От известно време до преди 2 дни се чуваше скърцане от задните накладки, когато спирам. Изведнъж обаче това скърцане спря, но пък ми се струва, че педалът на спирачките стана доста твърд и има много по-малък ход от преди. Каква може да е причината според Вас? Дали съм за смяна на задни накладки само или и друго? (последно са сменяни преди около 20 000км заедно със задните барабани)Темата е за тук.Модераторски екип на fiat-bg.org.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Твърд педал на спирачките - от какво се получава?
Collapse
X
-
Да, аз те разбрах още първия път, но колежката мисля че имаше нужда от пояснение.Вакуумният усилвател взима вакуум от колектора, примерно, който ти помага при натискането на педала, т.е. със значително по-малко усилия да натискаш педала. Ако е спукан въпросния маркуч, би трябвало да се наблюдава и промяна на оборотите при натискане на педала на спирачката, особено ако е по-силничко натискането.peho написа:Да де за това говоря.Airfan написа:Серво на волана може и да нямаш, но на спирачките имаш вакуумен усилвател поне.
Коментар
-
Хидроусилвателя на волана (т.нар. хидравлика) и сервоусилавателя на спирачките нямат нищо общо! Едното е за завиването, а другото е за спирането! Нито пък имат общо в принципа на действие!За тестване на сервото на спирачките има лесен метод! Както е изгасен двигателя, натискаш педала на спирачката няколко пъти (5-6) за да "излезе всичкия вакуум" от сервото! После палиш при натиснат педал на спирачката! Усещаш ли да "омеква педала" след паленето! Или няма разлика?
Коментар
-
Значи си пушка.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
Реклама
Collapse

Коментар