Колеги,Преди около седмица по тъмното в 9:30 ми се наложи да свалям предно ляво колело. Тогава забелязах, че ми е скъсано едно кабелче. Малко тъпанарски ще го обясня, но в момента нямам снимки да покажа. Та гледайки амортисьора, в дясно има нещо като шина, на която са закрепени два да ги наречем "проводника". Единият по-дебел, другият по-тънък. По-дебелия (май беше в ляво), според мен е за АБС-а, а вторият - тънък подозирам, че е за износени накладки, но за съжаление нямах време да проверявам по-обстойно. Та при мен точно при планката до амортисьора тънкият кабел е скъсан.Питанката е - някой има ли идея какъв е този кабел по това тъпанарско обяснение или утре да сваля гумата и да снимам за по-сигурно?Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсано кабелче до спирачния диск - оправено
Collapse
X
-
Едно въпросче и от мен по темата - като ти се скъса кабелчето свети ли една лампа на таблото? (O) - нещо такова?Четох че би трябвало да свети в упътването но понеже е на италиански....само предполагам какво пише.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
не свети нищо при мен беше отрязано но си го възстанових и сега бачка :D то се задейства като даде маса на купето според менGTipo написа:Едно въпросче и от мен по темата - като ти се скъса кабелчето свети ли една лампа на таблото? (O) - нещо такова?Четох че би трябвало да свети в упътването но понеже е на италиански....само предполагам какво пише.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Пробвал съм и на двете италянки Бравото и Мареата свети при допир на купето.То такъв му е и принципа като се износи накладката с кабелчето същото опира в диска и индикира на таблото.Airfan написа:Айде утре ще пробвам да дам на маса дали ще светне. Благодаря за отговорите.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И що човъркаш там?Да не си загубил някоя предавка.Придържай се към лафа "Едно магаре като не рита не го закачай"Пиша това защото доста колеги от форума след смяна на масло пишат от рода на "След смяна на масло в скоростната кутия се появи шум или по трудно се включват предавките.Airfan написа:Днес не остана време да се занимавам и с това, че се борих с пробката за източване на маслото на скоростите...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Не беше сменяно никога. Като се появи шум, ще правим. Иначе си се включват почти по същия начин, може би малко по-мазно, но явно проблемът при мен е от съединител. Старото масло излезе едно бистро бистро, чак ме хвана яд, ама вече го източвах.... За пореден път се уверявам, че моята кола е била обслужена в Италия, тъй като е закупена от дилър на Фиат там. Преди това ремъците и ролките ми бяха като нови, но ги смених де. Беше останало това масло само... та така.
Коментар
-
От спортна страст си отваряш работа. "Дявола като няма работа си е...л децата" казват хората. Както казва Tornado няма смисъл да пипаш нещо което върви, но то си е твоя работа. Като бях малък винаги исках дя видя какво има в играчките ми, вече тази страст отмина отдавна.Airfan написа:Не беше сменяно никога. Като се появи шум, ще правим. Иначе си се включват почти по същия начин, може би малко по-мазно, но явно проблемът при мен е от съединител. Старото масло излезе едно бистро бистро, чак ме хвана яд, ама вече го източвах.... За пореден път се уверявам, че моята кола е била обслужена в Италия, тъй като е закупена от дилър на Фиат там. Преди това ремъците и ролките ми бяха като нови, но ги смених де. Беше останало това масло само... та така.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Ако позволиш, няма да се съглася с теб. Купил съм колата на 90000 км по километраж, на колко е реално незная. Сравних превключването на скоростите на 2-3 други автомобила със същия двигател и стигнах до извода, че при мен "хрупането" на лоста е по-осезаемо с поне 20% да кажем. Отделно, корпусът на самата скоростна кутия е обвит отдолу в нещо като полу-суха кал+масло. Реших, че вероятно от някой семеринг изпуска по малко, но не е достатъчно, за да прави петна по кората или на асфалта + това, че хрупти повече + това, че няма гаранции да е сменяно + това, че ако бях проверил само нивото (а както се оказа беше за доливане) нямаше как да знам какво масло има вътре, взех решение за 32 лв + 10 лв за имбус 12 да си сменя маслото. Смяната е елементарна от сегашната ми гледна точка, иска се само инструмент да имаш. Е, аз вече имам и маслото ми е ново и на предписаното ниво. Въпросът не е просто да си намирам работа, а превантивно да си спестя повечето работа.NikMar написа:От спортна страст си отваряш работа. "Дявола като няма работа си е...л децата" казват хората. Както казва Tornado няма смисъл да пипаш нещо което върви, но то си е твоя работа. Като бях малък винаги исках дя видя какво има в играчките ми, вече тази страст отмина отдавна.
Коментар
-
Извинявай, но не беше писал че имаш проблеми със скоростите, та затова писах че съм против всякакъв род интервенции без наложителна причина, профилактиката разбира се е задължителна.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
:DNikMar написа:Извинявай, но не беше писал че имаш проблеми със скоростите, та затова писах че съм против всякакъв род интервенции без наложителна причина, профилактиката разбира се е задължителна.
Няма проблеми, то и без друго офтопик стана вече. Тия дни като ми остане време и сваля гумата да се занимая, ще пусна и снимки да видите.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар