Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рециклиране, боядисване и монтаж на задни дискови спирачки.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    1115 :
    DiabL0 написа:
    Аз имам няколко въпроса Искам да попитам, как е ръчната сега ?иии как аджиба да я накараме да хваща както трябва !?ии тези големите апарати, какви дискове ще им сложиш ... много добре изглеждат От какво ги свали ??
    кажи ако е проблем да ми отговориш ...
    ALFA ROMEO 145 1.9JTD '99 DIESEL IS COOL
    vs Stilo jtd
    vs 145 1.8 ts
    Alfa Romeo 156 2.4jtd '99 (бившата)
    (скапани критерий за подпис ) ооффф.....

    Коментар


      #17
      DiabL0 написа:
      1115 :
      DiabL0 написа:
      Аз имам няколко въпроса Искам да попитам, как е ръчната сега ?иии как аджиба да я накараме да хваща както трябва !?ии тези големите апарати, какви дискове ще им сложиш ... много добре изглеждат От какво ги свали ??
      кажи ако е проблем да ми отговориш ...
      Aми пропуснал съм те.1. Ръчната държи добре, но е по-зле от перфектно регулираните ми барабани.2. Има си механизъм, както ти писа колегата назад в темата - тези задните апарати са си стандартни и там е предвидена ръчна.3. Големите са 4 бутално Брембо за диск 305...310мм. Те са за предните спирачки.4. Купих ги свалени, но ги има на купе 2.0 20В Турбо, Алфа 166, ГТВ, 164 Все с големите турбо матори.Има ги и по много други коли.По темата:Днес си монтирах серво от 156, че ми се видя по-дебело. Няма кой знае каква разлика в спирането, макар че е по-добре.Исках да си сложа от голямото на 156, но то е с друг захват и помпата е за АБС - само с два извода. Много преправяне щеше да има и се отказах.Иначе е 2 пъти по-голямо като спирачно усилие и щеше да е много по-добре.

      Коментар


        #18
        Извинявай в такъв случай... Значи да разбирам, че ако я дръпнеш, и ще ти е доста трудно да тръгнеш... иначе казано държи доста в сравнение с повечето които сме с дискове отзад. Защото незнам дали си разбрал, но повечето които са с дискове отзад, имат много слаба ръчна.Та значи да се опитам евентоално да ги посъживя с един ремонтен комплект и да се моля да се оправи
        ALFA ROMEO 145 1.9JTD '99 DIESEL IS COOL
        vs Stilo jtd
        vs 145 1.8 ts
        Alfa Romeo 156 2.4jtd '99 (бившата)
        (скапани критерий за подпис ) ооффф.....

        Коментар


          #19
          DiabL0 написа:
          Извинявай в такъв случай... Значи да разбирам, че ако я дръпнеш, и ще ти е доста трудно да тръгнеш... иначе казано държи доста в сравнение с повечето които сме с дискове отзад. Защото незнам дали си разбрал, но повечето които са с дискове отзад, имат много слаба ръчна.Та значи да се опитам евентоално да ги посъживя с един ремонтен комплект и да се моля да се оправи
          Ами да - доста държи.При нормален опит да тръгна и гасне колата, е предполагам че с много газ ще отлепи.Ако се двива и я дръпна колата спира някак бавно.С барабаните направо блокираха задните колелета, а сега не е така.

          Коментар


            #20
            Това е защото спирачната площ е почти 2 пъти по-малка от на барабаните! И аз след като си сложих дискове отзад забелязах подобно поведение.Поздрави за полезното ръководство!
            Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

            Коментар


              #21
              1115 написа:
              DiabL0 написа:
              Извинявай в такъв случай... Значи да разбирам, че ако я дръпнеш, и ще ти е доста трудно да тръгнеш... иначе казано държи доста в сравнение с повечето които сме с дискове отзад. Защото незнам дали си разбрал, но повечето които са с дискове отзад, имат много слаба ръчна.Та значи да се опитам евентоално да ги посъживя с един ремонтен комплект и да се моля да се оправи
              Ами да - доста държи.При нормален опит да тръгна и гасне колата, е предполагам че с много газ ще отлепи.Ако се двива и я дръпна колата спира някак бавно.С барабаните направо блокираха задните колелета, а сега не е така.
              И при мен е така ръчната! От място с дръпната ръчна с много газ паля предните гуми, а задните се суркат (баси пушилката дет дигнах - замириса на изгорели гуми )! Но ако я дръпна в движениние - само забавя - нищо общо с барабните!

              Коментар


                #22
                Фирмата която продава ремонтните комплекти:Скорпион 13ул. "Цар Симеон" 165 тел. 831-01-48моб. тел. 0899 851 320СтраницаИмат огромен избор - дано си намерите това което търсите.

                Коментар


                  #23
                  ddd

                  Коментар


                    #24
                    иване тази събота и аз се захващам със мойта спирачна система.
                    fiat coupe 2.0 16v-първата любов
                    alfa romeo 155 1.8 8v-следващата
                    fiat coupe 1.8 16v -отново във играта
                    fiat coupe 1.8 16v-това ми беше четвъртата изгора
                    fiat coupe 20 16v TURBO-дочаках ламята спаска, А съм сaмо на 20г.

                    Коментар


                      #25
                      колеги, направете тази тема важна, тепърва ще да има доста конверсии според мен
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #26
                        Позволявам си да направя темата на колегата "важна", защото за мен тя е уникална.

                        Коментар


                          #27
                          naskobg написа:
                          Позволявам си да направя темата на колегата "важна", защото за мен тя е уникална.
                          Абсолютно съм съгласен с колегата!ТЕМАТА Е СУПЕР на колегата 1115
                          Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS

                          Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009

                          Коментар


                            #28
                            Колеги, темата е супер. Имам 2 въпроса, за които не ми стана ясно.1. Датчика за АБС-а от барабана става ли?2. Маркуча към спирачни апарат къде се връзва след като махнем тръбичката? И другото нещо, при мен я няма тази главина(която съм отбелязал), както при вас. При мен всичко е в барабана Мерси, предварително за отговорите
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              Shefy написа:
                              Колеги, темата е супер. Имам 2 въпроса, за които не ми стана ясно.1. Датчика за АБС-а от барабана става ли?2. Маркуча към спирачни апарат къде се връзва след като махнем тръбичката? И другото нещо, при мен я няма тази главина(която съм отбелязал), както при вас. При мен всичко е в барабана Мерси, предварително за отговорите
                              1. Датчика за АБС става ако е от същият модел. Има 2 вида.2. Тръбичката не се маха, а се заменя с такава от кола с дискови спирачки.3 Ами всяка кола си има главина, просто се маха самия барабан и тя е отдолу под него.

                              Коментар


                                #30
                                Да кажа и още нещо.Замених си сервоусилватела с такъв от Алфа 156. Колата спира по-добре.Самата операция е доста гадна и не я препоръчвам на никой, защото крайният резултата е спорен.

                                Коментар

                                Working...
                                X