Има едни задни червени омп от 145ца идват ми доста ниски на типото, ако имаш път насам може да направим проба
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рязане на пружини
Collapse
X
-
Е няма ли да легне колата отзад на тампона като сложиш още по нисичка пружина?injekciona написа:Еми аз бих ги купил дори, но като гледам на Eibach каталога, задните пружини при 145/6 са като при Bravo и вероятно пак няма да ми свършат работа ако са -30мм. С колко свалят, ако е с повече от 30 може пък и да ми свършат работа?
Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Еми тя в момента изобщо не е ниска с пружините от Bravo. Разлика межу тези и оригиналните ако има изобщо е под 1см. Поне е по-стабилна ако не друго, но по-високата задница откровено ме дразни и ми се иска да я изравня някак. А за сега не ми се купуват нови пружини, тъй като си търся определени джанти и ако си намеря спрямо тях ще купувам пружини, ако с тези не седи добре.
Коментар
-
Ами, бях със стоковите пружини отзад които са доста високи,/типо 92ра 1.8 /16/ същите са на ланча делта 2 1.6/моно/ 94та година след като ги сложих се наложи да повдигна отзад с 2 см ладови подложки и въпреки това е по-ниска от преди с около 1-2 см
Обаче си искат корави газови амортисьори, маслените ми изобщо не сработваха
Не говоря за пари, просто ако имаш път насам вдигаме ги в сервиза сменяме пробваме и после по една бира
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Дай снимка да погледна навивките и ще ти кажа дали могат да се срежатinjekciona написа:Да ползвам темата и аз да попитам прогресивни пружини може ли да се режат? Става дума за Eibach Pro Kit, задните пружини са ми от Bravo и не свалят нищо, колата си е на същата височина и вирнатата задница ме дразни. А спортни задни пружини от Coupe не мога да си намеря нещо.
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Аха, мерси ще го имам в предвид ако идвам към Бургас. Иначе, тя си дойде с някакви жълти амортисьори Stark Taratura, за които нищо не намерих като информация. Кой знае в кой гараж са правени, но пък не се държат лошо на пътя.S.W.A.T. написа:Ами, бях със стоковите пружини отзад които са доста високи,/типо 92ра 1.8 /16/ същите са на ланча делта 2 1.6/моно/ 94та година след като ги сложих се наложи да повдигна отзад с 2 см ладови подложки и въпреки това е по-ниска от преди с около 1-2 см
Обаче си искат корави газови амортисьори, маслените ми изобщо не сработваха
Не говоря за пари, просто ако имаш път насам вдигаме ги в сервиза сменяме пробваме и после по една бира
Ето, въпреки че рязането мисля да ми е най-крайния вариант. Номера на пружините е EW 3008002HAValiosport написа:Дай снимка да погледна навивките и ще ти кажа дали могат да се срежатinjekciona написа:Да ползвам темата и аз да попитам прогресивни пружини може ли да се режат? Става дума за Eibach Pro Kit, задните пружини са ми от Bravo и не свалят нищо, колата си е на същата височина и вирнатата задница ме дразни. А спортни задни пружини от Coupe не мога да си намеря нещо.
Коментар
-
Няма как да омекне, защото тези навивки където ще ги режеш когато колата стъпи на пружината те се опират една в другаinjekciona написа:Мерси за информацията. Ако ще ги режа, ще режа само задните да изравня задницата с предницата. Единственото, което ме притеснява е да не ми омекне задницата като ги резна пружините.
И колега с рязане пружината става по твърда, а не по мека, защото всяка навивка се свива с няколко милиметра, когато отрежеш една навивка ще имаш четири , а не пет навивки да кажем и става малко по-твърдо :P
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар