Имам следния въпрос-как става смяната на лагера в горната част над амортисьора в бомбето.трябва ли да се свалят амортисьорите или може само да се освободят отгоре?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на лагер на амортисьор?
Collapse
X
-
Re: Смяна на лагер на амортисьор?
Става въпрос за горната опора-т.н. разговорно"гумен лагер"-щтока на амотисьора минава през него, така че не може да се мине без сваляне на амортисьрите/свиване със скоби на пружините/, и т.н.NPD написа:Имам следния въпрос-как става смяната на лагера в горната част над амортисьора в бомбето.трябва ли да се свалят амортисьорите или може само да се освободят отгоре?Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Демонтира се целия макферсон от колата (ето това нещо трябва да излезе от мястото си)! На същата снимка е показана и скобата за свиване на пружината (долу вдясно)! Ще са необходими 2 такива инструмента! Свиваш с тях пружината, отвиваш гайката отгоре, изваждаш тампона на амортисьора и си изваждаш лагера! Сглобява се по обратен ред!Лагера се демонтира на ръка след посочената процедура! Няма избиване-набиване! Колегата вероятно се бърка с лагера на главината!
Коментар
-
Това е ценна информация! Правил ли си го?///// написа:...Лагера се демонтира на ръка след посочената процедура! Няма избиване-набиване!...
Защото аз не съм, но отнякъде бах чул, че се избива и набива... А иначе това е добра новина означава, че само като си купя две скоби ще мога да си го сменям сам...
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Точно при марея уикенд е така.Преди 20 дена сменях макферсон и процедурата е точно такава,както пише колегата /////.Tornado написа:Това май не важи за всички италианки а?При Мареа не е така.///// написа:Лагера се демонтира на ръка след посочената процедура! Няма избиване-набиване!Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Правил съм го на всякакви коли и по много! А този амортисьор на снимката е от моето типо с оригиналния тампон и оригиналния лагер - няма нещо дето да не съм разглобил по фиата! Говоря винаги от личен опит и със снимки от моята кола! Поне другите колеги от форума могат да потвърдят!Vladim написа:Това е ценна информация! Правил ли си го?///// написа:...Лагера се демонтира на ръка след посочената процедура! Няма избиване-набиване!...
Защото аз не съм, но отнякъде бах чул, че се избива и набива... А иначе това е добра новина означава, че само като си купя две скоби ще мога да си го сменям сам... 
Коментар
-
Точно твоята, от завода не е излязла толкова лъскава и здрава............... Просто няма каво да кажа.......... ти си някъв брутален педант.....(сори ако има грешки, ама съм на бутилка водка ):ІALFA ROMEO 145 1.9JTD '99 DIESEL IS COOL
vs Stilo jtd
vs 145 1.8 ts
Alfa Romeo 156 2.4jtd '99 (бившата)
(скапани критерий за подпис ) ооффф.....
Коментар
-
Да допълня колегата ///// - гайката на амортесьора пробвай да я развиеш 2-3 оборота още преди да си се заел с вдигането на колата на крик. Защото ако оставиш тази процедура за по-късен етап, когато амортисьора с пружината са свалени от колата, може да видиш много зор!Успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар