Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на амортесиори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на амортесиори

    Колеги лесно ли се сменят предните амортесйори.Ако има някой ръководство или някой тема ако е прави макар че аз не успях да намеря такава.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Bravo HGT 2.0 20V

    #2
    1. Вадиш макферсона навън.2. Събираш пружината със скоба.3. Развиваш гайката и вадиш тампона и пружината.4. После по обратният ред.Не е много лека работа.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Ако нямаш скоби свиваш пружината с крик и стягаш с тел ( с много тел) след което вадиш амортисьора сменяш го и слагаш обратно пружината с телта. После режеш телта и пружината се изпъва. Лично аз не те съветвам да го правиш това, въпреки че съм виждал хора да го правят. Трябва да внимаваш много и да си сигурен, че пружината няма да скъса телта, че тогава може да убие някой (това съвсем сериозно го казвам). Успех!
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        2 пъти сменях(преди 10-тина години) по следния начин-набавих си 8 парчета верига, с не много големи звена,и електроди,приятел натисна предницата за свие пружината ,слагам парчетата верига симетрично на пружината,вързвам с електродите и разглобявам.ОБАЧЕ ! това беше едно време на дъртото Ритмо,сега смяна на амортесьор е 20 лв и не си строва да се бъхтиш....
        1234567890

        Коментар


          #5
          Вярно че за 20 лв не си заслужава но намен ми се занимава и мисля да пробвам не е кой знай какво.Мерси на всички.
          Bravo HGT 2.0 20V

          Коментар


            #6
            Колега аз го правих с тел първия път и бжеше касапница.Телта беше 3мм стоманена и беше на 4 места двойна и я скъса,после се наложи да свиваме пужините с колонната бормашина пак тел много тел и станаха нещата.трябва ти и специален ключ за гайката на макферсона, за да се държи кола на амортисьора,ако имаш гайковърт може и без него.Ключа е Г образен квадрат за камък на гедория,със дупка за шестограм 6 минваща през камъка(погледни бомбето и ще ме разбереш за какво ти говоря.Успех
            alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
            fiat bravo TD100-печката на брата

            Коментар


              #7
              Стига бе хора - тел Веригата по я разбирам. Едни читави скоби са 20лв комплект. Ще се осакатите за едното нищо.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                vintiliran написа:
                Вярно че за 20 лв не си заслужава но намен ми се занимава и мисля да пробвам не е кой знай какво.Мерси на всички.
                Правил съм упражнението с тел, със скоби и с "майстор". Да ти кажа, най-добре ми беше майстора като ми ги смени, но ако наистина ти се занимава си купи едни скоби, или вземи на заем от някой и се занимавай. Задължително направи един оборот на гайката отгоре докато е още монтиран амортисьора, защото после развиването е мъка, ако нямаш гайковерт. Наистина не ти препоръчвам да го правиш с тел!!!!Че се къса е едно на ръка, ами и не можеш да ги вържеш толкова здраво, че после да сложиш пружината на новия амортисьор без да се е разгънала малко(колкото и да е вързана малко се отпуска което е достатъчно после да не можеш да завиеш гайката на новия амортисьор)Трябва да я свиеш малко и да превържеш, после още малко и пак да превържеш и така докато захапе един оборот гайката....бе ужас е! А пък ако си сложил на малко места и се скъса ...... да не си и наблизо на тая пружина, подскача като луда и не можеш да видиш на къде хвърчи тела Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 Yellow_Flash_Colorz_PDT_39
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар

                Working...
                X