Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Счупен заден мост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Счупен заден мост

    Тази седмица ми се случи. Кофти работа. Симптомите - видимо от снимките, освен това, колата става леко неуправляема, като такава със задно предаване на лед. При най-малката неравност занася задницата. Доста е опасно, защото е точно над резервоара, и ако гредата се отчупи изцяло, ще го пробие, и, ако застръже по земята, ще се запали. С "новия" мост извадих късмет, надявам се, всички тампони са в идеално състояние, и е с видимо нови амортисьори "Boge". Разликата със стария, преди да се счупи, е доста голяма. Смяната е доста неприятна, сваля се резервоара, със всичките "врънти" около бензиновата помпа.
    Прикачени файлове

    #2
    май си втория с тема за счупен заден мост,да не се окаже едно от слабите места при условия за корозия/ на Браво/а

    Коментар


      #3
      Лелееее... аз гледах да нямам торсион, за да не се стига до счупване (преживявал съм го) и сега ти уби всичко детско в мен! Кофти история.

      Коментар


        #4
        Стария беше изгнил отвътре, доста странно. И счупването не беше предизвикано от претоварване, просто малко по малко се е отчупвал, докато накрая се разкрачи. Никога не съм пренасял нещо тежко с колата, най-много жена ~ 50 кг., и дете, ~ 10 кг., със съотвения багаж.

        Коментар


          #5
          Гледам и не вярвам на очите си. Действително това е втория случай във форума със скъсан заден мост и то, вследствие корозията. Сега си мисля - тази тръба е затапена от двете страни с пластмасови запушалки. Вероятно пропускат вода и после възпрепятстват изтичането й.Значи, моя съвет е (аз също ще го направя и на моята кола, независимо, че е 20 годишен мост и е в пълна кондиция) - едно обилно намазване на тръбата отвътре с грес. С една пръчка с парцал на върха, нацапан обилно с грес и после пак се слагат тапите. По този начин ще се консервира за доста време.

          Коментар


            #6
            ///// написа:
            Гледам и не вярвам на очите си. Действително това е втория случай във форума със скъсан заден мост и то, вследствие корозията. Сега си мисля - тази тръба е затапена от двете страни с пластмасови запушалки. Вероятно пропускат вода и после възпрепятстват изтичането й.Значи, моя съвет е (аз също ще го направя и на моята кола, независимо, че е 20 годишен мост и е в пълна кондиция) - едно обилно намазване на тръбата отвътре с грес. С една пръчка с парцал на върха, нацапан обилно с грес и после пак се слагат тапите. По този начин ще се консервира за доста време.
            А не е ли добра идея да се напълни с грес цялата тръба?

            Коментар


              #7
              Airfan написа:
              ///// написа:
              Гледам и не вярвам на очите си. Действително това е втория случай във форума със скъсан заден мост и то, вследствие корозията. Сега си мисля - тази тръба е затапена от двете страни с пластмасови запушалки. Вероятно пропускат вода и после възпрепятстват изтичането й.Значи, моя съвет е (аз също ще го направя и на моята кола, независимо, че е 20 годишен мост и е в пълна кондиция) - едно обилно намазване на тръбата отвътре с грес. С една пръчка с парцал на върха, нацапан обилно с грес и после пак се слагат тапите. По този начин ще се консервира за доста време.
              А не е ли добра идея да се напълни с грес цялата тръба?
              Цялата да се напълни ми се струва малко излишно, колега. 3-4 кутии грес сигурно ще отидат. Едно обилно намазване е достатъчно за много години напред.

              Коментар


                #8
                По-добре да набия в тръбата една друга дебелостенна от скеле примерно.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  ///// написа:
                  Airfan написа:
                  ///// написа:
                  Гледам и не вярвам на очите си. Действително това е втория случай във форума със скъсан заден мост и то, вследствие корозията. Сега си мисля - тази тръба е затапена от двете страни с пластмасови запушалки. Вероятно пропускат вода и после възпрепятстват изтичането й.Значи, моя съвет е (аз също ще го направя и на моята кола, независимо, че е 20 годишен мост и е в пълна кондиция) - едно обилно намазване на тръбата отвътре с грес. С една пръчка с парцал на върха, нацапан обилно с грес и после пак се слагат тапите. По този начин ще се консервира за доста време.
                  А не е ли добра идея да се напълни с грес цялата тръба?
                  Цялата да се напълни ми се струва малко излишно, колега. 3-4 кутии грес сигурно ще отидат. Едно обилно намазване е достатъчно за много години напред.
                  На старите ми рена навивахме гресорка в средата на задния мост, където там имаше лагер, който преди да се разбие съвсем започваше да скърца. Посредством това увеличавахме ресурса на лагера, но в нашия случай май е по-добре да се напълни от към тия тапи. Абе незнам... крива история е това.

                  Коментар


                    #10
                    Може би просто е частен случай, този мост е корозирал силно и отвън, явно има някакъв проблем още при изработката, моя например външно изобщо не изглежда така.
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      При Италянеца за Втора употреба пазари се може да ти го даде търко
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Tornado написа:
                        По-добре да набия в тръбата една друга дебелостенна от скеле примерно.
                        Ники - мноо играчка бе, баце. Той моста си е много здрав и без допълнителна тръба - въпроса е само да се предпази от корозията отвътре. Пък и няма да я караш 100 години. Ей, на - изхвърлих моста на ici на вторични преди месец. Ако знаех - щях да го запазя и да го подаря на колегата.

                        Коментар


                          #13
                          ///// написа:
                          Tornado написа:
                          По-добре да набия в тръбата една друга дебелостенна от скеле примерно.
                          Ники - мноо играчка бе, баце. Той моста си е много здрав и без допълнителна тръба - въпроса е само да се предпази от корозията отвътре. Пък и няма да я караш 100 години. Ей, на - изхвърлих моста на ici на вторични преди месец. Ако знаех - щях да го запазя и да го подаря на колегата.
                          Бъзик малко да става.Разбира се ,че не го мисля сериозно.Явно корозията е била много силна при тези два случая и може би автомобила доста е товарен.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            ///// написа:
                            Tornado написа:
                            По-добре да набия в тръбата една друга дебелостенна от скеле примерно.
                            Ники - мноо играчка бе, баце. Той моста си е много здрав и без допълнителна тръба - въпроса е само да се предпази от корозията отвътре. Пък и няма да я караш 100 години. Ей, на - изхвърлих моста на ici на вторични преди месец. Ако знаех - щях да го запазя и да го подаря на колегата.
                            A защо го изхвърли той си изглеждаше добре ?! Сега с какъв си ?
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              Executer написа:
                              ///// написа:
                              Tornado написа:
                              По-добре да набия в тръбата една друга дебелостенна от скеле примерно.
                              Ники - мноо играчка бе, баце. Той моста си е много здрав и без допълнителна тръба - въпроса е само да се предпази от корозията отвътре. Пък и няма да я караш 100 години. Ей, на - изхвърлих моста на ici на вторични преди месец. Ако знаех - щях да го запазя и да го подаря на колегата.
                              A защо го изхвърли той си изглеждаше добре ?! Сега с какъв си ?
                              Изхвърлих го, ’щото всеки ден не се търсят задни мостове и само ми заемаше място. Носачите от неговия мост бартеросах за такива от алфа 146 (което "изхвърля" гумата с още 13 мм навън) и на практика използвам само неговите задни спирачки.Ако става въпрос за този мост - той си е Живкиния, като съм сменил тампоните и рециклирах "кантарчето"
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Working...
                              X