Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ABS Въпрос!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ABS Въпрос!

    Здравейте,искам да попитам къде мога да си сложа АБС във Варна и горе долу колко пари ще струва?Колата е Браво 1.9 ТД ’97’.Мерси предварително!

    #2
    Учудвам се че твоята няма!Ще ти трябват толкова неща,че по добре продай тази и вземи такава с АБС. Успех!!!

    Коментар


      #3
      Е значи на не се опитвам да слагам?А колко струва горе долу поставянето на АБС?

      Коментар


        #4
        Половин кола.

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Учудвам се че твоята няма!Ще ти трябват толкова неща,че по добре продай тази и вземи такава с АБС. Успех!!!
          хм да се поинтересувам гледам доста подобни теми естествено и аз съм се замислял за подобно нещо...а отговора винаги е недей че много скъпо...някой може ли да нахвърли колко струва подобна интервенция реално...какви консумативи са нужни...неможе ли да се използват такива от фиатче с АБС и няма ли това да намали разходите...като задължително слагам чисто нови дискове и накладки ...какво трябва да се промени освен датчици и спирачни апарати!? питам като абсолютно не запознат и ще помоля ако някой обяснява да го направи разбираемо благодаря
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            По мои сметки към 1300лв. и то, ако намериш частите втора употреба на ниски цени и за труд ти вземат евтино. Ако намериш по-старата система АБС трябва да смениш двете карета, да смениш главините отзад, да купиш 4 датчика, контролен модул и тръбичките към него... и буксата му! За по-новата система сменяш и лагерите отпред, които са на цена около стотина лева парчето (нови).kiselo спирачните апарати, ако не се лъжа са едни и същи. И не е нужно да се вкарваш в допълнителни разходи за накладки и дискове, като им дойде време тогава ги сменяй.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              По мои сметки към 1300лв. и то, ако намериш частите втора употреба на ниски цени и за труд ти вземат евтино. Ако намериш по-старата система АБС трябва да смениш двете карета, да смениш главините отзад, да купиш 4 датчика, контролен модул и тръбичките към него... и буксата му! За по-новата система сменяш и лагерите отпред, които са на цена около стотина лева парчето (нови).kiselo спирачните апарати, ако не се лъжа са едни и същи. И не е нужно да се вкарваш в допълнителни разходи за накладки и дискове, като им дойде време тогава ги сменяй.
              добре а немога ли да ползвам датчиците и контролния модул от системата която съм купил...един вид да взема от едната кола и да сложа на другата!? и защо трябва да сменям карета не ми става много ясно!?
              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

              Коментар


                #8
                Значи ако си купя частите втора ръка ще струва 1300 лв така ли да разбирам ?хм

                Коментар


                  #9
                  Каретата се сменят защото при тях има едно скосение в което седи датчкика за АБСа - това е при по новият модел АБС с лагер с магнит.Ако не смениш карето ще ти чупи датчика.2 лагера и 2 карета ~ 400лв. - нови.
                  Bravo JTD 105 '98

                  Коментар


                    #10
                    Syns_Master_ написа:
                    Значи ако си купя частите втора ръка ще струва 1300 лв така ли да разбирам ?хм
                    Е, това е по груби сметки. Направи си списък с частите, потърси по моргите и магазините и сам ще се убедиш, че скъпичко ще излезе. А за работа, ако не намериш някой познат минимум 100-150лв. ще ти вземат. А относно питането за карето - mr. Nikoi е отговорил. Ако си намериш по-старата система АБС ще трябва да смениш само каретата без лагерите. А защо не можеш да си останеш със старите-датчиците отчитат движението на колелото от едни така наречени гребени на каретата. Затова те за по-специфични. При по-новият модел датчиците взимат информация от лагерите, а каретата се сменят, защото са малко по-широки и е предвидено място между карето и лагера за новият модел датчик. При тази система, както е казал колегата само карета и нови лагери струват 400лв. Сложи и две главини отзад, които мисля, че са малко над сто лева едната...
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Чисто глупав въпрос защо аджеба ти е него АБС? Аз се чудя да взема да го спра то не се трае спираш по пресечена местност и тоя те рита като улав и изобщо не спираш, единствената кирия от него я виждам на лед ама си трябват и хубави гуми. Та аз съм глупав просветлете ме вярно че абс-а не е направен за нашите пътища но мога да закарам който искате от вас на едино надолнище на което докато погалите спирачката и абса почва
                      Fiat punto 1,1
                      Fiat bravo 1,6 16v
                      Fiat bravo 2,0 20v
                      Honda civic 1,5
                      BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

                      Коментар


                        #12
                        KrAs написа:
                        ....и абса почва
                        Е, как няма да "почва" като спирачките ти блокират? Нали за това е направен, да спреш по-добре и най-вече в права траектория. Дали е нужен, или не има изписани доста теми. Спомням си, че на някои по-стари коли имаше вътре копче с, което можеше да се изключва. Защо на по-новите няма... отговори си сам!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Да добавя, че и заден мост трябва май да се смени - поне при мен той не е разпробит за датчика, а ако тръгнеш да го разпробиваш ще трябва да се свали, което е къртовски труд или 100лв. минимум при майстор.

                          Коментар


                            #14
                            off topic мъничко.по вътрешна информация от сервиза на вносителя на реномирана марка овтомобили в България: "АБС-а не е за да спираш по бързо или кой знае колко по-добре, а за да не се губи контрола над автомобила при екстремно спиране спиране"в интерес на истината съм се убедил лично. на леко мокър асфалт колата почти не спира. старата ми кола която беше значително по стара и спираше за доста по малко разтояние. било то и с леко провлачване на гумите. през лятото говоря. през зимата не обичам да си правя много много тестове в града и не съм тествал.п.с.към колегата с въпросът:мисля че е необходимо освен контролния модул и датчиите и всичко останало което са споменали колегите трява и спирачна помпа да си земеш, наред мисля с друг главен спирачен силиндър. вече дали самия серво усилвател е същия на коли с и без АБС не знам. но нищо чудно да трябва и него да смениш. и един съвет ако позволите. недейте си игра със спирачната ситстема. прекалено важна е. спасява животи.по добре продай колата и вземи с фабричен АБС.
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #15
                              Ewing написа:
                              на леко мокър асфалт колата почти не спира. старата ми кола която беше значително по стара и спираше за доста по малко разтояние. било то и с леко провлачване на гумите. през лятото говоря.
                              Абсолютно съм съгласен с Юинг, аз лично бих предпочел автомобила ми да няма ABS.Имам две или три ситуации, в които по някаква случайност не съм завършил поне с огънати ламарини. Автомобила не спира или поне не спира така, както спират останалите ми два автомобила необорудвани с ABS.И разликата е силно осезаема.Много ми се иска моята Brava да има възможност за ръчно изключване и включване на ABS. Да имам ABS само когато е необходимо.
                              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                              www.cyxap.com

                              Коментар

                              Working...
                              X