karolev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане от предницата на браво
Collapse
X
-
носачите нямат голяма разлика, единствено ми прави впечатление,че гумичките и уплътненията изглеждат изсъхнали и напукани. също така днес се заслушах повечко - започва да скърца сякаш метал в метал, когато загрее, тогава започва да скърца дори и през преминаване на леки неравности, както и при завиване. видях, че и вътрешният маншон на лявата гума е започнал да се къса.karolev>> Георги Каролев; Brava 100 16V SX 103hp 10.'98 - R.I.P. 04.04.2018
https://www.facebook.com/groups/FiatFIBulgaria/ - ФИАТ ФЕНОВЕ в БЪЛГАРИЯ във Facebook
Коментар
-
Виж сега... това, че видимо носачите изглеждат добре не означава, че са наред. Преди два месеца минах през две сервиза единият от, които Вантотрейд с проблеми с клопане и скърцане от дясно. Гледаха, натискаха с щанги... нищо, всичко е наред. Е, да де но клопането и скърцането продължаваше и се усилваше. Някои колеги тук изказаха мнение, че е заминал лагера на макферсона, но уви! Свалих носача, който бе на около 25 хиляди км. и установих, че двата тампона са се отделили от скобите за които носача се захваща... Така, че не подценявай това, като вероятност!karolev написа:носачите нямат голяма разлика, единствено ми прави впечатление,че гумичките и уплътненията изглеждат изсъхнали и напукани. също така днес се заслушах повечко - започва да скърца сякаш метал в метал, когато загрее, тогава започва да скърца дори и през преминаване на леки неравности, както и при завиване. видях, че и вътрешният маншон на лявата гума е започнал да се къса.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар