От един месец в дясната част на окачването ми се чу леко хлопане, което леко се усили от тогава. Лятото бях сменил биалетката и носача с МУГ. От тогава съм мина 7-8 хил километра, като съм пазил колата.Проверих окачването и се усети лек луфт в горния шарнир на биалетката. Купих нова биалетка NК за 15лв и днес я смених.Наистина горния шарнир е разбит, като причината е малка дупка в ваншона от където са влезли вода пепел.Предполагам дупката е от прищипване на гумата в самия шарнир.Сега ще си купя силикоови маншони и при следващата смяна на биалетка ще ги поставям веднага, катопод маншона поставям по едон пръстенче от стария маншон.Мисля, че ако се прави така и маншона е здрав биалетката ще кара доста повече - примерно 20-30 хил км.Долния шарнир на биалетката е със здрав маншон и шарнира е стегнат.Това е изводът ми то цялата ситуация.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разбита биалетка
Collapse
X
-
Re: Разбита биалетка
Не мисли,че силиконовите маншончета са без грешка-даже са и по зле в определени случаи.Аз миналата година бях слагал 4alvanovo написа:От един месец в дясната част на окачването ми се чу леко хлопане, което леко се усили от тогава. Лятото бях сменил биалетката и носача с МУГ. От тогава съм мина 7-8 хил километра, като съм пазил колата.Проверих окачването и се усети лек луфт в горния шарнир на биалетката. Купих нова биалетка Крафт за 15лв и днес я смених.Наистина горния шарнир е разбит, като причината е малка дупка в ваншона от където са влезли вода пепел.Предполагам дупката е от прищипване на гумата в самия шарнир.Сега ще си купя силикоови маншони и при следващата смяна на биалетка ще ги поставям веднага, катопод маншона поставям по едон пръстенче от стария маншон.Мисля, че ако се прави така и маншона е здрав биалетката ще кара доста повече - примерно 20-30 хил км.Долния шарнир на биалетката е със здрав маншон и шарнира е стегнат.Това е изводът ми то цялата ситуация.
пъти силикон маншон на външното каре на служебния тогава Пежо Боксер и за няма и седмица и се цепят
.Сложихме оригинален(колко е оригинален само той си знае)гумен маншон и заспа всичко.Тези биелетки по принцип нямат оправия и затова,аз лично ги извадих като едната скъсах от ръжда и хванах стабилизиращата щанга за купето с по 3 миши опашки за да не се мандахерца нагоре-надолу.Не мога си позная колата колко меко и безшумно вози сега.Като дойдат щъркелчетата и стане топло мога да се замисля да изкарам магарето и да сменя тампоните на стабилизиращата щанга,защото като свалях биелетките ми се видеха мноо заврени и едва ли ще мога да ги сменя на място.Засега колата я карам само до работа,която е на има-няма 1,5км и през ум не ми минава даже да отида до който и да е магазин за да питам за цена на биелетки и тампони за щангата,защото както казах сега вози като лодка и е толкова безшумна,че чак взех се усамнявам това моето Ферари ли е или съм седнал в на брадовчеда Е-класата ЦДИ 2006г
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
Re: Разбита биалетка
Може и да си прав. Сега трупам опит със силиконовите маншони. На стария носач имам силиконов маншон от лятото и засега е здрав. Вече маншон монтирам с пръстен отдолу. Ще пиша как са нещата като има помени.itan75 написа:Не мисли,че силиконовите маншончета са без грешка-даже са и по зле в определени случаи.Аз миналата година бях слагал 4alvanovo написа:От един месец в дясната част на окачването ми се чу леко хлопане, което леко се усили от тогава. Лятото бях сменил биалетката и носача с МУГ. От тогава съм мина 7-8 хил километра, като съм пазил колата.Проверих окачването и се усети лек луфт в горния шарнир на биалетката. Купих нова биалетка Крафт за 15лв и днес я смених.Наистина горния шарнир е разбит, като причината е малка дупка в ваншона от където са влезли вода пепел.Предполагам дупката е от прищипване на гумата в самия шарнир.Сега ще си купя силикоови маншони и при следващата смяна на биалетка ще ги поставям веднага, катопод маншона поставям по едон пръстенче от стария маншон.Мисля, че ако се прави така и маншона е здрав биалетката ще кара доста повече - примерно 20-30 хил км.Долния шарнир на биалетката е със здрав маншон и шарнира е стегнат.Това е изводът ми то цялата ситуация.
пъти силикон маншон на външното каре на служебния тогава Пежо Боксер и за няма и седмица и се цепят
.Сложихме оригинален(колко е оригинален само той си знае)гумен маншон и заспа всичко.Тези биелетки по принцип нямат оправия и затова,аз лично ги извадих като едната скъсах от ръжда и хванах стабилизиращата щанга за купето с по 3 миши опашки за да не се мандахерца нагоре-надолу.Не мога си позная колата колко меко и безшумно вози сега.Като дойдат щъркелчетата и стане топло мога да се замисля да изкарам магарето и да сменя тампоните на стабилизиращата щанга,защото като свалях биелетките ми се видеха мноо заврени и едва ли ще мога да ги сменя на място.Засега колата я карам само до работа,която е на има-няма 1,5км и през ум не ми минава даже да отида до който и да е магазин за да питам за цена на биелетки и тампони за щангата,защото както казах сега вози като лодка и е толкова безшумна,че чак взех се усамнявам това моето Ферари ли е или съм седнал в на брадовчеда Е-класата ЦДИ 2006г
Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Добре де какви са тия маншони където ги слагат...... моите на кормилните накрайници и на шарнирите или са оригинални или са някакви много читави, защото не са мръднали грам от както купих колата(3 години), а не карам кой знае колко кротко по дупките и съм с гуми 195/50/15. Никъде не ги виждам да са нацепени. TRW пише на повечето неща по окачването, с изключение на биалетките, които смених и за една година тампоните са се нацепили повече от старите.TRW като сте чели коментари хубава марка ли е по принцип?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
В събота пак ще прегледам биалетката. Да се уверя как е станала работата.Сега съм с евтина биалетка и ще я следа по-отблизо.Но мисля, че ако правилно се монтира маншона и е здрав, биалетките ще издържат повече километри.Все пак се радвам, че носача ми МУГ е добре засега. Да видим до кога.PaUnOff написа:Добре де какви са тия маншони където ги слагат...... моите на кормилните накрайници и на шарнирите или са оригинални или са някакви много читави, защото не са мръднали грам от както купих колата(3 години), а не карам кой знае колко кротко по дупките и съм с гуми 195/50/15. Никъде не ги виждам да са нацепени. TRW пише на повечето неща по окачването, с изключение на биалетките, които смених и за една година тампоните са се нацепили повече от старите.TRW като сте чели коментари хубава марка ли е по принцип?Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Re: Разбита биалетка
Предпочитан сигурността пред удобството.itan75 написа:...Тези биелетки по принцип нямат оправия и затова,аз лично ги извадих като едната скъсах от ръжда и хванах стабилизиращата щанга за купето с по 3 миши опашки за да не се мандахерца нагоре-надолу.Не мога си позная колата колко меко и безшумно вози сега...
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Re: Разбита биалетка
Предпочитай кво’т искаш колата си е моя и ако искам и без волан ще я карам.Ако имаш да кажеш нещо конкретно по темата-моля направи гоsok1 написа:Предпочитан сигурността пред удобството.itan75 написа:...Тези биелетки по принцип нямат оправия и затова,аз лично ги извадих като едната скъсах от ръжда и хванах стабилизиращата щанга за купето с по 3 миши опашки за да не се мандахерца нагоре-надолу.Не мога си позная колата колко меко и безшумно вози сега...
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Брат направо се базикаш :D .ТРВ е върха на сладоледа в окачванията.Говоря обаче за оригиналното ТРВ,което някои колеги казват уж че се внася от АУТОХЕЛП,а от Тех-ко било ментак.Ти сам казваш,че всичко ти е ТРВ с изключение на биелетките,които са нацепени кат на дърт циганин петитеPaUnOff написа:Добре де какви са тия маншони където ги слагат...... моите на кормилните накрайници и на шарнирите или са оригинални или са някакви много читави, защото не са мръднали грам от както купих колата(3 години), а не карам кой знае колко кротко по дупките и съм с гуми 195/50/15. Никъде не ги виждам да са нацепени. TRW пише на повечето неща по окачването, с изключение на биалетките, които смених и за една година тампоните са се нацепили повече от старите.TRW като сте чели коментари хубава марка ли е по принцип?
.Моите биелетки,ако си чел по-горните ми мнения са оригиналните и като ги свалих на всички пишеше ТРВ.Едната биелетка я скъсах,защото беше ръждясала много,но проблема не беше в тях,а във тампоните на щангата,които засега няма да сменя,а ще си карам без стабилизираща щанга.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Мисля, че ако се поддържат здрави маншоните на биалетките, няма да се разбиват толкова бързо и ресурс от 25-30 хил км ще е постижим. Сега ще направя такъв експеримент - ще следа внимателно маншоните и ще сменям със силиконови ако се наложи. Предполагам, че и биалетка от 15-20 лв ще е наред дълго време.Засега носача ми МУГ, кайто е на 7-8 хил км държи и няма проблеми.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Не знам какви са биалетките при Мареа, сигурно от дългите, но аз за моите купих тампони пирели от хит-ко (май 3-4лв общо), изправих едната биалетка с чука, сложих новите тампони и спи града
Само като видях биалетките на Birth направени като от кашкавал и се отказах и взех само тампони.
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Аз си пазя и оригиналните биалетки и може да им сменя само тампоните( при Браво са доста по прости биалетките от вашите). А как се проверява дали е разбит тампоните на щангата и на носачите? Колата трябва да не е на крик предполагам (или е по-добре да е във въздуха предницата)и къде горе долу се напъва с някой лостitan75 написа:Брат направо се базикаш :D .ТРВ е върха на сладоледа в окачванията.Говоря обаче за оригиналното ТРВ,което някои колеги казват уж че се внася от АУТОХЕЛП,а от Тех-ко било ментак.Ти сам казваш,че всичко ти е ТРВ с изключение на биелетките,които са нацепени кат на дърт циганин петитеPaUnOff написа:Добре де какви са тия маншони където ги слагат...... моите на кормилните накрайници и на шарнирите или са оригинални или са някакви много читави, защото не са мръднали грам от както купих колата(3 години), а не карам кой знае колко кротко по дупките и съм с гуми 195/50/15. Никъде не ги виждам да са нацепени. TRW пише на повечето неща по окачването, с изключение на биалетките, които смених и за една година тампоните са се нацепили повече от старите.TRW като сте чели коментари хубава марка ли е по принцип?
.Моите биелетки,ако си чел по-горните ми мнения са оригиналните и като ги свалих на всички пишеше ТРВ.Едната биелетка я скъсах,защото беше ръждясала много,но проблема не беше в тях,а във тампоните на щангата,които засега няма да сменя,а ще си карам без стабилизираща щанга.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар