Типото от профила ми.Тампоните на носачите сменяеми ли са, или се сменя целият носач? Предполагам е писано някъде във форума, но каква марка носачи можете да ми препоръчате? Вече се замислям дали да не се поръчам от чужбина
с това качество в БГ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tампони носачи Фиат Типо
Collapse
X
-
Re: Tампони носачи Фиат Типо
Никога ново.Всяко запазено старо,кара повече от ново.62 евро струва оргиналния носач в Германия-със щемпъл Фиат/Ланча.vixata написа:Типото от профила ми.Тампоните на носачите сменяеми ли са, или се сменя целият носач? Предполагам е писано някъде във форума, но каква марка носачи можете да ми препоръчате? Вече се замислям дали да не се поръчам от чужбина
с това качество в БГ 
-
Re: Tампони носачи Фиат Типо
надявам се тяхната щампа да значи нещор защото щампи тук бол можем да си правим. поръчах си съединител валео от англия, скоро ще видя дали има значение откъде е поръчан.по темата оригинални носачи за 60 евро си заслужават отвсякъдеStefan Hadjov написа:Никога ново.Всяко запазено старо,кара повече от ново.62 евро струва оргиналния носач в Германия-със щемпъл Фиат/Ланча.vixata написа:Типото от профила ми.Тампоните на носачите сменяеми ли са, или се сменя целият носач? Предполагам е писано някъде във форума, но каква марка носачи можете да ми препоръчате? Вече се замислям дали да не се поръчам от чужбина
с това качество в БГ
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ako проблема е само в тампоните,а шарнирния болт е здрав,не си заслужава да се сменя носача.Подменят се само тампоните.Но става на преса.Обикновено проблема е в задния голям тампон и е редно само той да се смени.Нормално малкия тампон изкарва колкото два голями.vixata написа:И все пак самите тампони сменят ли се отделно
Коментар
-
В един сервиз ми обясниха за варианта смяна само на тампони (иначе казано сайлентови втулки), обаче като се сетя, че шарнирите може да се бъгнат след два месеца, хич и не ми се занимава. Сменям всичко комплект. Така поне с едно ходене за реглаж се минава. Иначе един братовчед преди време каза, че е ползвал носачи на турска фирма Асметал, и колкото и да е странно, щото са турски, изкарал с тях най-дълго време. Аз съм сменял два пъти и сега се очертава трети. Или ще се отлепят втулките или ще замине шарнир. Крайно време е да ни оправят пътищата, щото вече не се трае.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Кoлега,шарнирния болт на носача има неограничен живот ако не е нарушена херметизацията му.Ako шарнирния болт се движи стегнато/без хлабина/ и ако маншончето е читаво и херметизира добре шарнира, не е необходимо да се сменя целия носач.Ако не е читаво,смени само маншончето и го напълни добре с грес MoS2.ivchotr написа:В един сервиз ми обясниха за варианта смяна само на тампони (иначе казано сайлентови втулки), обаче като се сетя, че шарнирите може да се бъгнат след два месеца, хич и не ми се занимава.
Коментар
-
Вчера и аз прибягнах до тази процедура.На оригиналните носачи им свалих тампоните с флекса и чука за 30 мин,премерих си фито ( два размера са осите 20мм и 21мм-мойте са 20мм) и утре отивам и си купувам 4 тампона за 50 лева и работата заспива.Просто ми омръзна да купувам ментета,а на оригиналните шарнирите са много стегнати и с здрави маншончета.Не е чак толкова трудо да се сменят тампоните,в домашна обстановка е напълно възможно.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Извърши цялата операция до прибирането на крика и пак ще си говорим...pecata написа:Вчера и аз прибягнах до тази процедура.На оригиналните носачи им свалих тампоните с флекса и чука за 30 мин,премерих си фито ( два размера са осите 20мм и 21мм-мойте са 20мм) и утре отивам и си купувам 4 тампона за 50 лева и работата заспива.Просто ми омръзна да купувам ментета,а на оригиналните шарнирите са много стегнати и с здрави маншончета.Не е чак толкова трудо да се сменят тампоните,в домашна обстановка е напълно възможно.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Лесно е само трябва голям чук за набиването ,а по-добре преса.Относно премахването на старите само флекса се справя с тях.pecata написа:Вчера и аз прибягнах до тази процедура.На оригиналните носачи им свалих тампоните с флекса и чука за 30 мин,премерих си фито ( два размера са осите 20мм и 21мм-мойте са 20мм) и утре отивам и си купувам 4 тампона за 50 лева и работата заспива.Просто ми омръзна да купувам ментета,а на оригиналните шарнирите са много стегнати и с здрави маншончета.Не е чак толкова трудо да се сменят тампоните,в домашна обстановка е напълно възможно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Първите носачи които смених, бяха тези, с които колата беше дошла от Италия. И понеже беше 12 годишна, едва ли са и били оригиналните. Трябва да споделя, че втулките си бяха О’К, а шарнирните болтове само дето не бяха изпаднали. При това, доколкото си спомням, си бяха със здрави маншони. И понеже, както казах, явно са сменяни носачите още в Италия, може да се предположи, че и там качеството на тези в магазините е като в нашите. Така че предпочитам да правя ремонт веднъж, ама на две-три години, а не през месец. Ама всеки си знае, де. В крайна сметка двата носача комплект струва ми се още са около 50 лв парчето, а само за втулките някой писа, че са 50 лв. Като сложиш и хамалогията, сметката си идва от самосебе си.Stefan Hadjov написа:Кoлега,шарнирния болт на носача има неограничен живот ако не е нарушена херметизацията му.Ako шарнирния болт се движи стегнато/без хлабина/ и ако маншончето е читаво и херметизира добре шарнира, не е необходимо да се сменя целия носач.Ако не е читаво,смени само маншончето и го напълни добре с грес MoS2.ivchotr написа:В един сервиз ми обясниха за варианта смяна само на тампони (иначе казано сайлентови втулки), обаче като се сетя, че шарнирите може да се бъгнат след два месеца, хич и не ми се занимава.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
А, и да добавя. Не знам как точно са сглобени шарнирните болтове на Типото, обаче ми се е случвало да разглобявам на други коли. На по-стари машини като Москвич например, първоначално шарнирите бяха пригодени да се ремонтират като се разтропат. Просто се прибавяха едни пластинки под ябълката на болта и готово. По-новите им модели вече бяха почнали да ги правят неразглобяеми, а вътре бяха натъпкани с едни пластмасови шайби, които се сещате какво им се случва, когато се налага да се противопоставят на стоманения болт. Даже в началото на 90-те години се бяха нароили едни хитреци, които рециклираха шарнирите във фурна. Ефектът е, че като се разтопи увяхналата пластмаса, болта едвам го мърдаш на ръка. След 100 км, ако изкара и толкова, ставаш опасен за движението. Та за това - смяна с нов носач и то от проверен магазин по възможност.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
[quote="ivchotr"][quote="Stefan Hadjov"]моята кола я взех на 10 год и 150 000 км и носачите бяха заводските. сам си направи сметка за качеството им, при все че вече сменям 3ти комплект носачи откакто аз я карам, 15 000 км беше доскоро рекорда, в момента единия ОКАП го подобри и отива на 20 000 и съм много щастливivchotr написа:И понеже беше 12 годишна, едва ли са и били оригиналните.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар