между другото имам наблюдение, че носач и шарнир падат с малка скорост. нямам обяснние защо, обаче знам поне 3 случая такива и все са с малка скорост. В общи линии имаш да черпиш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсах носач
Collapse
X
-
+1 И аз такаpakumba написа:между другото имам наблюдение, че носач и шарнир падат с малка скорост. нямам обяснние защо, обаче знам поне 3 случая такива и все са с малка скорост. В общи линии имаш да черпиш.
Колко Жигулки и Лади съм виждал с килнати предни колела,но винаги това се случва със скорост около 30 км/ч. п.п.Извънземните ни пазят от високи скрости
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Или няма преживели при висока скорост, за да разкажат...itan75 написа:+1 И аз такаpakumba написа:между другото имам наблюдение, че носач и шарнир падат с малка скорост. нямам обяснние защо, обаче знам поне 3 случая такива и все са с малка скорост. В общи линии имаш да черпиш.
Колко Жигулки и Лади съм виждал с килнати предни колела,но винаги това се случва със скорост около 30 км/ч. п.п.Извънземните ни пазят от високи скрости 
Коментар
-
Предполагам, че в завой натоварването е било по-голямо, отколкото в права. Ама си е гадно, шуплата се вижда и е най-гадното възможно място, не, че някой се взира чак толкова в прашните си носачи, когато е под колата.коцев написа:Ами ако се беше скъсал на магистралата със скорост 120-130 км /час ? Просто не ми го побира ума каква каша щеше да стане.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
и аз имам такива наблюдения един познат със 190ка преди много години по магистралата 100-120 няма нищо намалява до около 30-40 да излезне от магистралата и му се вади шарнира късметitan75 написа:+1 И аз такаpakumba написа:между другото имам наблюдение, че носач и шарнир падат с малка скорост. нямам обяснние защо, обаче знам поне 3 случая такива и все са с малка скорост. В общи линии имаш да черпиш.
Колко Жигулки и Лади съм виждал с килнати предни колела,но винаги това се случва със скорост около 30 км/ч. п.п.Извънземните ни пазят от високи скрости
фиат мареа 103 понита
спринтер 122 понита
пасат с 90 умрели понита
Коментар
-
Късметлия си колега.Не съм много съгласен за това със скороста.Преди години с един сеат инка(баничарка)на завой с 80км.ч.скъсах шарнирен болт.Тогава и аз извадих касмет,че валеше и след няколко завъртания и пързаляне странично колата спря в канафката.На 28 декември 2010г.на тръгване от паркинга при пълен десен завой се скъса шарнирния болт.И при мен се извади полуоската от скоростната кутия и истече малко масло,но без други поръжения.Жалко че незапазих снимките за да видите ,че болта са е държал само на няколко милиметра.Предполагам,че ако бях тръгнал на право а не да го натоваря при пълен завои можеше да реши да се скъса и по магистралата.mimo MS написа:и аз имам такива наблюдения един познат със 190ка преди много години по магистралата 100-120 няма нищо намалява до около 30-40 да излезне от магистралата и му се вади шарнира късметitan75 написа:+1 И аз такаpakumba написа:между другото имам наблюдение, че носач и шарнир падат с малка скорост. нямам обяснние защо, обаче знам поне 3 случая такива и все са с малка скорост. В общи линии имаш да черпиш.
Колко Жигулки и Лади съм виждал с килнати предни колела,но винаги това се случва със скорост около 30 км/ч. п.п.Извънземните ни пазят от високи скрости 
Коментар
-
абе как се къса болта, аз разбирам да се извади ябълката отгоре, ама да се скъса това дебелото желязо...Навремето скъсахме носач с ладата- направо скъсан, но там е някаква тенекия, не е чугун и май е понасял удар и отттам е тръгнал. Пак стана при сравнително ниска скорост 30-40 км вземи насрещното и така. И гума ни е падала, а аз няколко пъти ги усещам преди да паднат гумите.... Трябва да се внимаваLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
абе пази боже такива работи ... общо взето безаварийна и така офф : .. това пак ок .. щях да се подпаля в движение .. маркучето на помпата за бензина се цепва в последствие къса и цялата ми задна седалка беше мокра и беше в бензин буквално а аз както съм пушач .. да може да си представите .. пак имам късмет ами ... господ ни пази : )
Коментар
-
11
Само да допълня това, че такива отговорни детайли не се отливат а се коват задължително и то от стомана. След коване задължително високотемпературна нормализация и след това студена обработка. Едва ли има инженер-металург, който би проектирал нещо такова от чугун -дори и темперован. Радвам се че колегата се е оттървал леко.Добре че не винаги става това което може да се случи!Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
nedialk00
пфф ужас, винаги ме е било страх да не ми се скъса носач, онзи ден подпрях нещо на един бордюр и може би е било някои от носачите, сега като видях тази тема, ще ида да ги видя след малко
Коментар
-
Ужасна работа!Този носач или е менте или производителя е под всякаква критика!За каква умора на материала говорите?!?Шуплата е концентратор на напрежение и носача се къса през нея при натоварване.Аз съм работил в чужда фирма за производство на носачи и ще ви кажа,че носачите се водят т.нар. SECURITY PARTS,което ще рече части осигуряващи сигурност.По всякакви норми и технически изисквания за тях е задължителен 100% рентгенов контрол и при откриване на шупла с тези размери носача отива за претопяване.Просто нямам думи...само Бог да ни пази!Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар