здравейте колеги става въпрос за ФИАТ ДУКАТО 2.5Д 89г задържат му предните спирачки .сменихме всички гумени маркучи ,гумичките на цилиндърчетата ,гумичките на помпата ,спирачната течност също така и накладките и пак задържат предните спирачки моля помогнете !!!!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
задържат предните спирачки
Collapse
X
-
нали говориш за челюста дето държи наклаткитеИзписването на "ФЯТ" е грубо неуважение към марката и този форум!Модераторски екип на fiat-bg.orgiliyan написа:Провери за "ръбчета" или неравномерно износване на триещите се повърхности на сп.апарат.Мини ги с една пила ище си покаже,а след това ако ти се намира тефлонов спрей ги пръсни
Коментар
-
Ще използвам тази тема и за моя проблем - греят ми предните спирачки (дискове,джанти) - смених накладките и спирачните маркучи, но няма промяна. На път не усещам колата да губи инерция - движи се добре, но това досадно загряване ме притеснява - мога ли да "облекча"по някакъв начин работата на спирачните апарати?Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97
Коментар
-
Можеш. Трябва да свалиш и почистиш много хубаво водачите (двата болта, които държат апарата (подвижната част) към планката (неподвижната част)), да ги смажеш с грес, да се увериш, че цилиндърът се движи съвсем свободно и лесно в апарата. Трябва да можеш да го прибереш в апарата с минимално усилие, ако го правиш по метода на подпирането на диска и напъването с лост (отвертка).
Коментар
-
Освен съвета дето ти е дал Оги, сигурен ли си че е от спирачките, да не е от криви дискове или от лагер?Aprilov написа:Ще използвам тази тема и за моя проблем - греят ми предните спирачки (дискове,джанти) - смених накладките и спирачните маркучи, но няма промяна. На път не усещам колата да губи инерция - движи се добре, но това досадно загряване ме притеснява - мога ли да "облекча"по някакъв начин работата на спирачните апарати?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: задържат предните спирачки
Това със задържането на предните апарати като го чуя, ми се изправя косата! Ще задам въпрос - как усещате спирачния педал, има ли някаква разлика от преди когато не са задържали? Задавам го, защото моя случай се изразяваше във втвърдяване и повдигане на педала нагоре.tditdi написа:здравейте колеги става въпрос за ФИАТ ДУКАТО 2.5Д 89г задържат му предните спирачки .сменихме всички гумени маркучи ,гумичките на цилиндърчетата ,гумичките на помпата ,спирачната течност също така и накладките и пак задържат предните спирачки моля помогнете !!!!!!!!FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
При мене смазването на въпросните водачи водеше до запичане на греста и от това още по-трудно движение. На предните спирачни апарати както са на Браво/Брава/Мареа а предполагам и други в случаите когато металния водач се движи в гумена втулка по мое мнение фабрично смазка няма (или поне нищо видимо) именно заради триенето гума/метал. За задни дискови апарати каквито са Girling-a съм съгласен да се гресира,но там триенето е метал/метал. Горното твърдение за гресирането на предни водачи е породено от 4-та комплекта предни апарати,които съм рециклирал. За тях препоръчвам единствено хубаво почистване на водачите с нещо от рода на телена четка от наслоената гума/боклуци по тях, за мене това е достатъчно да се движат без никакъв проблем и водачите и да не задържат. Може би компромисен вариант е смазване под капачките с малко моторно масло, то няма как да създаде проблем като греста.ogi28b написа:Можеш. Трябва да свалиш и почистиш много хубаво водачите (двата болта, които държат апарата (подвижната част) към планката (неподвижната част)), да ги смажеш с грес, да се увериш, че цилиндърът се движи съвсем свободно и лесно в апарата. Трябва да можеш да го прибереш в апарата с минимално усилие, ако го правиш по метода на подпирането на диска и напъването с лост (отвертка).Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар