно място, където се продава тефлон на листи с различна дебелина. Трябва да ида и да видя какво точно ще ми кажат.Някой да даде съвет как се маха оригиналната капачка.Смятам първо да пробвам с една биалетка, защото имам излишна, но тя "технологията" за носача ще е същата.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар