Наистина доста се отклонихме. Ако модераторският екип прецени, нека отдели постовете за съединителя в друга тема.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане в предницата при спиране
Collapse
X
-
Колега Финикс тично с ритане когато гумата на колата е опряла в земята и носи в момента тежеста няма да може да чуе и да разбера точно дали това е от водачите на спирачните му апарати.А за въпроса отогварям,че специално бая коли съм направил.Автомобила трябва да е на етлфер във въздуха и тогава да се удари с щанга по гумата от вън и ако тогава нщо вибрира е ясно какво е.А на теб каква ти е професията?
Коментар
-
при мен се получава, голямо претрисане (дрънчи ми чак задната кора подскача, все едно ще угасне всеки момент) при тръгване на студен двигател , докато загрее колатаAirfan написа:1. Притрисане при потегляне - понякога го има, понякога го няма. Ако се подаде повечко газ не тресеше, а с по-малко газ понякога доста разтрисаше.
после всичко е о.к.
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Re: танпон
Аз вече смених маховика и от опит ти казвам, че не беше тампона.nikolov-1.6_v16 написа:вижте сега това с претрисането е почти сигорен знак за скъсан или омекнал заден танпон които струва около 50 лв.обикновено тои е проблемен особено при твоя дизел с големия старт първо го смени
Тампона е огромен и беше здрав.Колегата с 1.6 - ти нямаш такъв демпферен маховик, а си с нормален съединител с демпферни пружини на феродовия диск.
Коментар
-
Re: танпон
разбрах много малко от казаното, но не виждам какво в съединителя се изменя при загрял ДВГ , че при студен да тресе ?? ( не споря, просто не разбирам ) тя си тресе докато не загреее над 2 деления на показанието за температуратаAirfan написа:Аз вече смених маховика и от опит ти казвам, че не беше тампона.nikolov-1.6_v16 написа:вижте сега това с претрисането е почти сигорен знак за скъсан или омекнал заден танпон които струва около 50 лв.обикновено тои е проблемен особено при твоя дизел с големия старт първо го смени
Тампона е огромен и беше здрав.Колегата с 1.6 - ти нямаш такъв демпферен маховик, а си с нормален съединител с демпферни пружини на феродовия диск.
и пак се извинявам за спама ..
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Ако са износени водачите на спирачните апарати, ще дрънчат при ритане. Дали гумата е опряла на земята или е във въздуха няма абсолютно никакво значение. Другото са празни приказки, иии говоря от опит. Като удариш със щанга по гумата най-много да се ударишTzarevo написа:Колега Финикс тично с ритане когато гумата на колата е опряла в земята и носи в момента тежеста няма да може да чуе и да разбера точно дали това е от водачите на спирачните му апарати.А за въпроса отогварям,че специално бая коли съм направил.Автомобила трябва да е на етлфер във въздуха и тогава да се удари с щанга по гумата от вън и ако тогава нщо вибрира е ясно какво е.А на теб каква ти е професията?
.п.п.Работил съм в оторизирания сервиз на Тойота-Варна, като механик. Също така и съм завършил ДВГ, както и Електрообзавеждане в университета. За да запълним картинката, баща ми е автомобилен инженер и от както се помня съм все заврян под коли и около техните ремонти. Не е една колата която съм раздробил и ремонтирал. Само за да си спокоен де.п.п.п.Какво каза, че си завършил? и на колко години си? Аман от самоуки майстори, дето чували, пипали, правили... то не става само със мерак, трябва и знания и акъл
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Re: танпон
ама кой да те чуе????а за маховика... ми той си се диагностицира бре, не е толкова трудно. Като стане ясно, че е за смяна се сменя. Вярно че е скъп, ама все пак това е един от най-добрите двигатели и за да е такъв, е нормално да е маалко по-скъпичък за ремонт.nikolov-1.6_v16 написа:вижте сега това с претрисането е почти сигорен знак за скъсан или омекнал заден танпон които струва около 50 лв.обикновено тои е проблемен особено при твоя дизел с големия старт първо го смениСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
При заминал маховик, се познава, когато при леко отпускане на съединителя, се чува и усеща едно ударно натоварване към колелата. Както и много трудното нацелване на полусъединителя. Те след като се оберат пружините в маховика, от там нататък е значително по-неусезаемо. Основния удар, се получава при допира на притискателя през феродовия диск в маховика. След като се обере луфта, от там нататък при потегляне не се усеща. Други ефекти които се получават,но не са толкова осезаеми са:Започва да става дразнещо, когато тръгваш, както и когато си на скорост и отнемеш газта, тогава имаш някаква част от секундата, когато се завърта оста, докато обере луфта в счупените или износени пружини в маховика на ЖТД-то. След това при последващо подаване на газта пак се усеща, лек дискомфорт, докато се обере луфта в обратната посока.Това което описва колегата е много вероятен закъсан или омекнал тампон, разбира се има и верояятност да е от маховика. При това не малка. Но едно по едно, отстранявайте възможните причини. Ако отделя много горе съединителя, при смяната му можете да проверите състоянието на маховика.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Какво искаш да кажеш с това?!?!?Модерни сме да. .... Някаква провокация ли е това???Както казах, ако нямаш какво да кажеш, не го казвай тук! Не се прави на всяка манджа мерудия!Tzarevo написа:Чак и до маховика стигнахме.Модерен си!
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
phoenix аз днеска си идвам от Варна, та ако бях прочел форума преди туй можеше да го погледнеш JTD-то (ако искаше де
) . В понеделник ше ида да го сваля вече тоя тампон да го видя , че почвам да се дразня
дано да е от него щот... като слушам (чета) колегата Airfan , мойте болежки са същите каквито той ми ги описва 1."ЛУП" при спиране .. 2. Претрисане при потегляне .. 3. Невинаги тресе .. 4. С пуснат климатик тресе още повече .. 5. Първа и задна влизат трудно(особенно задна - хърка та си е*е майката) .. 6....... Шесто засега не се сещам
П.С.На въпроса дали съм карал дизел досега-ДА карал съм Фиат Ритмо 1.7 ; Фиат Уно 1.3 , MB 123 2.4 , Skoda Fabia 1.9 D и последно Фиат Браво 1.9 ЖТД
въпреки , че незнам какво значение има дали съм карал или несъм
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар