Колега, Ако ще ги дупчиш и ще ги виснеш на стената в гаража да ги гледат приятели - става, идеята е добра, но в момента в който ги сложиш на колата ще избиеш всякакви баланси и не става нито за каране нито за спиране. А и както колегата Replay е написал - ще се потрошат на момента по всяка вероятност.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
да си перфорираш спирачните дискове-СТАВА ЛИ?
Collapse
X
-
По добре колегата да не те слуша, че послуша ли те за този съвет да ги дупчи без притеснения лошо му се пише. Как така реши, че няма проблем да се разпробиват отвори в диска. По добре да си вземе дискове втора употреба с отвори за охлаждане от колкото да си играе с неговите и да си играе с живота.4o4kata написа:Става на един приятел му ги дупчиха на Жигулата предните и беше перфектна :D Хем жигулата се караше на макс с абартов мотор беше :D Ама ги дава в един завод му ги дупчиха не той с бормашината :D
Коментар
-
задни става.рових много в нета и има такова ентусиасти.nelegalniq написа:По добре колегата да не те слуша, че послуша ли те за този съвет да ги дупчи без притеснения лошо му се пише. Как така реши, че няма проблем да се разпробиват отвори в диска. По добре да си вземе дискове втора употреба с отвори за охлаждане от колкото да си играе с неговите и да си играе с живота.4o4kata написа:Става на един приятел му ги дупчиха на Жигулата предните и беше перфектна :D Хем жигулата се караше на макс с абартов мотор беше :D Ама ги дава в един завод му ги дупчиха не той с бормашината :D
bravo 1.6
Коментар
-
Аз преди да изхвърля старите дискове,защото малко бяха утънели,а исках нови си ги свалих и в мазето с флекса и с един диск за метал направих нарези напречни на огледалото на диска.Естествено всички нарези станаха ено към гьотереsiluro написа:Колега, Ако ще ги дупчиш и ще ги виснеш на стената в гаража да ги гледат приятели - става, идеята е добра, но в момента в който ги сложиш на колата ще избиеш всякакви баланси и не става нито за каране нито за спиране. А и както колегата Replay е написал - ще се потрошат на момента по всяка вероятност.
,защото все пак чугуна е твърд,но така или иначе не очаквах нещо да се получи преди да ги хвърля.Монтирах нарязаните дискове после със малкото останало феродо по накладките и тръгнах извънградско.За 600км при неинтензивно спиране накладките се износиха до желязо,а феродо хвърчеше на подобие на ситни гранули
.При спиране от скорост от около 80-90км/ч волана едва го удържах от вибрации,но и звука беше подобаващ на спираща влакова композиция.Не бих си повторил този експеримент,но като човек който обича експериментите бих надупчил с бормашината за да видя как е и после да споделя у форума :P
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Признавам теitan75 написа:Аз преди да изхвърля старите дискове,защото малко бяха утънели,а исках нови си ги свалих и в мазето с флекса и с един диск за метал направих нарези напречни на огледалото на диска.Естествено всички нарези станаха ено към гьотереsiluro написа:Колега, Ако ще ги дупчиш и ще ги виснеш на стената в гаража да ги гледат приятели - става, идеята е добра, но в момента в който ги сложиш на колата ще избиеш всякакви баланси и не става нито за каране нито за спиране. А и както колегата Replay е написал - ще се потрошат на момента по всяка вероятност.
,защото все пак чугуна е твърд,но така или иначе не очаквах нещо да се получи преди да ги хвърля.Монтирах нарязаните дискове после със малкото останало феродо по накладките и тръгнах извънградско.За 600км при неинтензивно спиране накладките се износиха до желязо,а феродо хвърчеше на подобие на ситни гранули
.При спиране от скорост от около 80-90км/ч волана едва го удържах от вибрации,но и звука беше подобаващ на спираща влакова композиция.Не бих си повторил този експеримент,но като човек който обича експериментите бих надупчил с бормашината за да видя как е и после да споделя у форума :P
То ако е ставало така, някой утре може да иска и кабрио да си направи
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Еми направи я лошо няма :D :D И после ще ми споделиш как еeh4ev07 написа:аз искам и ще го направя веднага след като измисля как да я регистрирам! ама дисковете няма да си надупча!Valiosport написа:...... Признавам те
То ако е ставало така, някой утре може да иска и кабрио да си направи 
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Коелга itan75 като чета какво си направил с дисковете си мисля, че здраво те хапе щъркела. Не му давай на колегата тези идеи защото утре ще вземе да ги нареже, да изправи някой завой и после да ти тежи на съвестта.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат
Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
Коментар
-
беше наистина полезен.че няма да ги перфорирам няма.то стана ясно но това че колата ми е 100 коня не означава че не трябва да си направя спирачките толкова добри колкото искам.аз мисля че не важно за колко дена вдигаш 180км а за колко време ще спреш.повярвай на браво 1.6 са плътни дисковете и е голям зор да спреш или да намалиш от висока скорост а не дай си боже да използваш спирачката няколко пъти така за малак период от време.gonner_angel написа:нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат
Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
bravo 1.6
Коментар
-
Колега, За спирачките си абсолютно прав - трябва да са добри, можеш да се поразровиш какъв производител има по-добра версия на спирачките и да си ги сложиш. На мен колегите едно време ми се чудиха на акъла защо при положение, че оригиналните ми спирачни дискове и накладки за Ситроен струваха 200лв в АМК аз си поръчах вентилирани дискове брембо и накладки на ате за 350лв. Верно, че колата ми е само 70 коня и няма нужда чак от такива спирачки но това си е най-важния възел.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
разбирам те колегаbassssa написа:беше наистина полезен.че няма да ги перфорирам няма.то стана ясно но това че колата ми е 100 коня не означава че не трябва да си направя спирачките толкова добри колкото искам.аз мисля че не важно за колко дена вдигаш 180км а за колко време ще спреш.повярвай на браво 1.6 са плътни дисковете и е голям зор да спреш или да намалиш от висока скорост а не дай си боже да използваш спирачката няколко пъти така за малак период от време.gonner_angel написа:нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат
Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен 
просто искаш лесен начин да подобриш спирачната способност на колата за минимални финансови загуби .. или казано по просто да не даваш пари за тва :D ако найстина виждаш затруднение при спирането погледни си накладките в кво състояние са
офф : и аз сега съм с износени накладки ама нямам пари сега ;д
Коментар
-
Неискам да се заяждам,но на теб кои ти ги каза всичките тези работи?gonner_angel написа:нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат
Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен 
Моита кола не е 300 коня а карах с такива дискове.А това за толеранса на износване е пълна глупост,моите като нови бяха 20мм.а сега са 16мм.и даже не са криви.А това за спирането от 280 е направо смешно,къде карате с 280?
Аз разлика в спирането със старите перфорираните и новите обикновени вентилирани ненамирам.
Коментар
-
а ти защо въобще я и търсиш напълно ? и това за 280 съм го казал примерно но знаеш че има и такива и както казах принципно целта на тези дискове е при найстина яко каране и по време на самото спиране да се ОХЛАЖДАТ по-добре от нормалните и зависи точно за какви дискове говорим ако си зел от множеството боклуци .. та както и да е и не мога да разбера закво трябва да са криви ? щом са минали 4 мм и трябва се кривят така ли ? Няма просто какво да ти се обеснявам хвани удари 1 око на чичо гугал той евентуално ще ти каже същото айде със здраве и безаварийнаgituli написа:Неискам да се заяждам,но на теб кои ти ги каза всичките тези работи?gonner_angel написа:нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат
Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен 
Моита кола не е 300 коня а карах с такива дискове.А това за толеранса на износване е пълна глупост,моите като нови бяха 20мм.а сега са 16мм.и даже не са криви.А това за спирането от 280 е направо смешно,къде карате с 280?
Аз разлика в спирането със старите перфорираните и новите обикновени вентилирани ненамирам. 
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар