Здравейте колеги. Проблема е във задните спирачки, блокират от ЕДНА ГОДИНА при първите няколко натискания и свирят здраво, после всичко е наред ( след престой се получава ) Такаааа, всичко е сменено едновременно като : -Спирачни барабани -буталата за челюстите-всичките пружини-спирачните кантари-и самите накладки които се водят тип БЕНДИКС и се саморегулират!!! Къде би могъл да е проблема със задържането и блокирането! Само дето и спирачната помпа не съм сменил! Вече незнам какво да мисля, моля дайте малко акъл че ако падне сняг съм опасен за мен и за останалите !
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Проблем + логическа задачка за задни спирачки
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Проблем + логическа задачка за задни спирачкиCSI in the CAR !!!
 Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
 
 
 ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 CSI in the CAR !!!
 Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
 
 
 ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Приемам всякакви базициTornado написа:И от другата страна по същия начин. Ако цяла година 2 маркуча за 3 лева са ми правили мизерия, направо незнам! Подяволите утре е денят на истината! Пък и нова спирачна течност ще намаже Пунтака верен  Yellow_Flash_Colorz_PDT_01  Специални благодарности на Tornado !!!
							
						CSI in the CAR !!! Ако цяла година 2 маркуча за 3 лева са ми правили мизерия, направо незнам! Подяволите утре е денят на истината! Пък и нова спирачна течност ще намаже Пунтака верен  Yellow_Flash_Colorz_PDT_01  Специални благодарности на Tornado !!!
							
						CSI in the CAR !!!
 Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
 
 
 ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Днес за поредн път свалях барабана да гледам дали нещо не съм пропуснал, всичко изрядно като за снимка, а със ръчната колкото и да не искам да блокират се влачат яко задните гуми. А след като се разработят след 5тото натискане ръчната не държи въобще в движение!ninoneno написа:Същото се получава и при мене но когато времето е влажно или вали окислява ли се нещо в барабаните незнам вече и азПроблема си го решавам като дръпна ръчната на първия зъб и карам десетина метра,после всичко е нормалноCSI in the CAR !!!
 Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
 
 
 ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Има малко развитие по моят проблем, Както "Tornado" ме посъветва, се захванах и ми върза от първия път със смяната на маркучите! Имам положителен ефект, даже мн ми харесва как се държи със спирачките! Пак коват здраво на първо потегляно но е къде, къде по-добре и по-за кратко! Забелязах,че старите маркучи сa с доста голяма разлика в дължината за разлика от оригиналните 175 мм! Когато сменях задните накладки забелязах, че едната е до желязо изкопана а другата имаше още 50% живот, това си го обяснявам с различната дължина на старите маркучи и различното раздуване по време на спиране и следователно по-голям натиск на едната спирачка! Сега всичко е 50 на 50 и предстои смяна и на предните маркучи като за десерт, понеже имам леко вълнуване в предницата! Пак благодаря и специални поздрави на ’Tornado’ CSI in the CAR !!! CSI in the CAR !!!
 Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
 
 
 ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Радвам се ,че успях да помогна.Трябва да се грижим по-често за спирачната система ,а не само като протече някой цилиндър или накладките се износят до краен предел.Общи препоръки:1. Ако вашата спирачна система няма утечки или други неизправности, не сменяйте типа на спирачната течност след като сте прочели тази статия. Ако системата ви не е повредена - по-добре не я поправяйте - за да не я повредите вместо това!2. Правете профилактик на спирачната система на всеки две години с цел премахване на абсорбираната вода, за да не възниква корозия независимо от типа на спирачната течност, която използвате.3. Течност DOT3 е опасно да се използва в модели с естествени гумени маркучи, следователно не е добре да се използва освен при извънредни ситуации, когато трябва да се доберете до вкъщи и преди ремонт. В такива случаи е най-добре бързо да прочистите системата и да се подготвите за смяна на всички маркучи.4. DOT3 е подходяща за използване и в съвременните мотоциклети, въпреки че не се препоръчва.5. DOT4, макар и не най-добрата, абсорбира слабо вода и съответно намалява риска от корозия в сравнение с DOT3.6. DOT4 има по-висока точка на кипене спрямо DOT3, и затова за явява по-предпочитана при по-големи натоварвания. За по-голяма ефективност разгледайте прехода към DOT5.1 или на високотехнологичната версия на DOT4.7. DOT5 е добър избор за красивия мотоциклет. Единствения недостатък е, че не абсорбира вода, и попаднала в системата, тя се среми да попадне в по-ниските точки. В този случай е възможда корозия.8. DOT5 може да се използва, но не е задължително при спортните мотоциклети, тъй като издържа на по-високи температури при състезателни условия. Вижте трудностите при обезвъздушаването описани по-горе.9. При замяна на една спирачна течност с друга, най-малкото трябва да се източи цялата стара спирачна течност. За най-добри резултати трябва да се сменят всички маркучи в системата.mancuzo написа:Има малко развитие по моят проблем, Както "Tornado" ме посъветва, се захванах и ми върза от първия път със смяната на маркучите! Имам положителен ефект, даже мн ми харесва как се държи със спирачките! Пак коват здраво на първо потегляно но е къде, къде по-добре и по-за кратко! Забелязах,че старите маркучи сa с доста голяма разлика в дължината за разлика от оригиналните 175 мм! Когато сменях задните накладки забелязах, че едната е до желязо изкопана а другата имаше още 50% живот, това си го обяснявам с различната дължина на старите маркучи и различното раздуване по време на спиране и следователно по-голям натиск на едната спирачка! Сега всичко е 50 на 50 и предстои смяна и на предните маркучи като за десерт, понеже имам леко вълнуване в предницата! Пак благодаря и специални поздрави на ’Tornado’ Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p. Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
 Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар