Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се свалят барабаните на задните спирачки на пунто Мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се свалят барабаните на задните спирачки на пунто Мк1

    Искам да си сваля барабаните на задното окачване ,за да проверя колко са изядени челюстите, обаче стигнах то тука на снимката и свалих и шиповете.Ама как се вади самия барабан някои ако може да ми каже ? ....П.c ето сега разгледха менуала и видях ,че се навиват 2 болта на мястото на шиповете и така се вадят ... , но после как се слагат ?
    Прикачени файлове
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    После се прибират накладките чрез свиване на саморегулиращия механизъм...зависи от системата-/два вида са/-или чрез натискане на езичето/храповик с отверка надолу, или чрез навиване на гайката на храповика.
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Ако само гледаш,след сваляне на барабана няма проблем със слагането-просто по обратния ред.Друго е,ако сваляш накладките-тогава става както е писал колегата по-горе.Успех!
      PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
      Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

      Коментар


        #4
        аиде колеги смених ги с мноо пцуване и ядосване и опъване на гадните пружини , и да пусна снимков материал малко за хора които не са отваряли барабана да разгледат ...( да подчертая за незнещите ,че болтовете които се навиват на барабана са по големи с една резба като размер от шиповете които се навиват на главината) И искам да питам от къде да си натегната ръчната за дясната гума ... че нещо изтърва ... ,четох ,че пред ръчната има една капачка в купето която се сваля и от там се натяга ...
        Прикачени файлове
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          регулира ли ги нещо по пружините или само затягаш?
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            bmahob написа:
            регулира ли ги нещо по пружините или само затягаш?
            (нямам за затягане понеже съм без ABS) М кво да им реголирам на пружините ... имаш на едната реголиращ механизам уж дето сам се нагажда ... но се натиска отначало леко с отверка зада се прибере навътре , не докраи а само колкото да може да се сложи барабана и дане трие разбирасе , обаче аз маи прекалих с разхлбаването на дясната и ръчната не държи на нея и утре ще е я разхвърлям на ново да я направя
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Aбе въртях суках , нещо немога да оравновеся обтягането на задната дясна гума за ръчаната ( лявата кове мноого яко) имали от къде освен от купето да обтяга или оравновесява жилото ? ето прилагам снимки ...
              Прикачени файлове
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Няма друга регулировка. Или ти затяга жилото в бронята, или е разтегнато... Провери също така да не е откъсната контрата на бронята на жилото към купето или към спирачното у-во-на предпазната ламарина, ако всичко това е ОК и жилото не може да се уравновеси на кантарчето на ръчката, може да скъсиш изкуствено жилото чрез подлагане на срязана гайка или тръбичка под кербованата контра при кантарчето на ръчката .
                Ex. Grande Punto Driver

                Коментар


                  #9
                  vesko.t написа:
                  Няма друга регулировка. Или ти затяга жилото в бронята, или е разтегнато... Провери също така да не е откъсната контрата на бронята на жилото към купето или към спирачното у-во-на предпазната ламарина, ако всичко това е ОК и жилото не може да се уравновеси на кантарчето на ръчката, може да скъсиш изкуствено жилото чрез подлагане на срязана гайка или тръбичка под кербованата контра при кантарчето на ръчката .
                  Идеята е добра колега даже много , (иначе понеже сменях челюстите и съм проверл всичко ограничителите за жилата и на 2те , пък барабана влиза точно по феродото на челюситите и леко опира даже щото са нови нали тои ще са оходи тва не ма притеснява , ма освен отдлу да се откачила няква скоба на жилото , ше я видя на канал ако не ше мисля как за 1-2 гаики или трабичка вероятно със след силно разхлабване на винта за обтягане на жилото (междо другото резбата на винта беше прецакана незнам защо затяга до половината и почва да превърта , несъм зимал завои на ръчна никога ... вероятно в италия ако са си праили тест драив , иначе със 2ра гаика донатегнах и се нави доста навътре ма пак превърта леко дясната гума като дам на първа и опитам да потегля с ръчна ) Мерси за савета колега
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    Fiat_Punto11, какво точно постигаш като навиеш тези по дълги болтове на местата на "шиповете", по какъв начин точно ти помага?
                    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                    Коментар


                      #11
                      ripper_pz написа:
                      Fiat_Punto11, какво точно постигаш като навиеш тези по дълги болтове на местата на "шиповете", по какъв нT Теачин точно ти помага?
                      Тея по дълги болтове са с по-голяма резба ( не е задължително да са много дълги просто диаметъра и резбата са по големи с 1 размер от тея на шиповете зада могат да се навият само на барабана) и като почна ги навивам помъкват барабана на вън като почват да опират в главината и така се сваля барабана На главината дупките и резбите са по-малки и стават само за шиповете. И просто така се сваля барабана на задните спирачки ...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Открих си проблема ... май жилото на тая дето държи повече се откачило от скобите и прави по голям ход ... днес като дръпнах ръчна и нещо изпука ... първоначално помислих ,че се е скъсало едно от 2 те жила ... обаче не е просто това на лява прави още по-голям ход и не ми държи вече и тя ... тея дни ще видя на канал от къде точно минават жилат аи мога ли да им оправи скобите ... или някои ако има схема на жилата под купето, от къде минават нека я сподели ...
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #13
                          Колега,имай предвид,че попринцип едното жило е по-дълго от другото,това също дава ефект ....
                          FIAT Punto MK1 1.1 55hp

                          Коментар


                            #14
                            Cvetun написа:
                            Колега,имай предвид,че попринцип едното жило е по-дълго от другото,това също дава ефект ....
                            Отговора е НОВИ ЖИЛА след като преминах към дискови спирачки от зад пак се получи същото нещо понеже ползвах стари жила и едното доста трудно се движи ... Тъй че койтоима такав проблем "Нови ЖИЛа" ЖИЛАТА са еднакви въпреки че ги дават ляво и дясно разменях ги стават и от 2та края еднакво ...
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар

                            Working...
                            X