отвсичкит работи които написа само това с запишените маркучи е нещо което може да помогне в моя случаи ... незнам дали си видял че съм писал че нямам налягане там .... а твоите къде са се запушвали , къде да го търся че тои бая мъркуч и е наврян под някви пласмаси под купето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със спирачките след технически преглед.
Collapse
X
-
Задните маркучи са разположени отвратително-свалят се капака на горивния филтър от дясната страна и аналогичния но по-малък капак от лявата. Отдолу и закачени на едни пластини са маркучите. Предполагам,че гайките им са правени от рециклирани кутийки за бира,защото при най-малък опит за развиване се омачкват до неузнаваемост- в случая помагат хубави клещи тип "гарги" с които отведнъж с рязко движение да се развият ,за да може да "отцепи" резбата без да се досмачка гайката. Ако имаш запушени маркучи е най-добре да пробваш да отвиеш пробката за обезвъздушаване съвсем леко и някой да натисне педала на спирачката,а ти гледай ще потече ли спирачна течност-ако не потича ясно е ,че са маркучите ама ако тече може да е нещо друго от изброените в по-предните постове.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
проблема е че не било само задно ляво , ами и предно дясно колело .. на тях не хваща спирачката .... не съм проверявал тръбите ама каква е вероятността и двете да се запушат едновременно ..... другото е че като изкарах помпата и има там един винт в сервото които е за някаква настроика ... тои хлопаше доста и въобще неможе да се настроива нищо ... не съм сигурен дали така трябва да халтави ... какво да правя
Коментар
-
Задно ляво и предно дясно са на единият кръг на помпата (гл. спирачен цилиндър) това дето стои пред сервото. Щом и на двете няма налягане първо пробваш с обезвъздушаване, да видиш дали изобщо ще протече течност, ако не стане:1. Развиваш тръбичката преди маркуча и пак някой помпи за да видиш дали ще излезе сп. течност, ако и тогава не тече най-вероятно помпата е дала фира.2. Ако пък протече от тръбичката силна струя при натискане на педала, тогава както са казали колегите сменяш маркучите и си готов.Задължително след ремонта добро обезвъздушаване, НЕ на принципа напомпи, задръж, я да пусна малко, дай още един път, айде готово. Така не се прави
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
По принцип има ремонтни комплекти с нови уплътнения за помпата, НО освен остаряването на уплътненията се износва и самият цилиндър. Така дори и нови гумичките не могат да уплътнят.За всяка кола си има модел на помпата, зависи дали е с АБС или без. За цени не е много скъпа, около 60лв предполагам. Виж на http://www.axm-auto.com/Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Предполагам, че имаш предвид описаното да се направи толкова пъти колкото е необходимо т.е. докато започне да излиза бистра течност без мехурчета, а не само един-два пъти. Или има и друг начин?ilko-gd написа:НЕ на принципа напомпи, задръж, я да пусна малко, дай още един път, айде готово. Така не се прави
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
На пробката за обезвъздушаване на всяко от колелата, едно след друго разбира се, не едновременно се слага маркуче, може и прозрачно. Потапяте го в прозрачен съд със спирачна течност (например старата, която сте източили от казанчето). Става с тези за стъкломиещото, купувате си примерно 50 см от магазина за авточасти.Един започва да помпи, а другият развива леко пробката, докато се помпи от пробката излиза течност и в началото и мехури въздух. Най-важното е маркучето да е потопено постоянно в течност, за да не може да влезе въздух в системата. Разбира се следите и нивото в казанчето и доливате.Накрая като този дето е при пробката види, че вече не излизат мехури и течността е бистра, за това много помага прозрачно маркуче, казва на този дето помпи да задържи педала в ДОЛНО положение, натиснат докрай и затваря пробката.Това го повтаряте за всяко едно от колелата, като ги карате по диагонал, започвайки от задните - задно ляво-предно дясно и задно дясно-предно ляво, в тази последователност. Двата кръга на помпата са по диагонал, за това така. По това дали излиза плътна и силна струя течност от всяка пробка може да се съди за това дали помпата не изпуска или дали нещо не е запушено, например маркуче.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Задръжте момчета това дето го написа става при положение, че кръговете са предни и задни (жигули, лади, москвич). А в този случай когато са по диагонал са задно дясно-предно ляво после задно ляво-предно дясно. НО ако смениш само помпата (главната спирачна помпа) може да обезвъздушиш само нея от тръбичките които водят до съответните колела. и тогава ако не е добър резултата да преминеш към колелетата. Има и още един начин за обезвъздушаване, но там ще трябва инжектор за подкачване на горивото на камионите, като не се налива никакво масло в казанчето, а то се пълни по обратния ред от колелетата към помпатакато по този начин въздуха се изтиква нагоре.emzo написа:pi4_s_bravo написа:задно дясно,задно ляво, предно дясно ,предно ляво.
FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар