Здравейте колеги,когато закупих колата си, беше преди 1 година + - ден, 2 се наложи към септември да сменям задни амортисьори, защото катоминавах през легнали полицаи , след това подскачах по половин час
Та онзи ден ми се наложи проверка на окачването и като натиснахме багажника , беше в подобно състояние, но начален стадий. Признвам си тогава бях закупил евтини маслени амортисьори, но не мисля че това е причина да заминават за няма 15 000 км !! Возията ми е супер твърда, но пак невиждам връзка. Ако някой има идея защо са се износили толкова бързо или какъв може да е дефекта по окаването , моля да сподели
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Един куриоз за задните амортисьори
Collapse
X
-
Re: един куриоз за задните амортисьори :/
Каква марка бяха, че да не слагам и аз от тях?ПП: Това ми е пост номер 1000! :PB1keP_B0y написа:Здравейте колеги,когато закупих колата си, беше преди 1 година + - ден, 2 се наложи към септември да сменям задни амортисьори, защото катоминавах през легнали полицаи , след това подскачах по половин час
Та онзи ден ми се наложи проверка на окачването и като натиснахме багажника , беше в подобно състояние, но начален стадий. Признвам си тогава бях закупил евтини маслени амортисьори, но не мисля че това е причина да заминават за няма 15 000 км !! Возията ми е супер твърда, но пак невиждам връзка. Ако някой има идея защо са се износили толкова бързо или какъв може да е дефекта по окаването , моля да сподели
Space Star 1.9 DID
-
Re: един куриоз за задните амортисьори :/
Ами не помня, но сигурно ще правим една шашма с колегата, ще ги снимаме да не взимате от тяхRoko написа:Каква марка бяха, че да не слагам и аз от тях?ПП: Това ми е пост номер 1000! :PB1keP_B0y написа:Здравейте колеги,когато закупих колата си, беше преди 1 година + - ден, 2 се наложи към септември да сменям задни амортисьори, защото катоминавах през легнали полицаи , след това подскачах по половин час
Та онзи ден ми се наложи проверка на окачването и като натиснахме багажника , беше в подобно състояние, но начален стадий. Признвам си тогава бях закупил евтини маслени амортисьори, но не мисля че това е причина да заминават за няма 15 000 км !! Возията ми е супер твърда, но пак невиждам връзка. Ако някой има идея защо са се износили толкова бързо или какъв може да е дефекта по окаването , моля да сподели 
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Humppa
Какви шашми ще правите?П.П. Шашмите не са за препоръчване... Малко като онази приказка "...то и аз мога другарко, и тате може, ама козата си иска пръч..." Та - колата си иска хубави амортисьори
Коментар
-
97% амортесорите са ти ок. Ако имаш някаква нестабилност в задницата то тя е ще е другаде. Примерно задните колела започнали ли са да се накланят ето така /---- .?СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Ами те колегите от ВТ я натискаха и те го констатирха че не са о.к. , отделно колегата Живко знае само за 2 лагера задни, това е .. другото и е здраво ужphoenix написа:97% амортесорите са ти ок. Ако имаш някаква нестабилност в задницата то тя е ще е другаде. Примерно задните колела започнали ли са да се накланят ето така /---- .?
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
еми те тези 2 задни лагера, ако знаеш как занасят колата при леки завои и неравности по пътя. Аз лично съм спирал 2 пъти, с темпрата, на края на магистралата, понеже нещо колата ми се струва нестабилна. Като смених лагерите... всичко си дойде на място. И аз също си сених амортесорите,още като купих колата.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
слушам и не вярвам на очите сиphoenix написа:еми те тези 2 задни лагера, ако знаеш как занасят колата при леки завои и неравности по пътя. Аз лично съм спирал 2 пъти, с темпрата, на края на магистралата, понеже нещо колата ми се струва нестабилна. Като смених лагерите... всичко си дойде на място. И аз също си сених амортесорите,още като купих колата.
ами точно по път навръщане към Търново взе да ми онася задницата, че спирах да гледам да не съм спукал гума .. а ето какво било ! А колега ’/////’ , днес с баща ми се разкарвахме с един стар наш кадет, който използваме за селскостопански цели
та понапънхме на една неравност съединителя и въобще цялата колца , и замириса на нещо. Викам му ’ Много леко врътнхме пък замириса на гуми’ , при което каза че било от съединителя , прескочил и така замирисал.. та явно като съм напъвал на ръчна е замирисал съединителя ...
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Можеш ли малко по-подробно да опишеш симптомите?phoenix написа:еми те тези 2 задни лагера, ако знаеш как занасят колата при леки завои и неравности по пътя. Аз лично съм спирал 2 пъти, с темпрата, на края на магистралата, понеже нещо колата ми се струва нестабилна. Като смених лагерите... всичко си дойде на място. И аз също си сених амортесорите,още като купих колата.
Коментар
-
колегата phoenix ще опише как е при него, при мен представлява, при скорост около и над 80 при резик завои , даже и не толкова резки, колата се държи сякаш са ти спукани 2те задни гуми . Ти завиваш на ляво , а колата все едно се извърта около една точка по средата ( а именно предницта в ляво, а задницата вдясно ) . Беше много неустоичива , даже си помислих , че се пързалят задните гуми .. прилагам смешна схема ..Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Абе и при мен заден десен е изпуснал! Навремето на Опела пак първо задния десен беше изпуснал! Някои има ли идея, защо се получава това?ПП: Сложна ли е смяната на задните аморт. или трябва на сервиз да се ходи?B1keP_B0y написа:оказа се , че единия амортисьор (заден десен) е прецакан и колата пак се клати .. други заден е ок , но това само за 10 000 кмтра. :/Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Като цяло не е. Внимаваш с пружината. Трябва ти и камък 15, ако не се лъжа. За предпочитане, ако намериш удължен, защото трябва да внимаваш да не го изпуснеш в кухината. Коя кухина, ще се сетиш, ако тръгнеш да си ги сменяваш
.
BTW И при мен беше мъртво-омаслен заден десен. Даже докато карах с него(чаках си задните B6) успях да се завъртя и на сухо, на никакъв завой с 50-60 км/ч.
AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар