Помпата на ABS-а е постоянно включена. Не знам как стана тоя номер, но ел. мотора забръмчава, когато колата се движи, независимо дали съм натиснал педала на спирачката или не. Принудих се да извадя предпазителя, че направо не се кара така...Подозирам, че "онова" реле е "залепнало", но като знам какъв х*й е и нещо ме домързява пак да разглобявам модула.Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Б@х тоз ABS... Помпата работи постоянно... ПРОБЛЕМЪТ РЕШЕН!
Collapse
X
-
Май ще се окаже проблемен датчик.Дъсъибъ в глъвътъ, пак започнах по трудният начин от най-малко вероятното място, разхвърляйки електрониката и псувайки няколко часа, че тъпата платка не ще да излиза...И това е от другата ми тема за АБС-а, която днес ъпдейтнах и случайно видях какво е писал колегата...Korun написа:А случайно да си забелязал, след угасване на лампата за ABS, да ти сработва безпричинно ABS-a (при леко натискане на спирачката, педала почва да вибрира)?...Резултата отчупено парче и прекъснат кабел на датчика на предното дясно колело.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Открих проблема. Частта в червено (на картинката) се е търкала в главината и са се отделили стружки, които са полепнали по магнитната гривна. От там датчиците на ABS-а са подавали некоректна информация и компа е решил, че задните колела се движат с различна скорост спрямо предните. Друг е въпроса дали това изобщо трябва да се трие в главината...Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Да са ева главата и аз ко ли чакам та не отворя и аз да видя отзад главината да не би и при мен неква таква глупост д ами праи номера, макар че педала ми не подскача. Я кажи тва случаино да не ти е на задно дясно колело проблема????Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Не трябва да се трие. Получило се е така понеже са ти регулирали ръчната спирачка преди да е разпънат в работно полужение автоматичния регулатор. Огледай схемата на лостовата система на схемата дето си я постнал и ще се сетиш сам как се е получило. И ако ми кажеш че само заради стружите по датчика разпрдушини модула си за убиване, И виж си отъркай и гребените от ръждата с една телена четка да не береш ядове пак.gamma написа:Открих проблема. Частта в червено (на картинката) се е търкала в главината и са се отделили стружки, които са полепнали по магнитната гривна. От там датчиците на ABS-а са подавали некоректна информация и компа е решил, че задните колела се движат с различна скорост спрямо предните. Друг е въпроса дали това изобщо трябва да се трие в главината...
Коментар
-
Аз си сменях накладките и явно не съм нагласил добре механизмите. Точно поради тази причина няколко пъти напънах ръчната по време на движение и явно от там е дошла цялата работа...lov написа:Не трябва да се трие. Получило се е така понеже са ти регулирали ръчната спирачка преди да е разпънат в работно полужение автоматичния регулатор. Огледай схемата на лостовата система на схемата дето си я постнал и ще се сетиш сам как се е получило.Ами... Той веднъж ми направи проблем и си помислих, че пак нещо му е станало...lov написа:И ако ми кажеш че само заради стружите по датчика разпрдушини модула си за убиванеПри мен не е гребен, а гумен пръстен, подобен на уплатненията на хладилниците. Почистих го естественоlov написа:И виж си отъркай и гребените от ръждата с една телена четка да не береш ядове пак.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар