Мисля че освен километрите, значение имат и годините - гумата старее, независимо дали се кара, или не. Но мнението ми е че щом носач куча и евтина марка може да изкара 2 години и 20 000 км, то каква е причината по-добра и скъпа марка да изкара само година и да считаме, че сме доволни?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане в завой (не е каре)
Collapse
X
-
Оригиналните ми носачи бяха на 10 години, когато в един сервиз тук в Пловдив ми нарязаха маншоните с бръснарско ножче, а иначе нямаха никакви напуквания за тези 10 години. Едно от обясненията за този феномен, които съм получил е, че след като се приключи с производството за оригинално вграждане, различните елементи от носача се произвеждат от различни подизпълнители, а общата сглобка се извършва някъде си. Та, тъй като цената на частите за вече стария автомобил постоянно пада, трябва да се намали и себестойността на продукта, който се предлага като резервна част. За това се сваля качеството на всеки един от елементите на носача, което води до по-малък пробег и здравина. Ето защо оригиналните части винаги изкарват повече от каквато и да е друга нова част.ogi28b написа:Мисля че освен километрите, значение имат и годините - гумата старее, независимо дали се кара, или не. Но мнението ми е че щом носач куча и евтина марка може да изкара 2 години и 20 000 км, то каква е причината по-добра и скъпа марка да изкара само година и да считаме, че сме доволни?
Коментар
-
Е добре де, тогава да се "метнем" на оригинални носачи от Ауто Италия. Там каква е гаранцията? Някой купувал ли е? Какви пари са? колко изкарват?...Аз също трябва да сменям скоро носачите, ама четейки тази тема, се чудя какво да взема. Защото, както каза Оги, не ми сменят всяка година носачи, все едно е масло. И направо съм потресен от качеството на "aftermarket" носачите, за нашите коли.Airfan написа:Ето защо оригиналните части винаги изкарват повече от каквато и да е друга нова част.
Коментар
-
за 2 години ако гумата остарее е пълен боклук- маншоните ми на бравото са оригинални- 97 год и нямат признаци на напукване /на каретата/, един смених/така и така сменях лагера на вътрешно каре/ и след 6 месеца е цепнат.ogi28b написа:Мисля че освен километрите, значение имат и годините - гумата старее, независимо дали се кара, или не. Но мнението ми е че щом носач куча и евтина марка може да изкара 2 години и 20 000 км, то каква е причината по-добра и скъпа марка да изкара само година и да считаме, че сме доволни?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Всички афтърмаркет части вече са с понижено качество. Най-здравите са тези, които са произведени, за да се монтират в новопостроен автомобил, а не в последствие. Поне така се твърди.nikolce написа:Е добре де, тогава да се "метнем" на оригинални носачи от Ауто Италия. Там каква е гаранцията? Някой купувал ли е? Какви пари са? колко изкарват?...Аз също трябва да сменям скоро носачите, ама четейки тази тема, се чудя какво да взема. Защото, както каза Оги, не ми сменят всяка година носачи, все едно е масло. И направо съм потресен от качеството на "aftermarket" носачите, за нашите коли.Airfan написа:Ето защо оригиналните части винаги изкарват повече от каквато и да е друга нова част.
Коментар
-
А защо е свалена? На място при изгасен двигател всички хидравлични рейки на нашите машини чукат.milenka написа:По какво да позная ,че рейката е износена. В момента е свалена , течове няма , видими износвания също , но когато волана се завърти надясно издава звук , нещо като пукане. Почти цялата предница е сменена. Става въпрос за Браво 1.6.
Коментар
-
А защо е свалена? На място при изгасен двигател всички хидравлични рейки на нашите машини чукат.След ходене по много майстори е сменена цялата предница и волана продължаваше да пука. Последно ми казаха , че е рейката и затова в момента е свалена и незнам дали да я изхвърля или да си купя друга. Не ми се иска да купувам друга, защото тази изглежда, че няма наранявания по нея и не тече. Преди да сменя накрайници и носачи пукаше само на дясно, а след това започна и на ляво. И след толкова разправии не може да се установи защо все още пука. От какво може да е ? А при изгасен двигател нищо не пука , само когато правиш завой и то в началото.
Коментар
-
Прочетох внимателно всичко /което открих/ в темите за носачите, консултирах се и с мой близък, работещ във верига за авточасти и от там /Варна/ си взех марка TRW. През уикенда ще го сменям, защото след като смених преди десетина дни само маншоните се оказа, че десният все пак е заминал - тампоните му, а шарнирът потропва. Надявам се да нямам проблеми с TRW, след като в сайта на фирмата четох, че продуктите им се използват от много производители за първоначално вграждане.
Коментар
-
Успех колега! Дано имаш късмет с този носач. Искам дебело да подчертая, че това, че нещо някога се е използвало за оригинално вграждане далеч не е гаранция, че сега нещото ще е качествено. То вече е произведено по съвсем друг стандарт и се гони ниска цена, а не високо качество. Сподели след време какво е положението.Поздрави=Rudi= написа:Прочетох внимателно всичко /което открих/ в темите за носачите, консултирах се и с мой близък, работещ във верига за авточасти и от там /Варна/ си взех марка TRW. През уикенда ще го сменям, защото след като смених преди десетина дни само маншоните се оказа, че десният все пак е заминал - тампоните му, а шарнирът потропва. Надявам се да нямам проблеми с TRW, след като в сайта на фирмата четох, че продуктите им се използват от много производители за първоначално вграждане.
Коментар
-
:D За тази цена можех да взема по 2-3бр. от другите - Moog, Fast, Birth, Ocap...Дано не се налага да се оплаквам от лоша инвестиция след време, защото хич не обичам да разбирам, че съм дал доста пари за боклук.Airfan написа:То вече е произведено по съвсем друг стандарт и се гони ниска цена, а не високо качество. Сподели след време какво е положението.
Коментар
-
Оригиналния на Стило отдавна вече не е оригинален иначе нямаше да е на приблизително същата цена както останалите. Под оригинален можеш да кажеш само на този, който е произведен първоначално за автомобила. Резервните части било то с щампа на Фиат вече са с по-ниско качество, за съжаление.neonglow написа:150 е оригиналния на стилото, защо да купуваш друг за 20 лв разлика?
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар