Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Твърд педал при загасен двигател...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Твърд педал при загасен двигател...

    Здравейте, колеги. От вчера имам следния проблем с Пунто 1.1 55 кс. След като спра колата и още с първото натискане на педала на спирачката става ужасно твърд и няма никакъв ход. В момента в който запаля си става пак нормален. Спирачките си държат по време на движение. Знам че трябва да е твърд при загасен мотор но би трябвало да стане след 2,3 напомпвания както си беше преди. Сега ства от раз. Насочиха ме да проверя за спукан маркуч за вакума с който е свързана спирачната помпа към двигателя. Та въпроса ми е как мога да проверя маркуча? Има ли някакъв чалъм при откачането му? Ако трябва да го сменя продава ли се отделно или всякакъв маркуч с подходящ диаметър може да свърши работа. Благодаря предварително за отделеното внимание.
    Пунто 1.1 1994 г.

    #2
    кола

    Естествено че ще е твърд нали няма усилвател и е като стара Жигула като не работи двигатела хидравликата не работи на волатна и сервото на спирачките я провери маркуча отзат на двигатела как е
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Естествено че ще е твърд нали няма усилвател и е като стара Жигула като не работи двигатела хидравликата не работи на волатна и сервото на спирачките я провери маркуча отзат на двигатела как е
      Досега стваше твърд след 2,3 помпания. И при спряла кола и след 1 седмица да седна педала пак си ставаше твърд след 2,3 помпания. Сега веднага след като загася двигателя.
      Пунто 1.1 1994 г.

      Коментар


        #4
        Клапанчето не работи.

        Коментар


          #5
          ///// написа:
          Клапанчето не работи.
          Колега, би ли ми обяснил по подробно кое клапанче? Продава ли се само то? Как се вади маркуча откъм помпата? Пробвах да го издърпам леко ама не можах.
          Пунто 1.1 1994 г.

          Коментар


            #6
            Откъм коя... помпа? Искаш да кажеш сервоусилвателя. Дърпаш здраво и излиза.Ето онова нещо, бялото, което влиза в сервото.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Да точно за него става дума. Извинявам се за невежеството ми. Дърпам силно и излиза? А това клапанче къде се намира: накрая на маркуча или на сервоусилвателя? Такъв маркуч продава ли се отделно?
              Пунто 1.1 1994 г.

              Коментар


                #8
                Бялото нещо е самия еднопосочен клапан. Разглоби го и виж с уста дали изпуска и в двете посоки. Нормалноработещия пропуска само в едната посока.

                Коментар


                  #9
                  и аз трябва да проверя моето че и аз имам същия проблем
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    ///// написа:
                    Клапанчето не работи.
                    Както каза колегата най вероятно е клапана, но може и проблема да е в самото серво. Ако имаш проблем с маркуча ще имаш и проблем с двигателя( краде въздух)

                    Коментар

                    Working...
                    X