Здравейте на всички ....малко история за проблема ... преди няколко дни бях на пистата на с.Карналово да пробвам как върви моята калинка .... та настъпвам си я аз вдигам 180км./ч на разстояние близо 4км. .... и та залисах се малко и видях края на асфалта, нямах време да спра на спирачка, дръпнах ръчната и завъртях колата с скорост около 50-60км. след което забелязах че ми светна лампата на АБС-а ....за самия проблем .... от както се случи това ... лампата когато свети ... АБС-а не работи ... но понякога израсне и си мислиш че всичко си е ОК но не е така ... когато изгасне дори и при най-лекото натискане на педала при сух асфалт педала рита независимо с колко караш (70-90-130 ...) при намаляне за да спреш пак същата история .... точно преди колата да спре (когато се движеш с 4-5км/ч) педала започва да рита и продължаваш по пътя си независимо накаде води той ...
моля помогнете ... благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ABS сериозен проблем
Collapse
X
-
Според мен имаш дефектирал датчик на някое от колелата. Върви на диагностика, АБС модула се диагностицира, а като за начало отвори кутията с надпис FUSE и извади бушона с надпис ABS поне да не ти прави проблеми, за да можеш да си караш.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
колега van_dal изключил съм АБС-а ... но проблема трябва да се отстрани .... и както казваш май ще трябва да ходя на диагностика някаде .... но проблема е че тука в Сандански няма кой-знае колко добри майстори
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Еми... колега нашите коли не са спортни автомобили все пак така, че имай едно на ум другият път! Някой датчик е дал фира, или по-скоро залагам на магнитните рингове на главините отзад. Може заради напичането на ръчната да се натрупали много боклуци и стружки между ринговете и датчиците.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колега днес се сетих за твоя проблем и ми дойде нещо като идея в главата което може да е причинител на проблема. След като си дръпнал ръчната при тази скорост предполагам добре си се по пързалял и гаранция гумите в момента са износени на едно място в повече и гумата тупка. Виждал съм го много пъти при натискане на спирачки и дърпане на ръчна как гумата се износва и после................ Мисълта ми е, че заради това подскачане/тупкане или както и да е може АБС-са да почва да при тропва. Погледни си гумите и кажи дали има нещо по тях и ако наистина има такова износване ще трябва да пробваш с други гуми дали пак ще има проблем.
Коментар
-
здравейте колеги ... днес времето беше хубаво и реших да си сменя задните накладки + жилата за ръчната (понеже старите бяха преебани) а и си мислех че АБС-а не ми работи заради тях .... след разглобването на задните барабани установих че няма грам феродо по накладките и точно на време ги сменям преди да започнат да преебват барабаните .... та смених накладките ... свалих старите жила ... сложих новите ... и зглобих всичко .... ала хоп проблем ... спирачки има ... в смисал и 4-те колела като натиснеш спирачката закопват .... ала нямам ръчна ... пробвах да я натягам ... ама не помогна
... някой може ли да ми даде съвет как да си оправя ръчната че сега ми е яко гано не лови изобщо ... а относно АБС=а ... по принцип до колкото виждам на предните колела има една забчадка/предполагам че така се нарича понеже е назъбен от външната му страна/ ... която на задното колело изглежда е гумена ... и си е заминала ... и предполагам поради тая причина ми рита постоянно педала .... и засега карам с свален бушон докато намеря такава зъбчатка ...
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Погледни по-сериозно на това, което съм написал и потърси с търсачката, как се сменят задни накладки (челюсти). Сега тепърва не ми се обяснява за принципа на действие на АБС, за въртящите се магнитни рингове и за датчиците... За натягането на ръчната използвай гайката под маншона на лоста, НО само при положение, че саморегулиращите механизми между челюстите под барабана работят!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse


колега .... завъртях се на пясък ... нямам никакво износване на гумите .... ама проблема си го има
Коментар