Тази седмица ми се случи. Кофти работа. Симптомите - видимо от снимките, освен това, колата става леко неуправляема, като такава със задно предаване на лед. При най-малката неравност занася задницата. Доста е опасно, защото е точно над резервоара, и ако гредата се отчупи изцяло, ще го пробие, и, ако застръже по земята, ще се запали. С "новия" мост извадих късмет, надявам се, всички тампони са в идеално състояние, и е с видимо нови амортисьори "Boge". Разликата със стария, преди да се счупи, е доста голяма. Смяната е доста неприятна, сваля се резервоара, със всичките "врънти" около бензиновата помпа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Счупен заден мост
Collapse
X
-
u_bo
май си втория с тема за счупен заден мост,да не се окаже едно от слабите места при условия за корозия/ на Браво/а
-
Гледам и не вярвам на очите си. Действително това е втория случай във форума със скъсан заден мост и то, вследствие корозията. Сега си мисля - тази тръба е затапена от двете страни с пластмасови запушалки. Вероятно пропускат вода и после възпрепятстват изтичането й.Значи, моя съвет е (аз също ще го направя и на моята кола, независимо, че е 20 годишен мост и е в пълна кондиция) - едно обилно намазване на тръбата отвътре с грес. С една пръчка с парцал на върха, нацапан обилно с грес и после пак се слагат тапите. По този начин ще се консервира за доста време.
Коментар
-
А не е ли добра идея да се напълни с грес цялата тръба?///// написа:Гледам и не вярвам на очите си. Действително това е втория случай във форума със скъсан заден мост и то, вследствие корозията. Сега си мисля - тази тръба е затапена от двете страни с пластмасови запушалки. Вероятно пропускат вода и после възпрепятстват изтичането й.Значи, моя съвет е (аз също ще го направя и на моята кола, независимо, че е 20 годишен мост и е в пълна кондиция) - едно обилно намазване на тръбата отвътре с грес. С една пръчка с парцал на върха, нацапан обилно с грес и после пак се слагат тапите. По този начин ще се консервира за доста време.
Коментар
-
Цялата да се напълни ми се струва малко излишно, колега. 3-4 кутии грес сигурно ще отидат. Едно обилно намазване е достатъчно за много години напред.Airfan написа:А не е ли добра идея да се напълни с грес цялата тръба?///// написа:Гледам и не вярвам на очите си. Действително това е втория случай във форума със скъсан заден мост и то, вследствие корозията. Сега си мисля - тази тръба е затапена от двете страни с пластмасови запушалки. Вероятно пропускат вода и после възпрепятстват изтичането й.Значи, моя съвет е (аз също ще го направя и на моята кола, независимо, че е 20 годишен мост и е в пълна кондиция) - едно обилно намазване на тръбата отвътре с грес. С една пръчка с парцал на върха, нацапан обилно с грес и после пак се слагат тапите. По този начин ще се консервира за доста време.
Коментар
-
На старите ми рена навивахме гресорка в средата на задния мост, където там имаше лагер, който преди да се разбие съвсем започваше да скърца. Посредством това увеличавахме ресурса на лагера, но в нашия случай май е по-добре да се напълни от към тия тапи. Абе незнам... крива история е това.///// написа:Цялата да се напълни ми се струва малко излишно, колега. 3-4 кутии грес сигурно ще отидат. Едно обилно намазване е достатъчно за много години напред.Airfan написа:А не е ли добра идея да се напълни с грес цялата тръба?///// написа:Гледам и не вярвам на очите си. Действително това е втория случай във форума със скъсан заден мост и то, вследствие корозията. Сега си мисля - тази тръба е затапена от двете страни с пластмасови запушалки. Вероятно пропускат вода и после възпрепятстват изтичането й.Значи, моя съвет е (аз също ще го направя и на моята кола, независимо, че е 20 годишен мост и е в пълна кондиция) - едно обилно намазване на тръбата отвътре с грес. С една пръчка с парцал на върха, нацапан обилно с грес и после пак се слагат тапите. По този начин ще се консервира за доста време.
Коментар
-
Ники - мноо играчка бе, баце.Tornado написа:По-добре да набия в тръбата една друга дебелостенна от скеле примерно.
Той моста си е много здрав и без допълнителна тръба - въпроса е само да се предпази от корозията отвътре. Пък и няма да я караш 100 години. Ей, на - изхвърлих моста на ici на вторични преди месец. Ако знаех - щях да го запазя и да го подаря на колегата.
Коментар
-
Бъзик малко да става.Разбира се ,че не го мисля сериозно.Явно корозията е била много силна при тези два случая и може би автомобила доста е товарен.///// написа:Ники - мноо играчка бе, баце.Tornado написа:По-добре да набия в тръбата една друга дебелостенна от скеле примерно.
Той моста си е много здрав и без допълнителна тръба - въпроса е само да се предпази от корозията отвътре. Пък и няма да я караш 100 години. Ей, на - изхвърлих моста на ici на вторични преди месец. Ако знаех - щях да го запазя и да го подаря на колегата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
A защо го изхвърли той си изглеждаше добре ?! Сега с какъв си ?///// написа:Ники - мноо играчка бе, баце.Tornado написа:По-добре да набия в тръбата една друга дебелостенна от скеле примерно.
Той моста си е много здрав и без допълнителна тръба - въпроса е само да се предпази от корозията отвътре. Пък и няма да я караш 100 години. Ей, на - изхвърлих моста на ici на вторични преди месец. Ако знаех - щях да го запазя и да го подаря на колегата.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Изхвърлих го, ’щото всеки ден не се търсят задни мостове и само ми заемаше място. Носачите от неговия мост бартеросах за такива от алфа 146 (което "изхвърля" гумата с още 13 мм навън) и на практика използвам само неговите задни спирачки.Ако става въпрос за този мост - той си е Живкиния, като съм сменил тампоните и рециклирах "кантарчето"Executer написа:A защо го изхвърли той си изглеждаше добре ?! Сега с какъв си ?///// написа:Ники - мноо играчка бе, баце.Tornado написа:По-добре да набия в тръбата една друга дебелостенна от скеле примерно.
Той моста си е много здрав и без допълнителна тръба - въпроса е само да се предпази от корозията отвътре. Пък и няма да я караш 100 години. Ей, на - изхвърлих моста на ici на вторични преди месец. Ако знаех - щях да го запазя и да го подаря на колегата.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар