Колеги кажете ми дали може да се смени спирачната течност от дот3 на дот4 и дали ще имам мн зор със обезвъздушаването! Моля за съвет! Ще си сменям сам и спирачните цилиндри едновременно с това! Много благодаря ако някой ми обърне внимание!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешен въпрос за смяна от ДОТ3 към ДОТ 4 ?
Collapse
X
-
Спешен въпрос за смяна от ДОТ3 към ДОТ 4 ?
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
-
Re: спирачки
Страшен сиkluchar написа:е сам няма да стане трябват 2 ма за обезвъздушаването един да помпи един да развива-навива винта за обезвъздушаване трябва да се източи цялата система и по хубаво е да се долее от новата и пак да се източи и тогава да се сипва окончателно и обезвъздуши / гледай да не ти пръсне по лицето /
А има ли проблем ако сменя от ДОТ 3 На ДОТ 4? Това най ме притеснява? Може ли да се прецака нещо?
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Re: спирачки
Има проблем разбира се! Навсякъде, където съм чел пише, че автомобила трябва да се кара само с такава течност, каквато е предвидена за системата му. Моят съвет е да не експериментираш за да не ти излезе това скъпо - спукани маркучи, прецакана помпа и течащи бутала и цилиндри... Провери, каква спирачна течност се препоръчва за твоят автомобил и сипвай от нея!mancuzo написа:Страшен си
А има ли проблем ако сменя от ДОТ 3 На ДОТ 4? Това най ме притеснява? Може ли да се прецака нещо?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Humppa
Re: спирачки
И аз това съветвам. На капачката на резервоарчето за спирана течност трябва да си пише какъв ДОТ да е!Vladim написа:Има проблем разбира се! Навсякъде, където съм чел пише, че автомобила трябва да се кара само с такава течност, каквато е предвидена за системата му. Моят съвет е да не експериментираш за да не ти излезе това скъпо - спукани маркучи, прецакана помпа и течащи бутала и цилиндри... Провери, каква спирачна течност се препоръчва за твоят автомобил и сипвай от нея!mancuzo написа:Страшен си
А има ли проблем ако сменя от ДОТ 3 На ДОТ 4? Това най ме притеснява? Може ли да се прецака нещо?
Коментар
-
Няма да имаш никакъв проблем със смяната на течността. ДОТ 3 и ДОТ 4 могат спокойно да се смесват. Разликата между двете е в температурата при която завират. За ДОТ 4 някъде към 240 градуса. Защо е важно сп. течност да завира на по-висока температура, мисля че знаеш. Със времето се понижава разбира се, за това дават на 2 години да се сменя спирачната течност. И двете са силно хидроскопични, поемат от влагата във въздуха и това им влошава свойствата. За това трябва казанчето винаги да е добре затворено.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Благодаря за точните мнения! То се почна от спирачните бутала.След това се оказа че само задна лява ми е спирала досега и феродо беше ламарината на накладката. После на нови бутала отват нови накладки. Та смених ги аз тез нещица и ми мината поредната мисъл да си сложа едни нови барабани. И в краина сметка сега ме съмнява спирачната помпа. Не ме кефи как спира, все още след всичката тая интервенция. Друго обяснение намам. Колата си спира все така гадно и след новите консумативи!!!CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Чесно казано не съм сигурен че е много добре( не съм майстор за да го заявя) Стрянното е, че след като смених всичко, лявата пак спира повече от дясна задна. Това на какво може да се дължи?Vladim написа:А сигурен ли си, че си обезвъздушил добре? А иначе спирачната течност е добре да се сменя през няколко години.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
От кантарчето на задният мост, предполагам и на Пунтото е механично. Също може да е от регулиращите механизми, които трябва да държат максимално близко накладките до барабана. Провери ги и тях. Сам си казал че се съмняваш в барабаните, имаха ли ръб по края? На тях трябва да пише максималният диаметър, замерваш ги и ако има още хляб в тях отиваш при стругар да им пусне по една стружка.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Къде трябва да се намира кантара за задния мост и какжо представлява? Имаха ръб старите барабани, но нали съм с нови и засега няма да се занимавам с тях. Искам да си регулирам спирачното усилие на лява и дясна задна гума! Дайте мнения за каузатаilko-gd написа:От кантарчето на задният мост, предполагам и на Пунтото е механично. Също може да е от регулиращите механизми, които трябва да държат максимално близко накладките до барабана. Провери ги и тях. Сам си казал че се съмняваш в барабаните, имаха ли ръб по края? На тях трябва да пише максималният диаметър, замерваш ги и ако има още хляб в тях отиваш при стругар да им пусне по една стружка.
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
Реклама
Collapse

Като обезвъздушаваш - от най-далечното към най-близкото спрямо помпата.

Коментар