няма смисъл.ако смениш само маншоните, работата е горе-долу същата. И като смениш маншоните и ще установиш че и от лагер- семерингите тече и пак ще разглабяш наново.сменяй всичко и няма да имаш ядове.
Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
един от най важните моменти от цялата работа е стягането на скобите на маншоните.аз от страната на лагер-семеринга слагам такава дето се достяга с керпедени, а от страната на скоростите от тези дето се навиват с отверка.ако не се стегнат старателно, пак тече.
Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Ми тогава какъв е смисъла да сменям лагерите като ако не е стегнат маншона тече
понеже не си сигурен от къде ти е теча:смисъла е да си смениш маншоните и лагерите и следващите 5-6год. да не ги мислиш.но ако не стегнеш както трябва скобите, пак ще олива с масло.колата си е твоя, ти си решаваш. аз лично ги сменям комплект, за да не става двойна работата.
Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Колега, най-добре отиди на сервиз да ти кажат със сигурност какво е. С ходовата част шега не бива, едно е да си смениш крушката на пепелника или някое реле, друго е да си правиш експерименти със скорости, двигател, носачи и други подобни. По-добре прежали 50 или 60 лв. да ти го направят като хората отколкото да рискуваш. А иначе ако скъсаш маншон на полуоска примерно в скоростите ти остава малко масло с което да можеш да се предвижиш до най-близкият сервиз. Това го знам от собствен опит.
Коментар